Univerzális menü

Sachs kuplungkészlet 6 fokozatú kézi

XTend Kit plus CSC
Cikkszám: 3000 990 161
Gyártó: SACHS
Kártyaszám: 2335463
2 munkanap alatt beszerezhető 1 db.
Bolti ár:
190 470 Ft
-7%
Online ár:
176 360 Ft

Figyelem! A kedvezmény kizárólag a weboldalunkon leadott rendelés esetén érvényes!

db

Ebben a beszerzési variációban a termékek nem visszaáruzhatók ! (215)

Termékfotó
Valeo kuplungkészlet kuplung nyomólappal,központi kinyomóval,kuplungtárcsával
Gyártó: VALEO
Cikkszám: 834184
Kártyaszám: 2335465
3
137 280 Ft-tól
Új alkatrész:
Kiegészítő cikk/kiegészítő info:
kuplung nyomólappal
Külső átmérő [mm]:
230
Kiegészítő cikk/kiegészítő info 2:
kuplungtárcsával
Fogszám:
26
Kiegészítő cikk/kiegészítő info:
Központi kinyomóval
Rögzítő furatok száma a központi kinyomón:
2
Furatátmérő [mm]:
36
Anyag:
Alumínium
Tömeg [kg]:
6,17
Tengelykapcsoló nyomólap külső átmérő [mm]:
230
Tömeg [kg]:
5,6
Tömeg [kg]:
5,63
További termékek
Átmérő [mm]
230
Fogszám
26
SVHC
Nincs információ, kérem, forduljon a gyártóhoz!
Tovább olvasom

A 180 CDI (169.007 169.307) Dízel 1991 80kW (109LE) 1991ccm OM 640.940 18264

A 200 CDI (169.008 169.308) Dízel 1991 103kW (140LE) 1991ccm OM 640.941 18265

A 200 CDI (169.308 169.008) Dízel 1991 100kW (136LE) 1991ccm OM 640.941 8904

A 200 TURBO (169.034 169.334) Benzin 2034 142kW (193LE) 2034ccm M 266.980 19734

B 180 CDI (245.207) Dízel 1991 80kW (109LE) 1991ccm OM 640.940 18507

B 200 CDI (245.208) Dízel 1991 103kW (140LE) 1991ccm OM 640.941 18508

B 200 TURBO (245.234) Benzin 2034 142kW (193LE) 2034ccm M 266.980 18512

Tovább olvasom
Évente több mint 10 millió új járművet szerelnek fel SACHS lengéscsillapítókkal. A SACHS márka története 1894-ben kezdődik, amikor a szerszámkészítő és névadó Ernst Sachs beadta első kerékpárkeréktengely szabadalmi bejelentését. Sachs találmányának szabadalmaztatása vezetett ahhoz a közös döntéshez, hogy 1895. augusztus 1-jén megalapítják a ""Schweinfurter Präzisions-Kugellager-Werke Fichtel & Sachs"" vállalatot, amely a kerékpárok golyóscsapágyainak és kerékagyainak gyártásával foglalkozott. A kerékpár tömegközlekedési eszközként való áttörése gyors növekedést eredményezett; 1905-ben a Fichtel & Sachsnak már 900 alkalmazottja volt. A gazdasági válság idején Sachs 1923-ban részvénytársasággá alakította át a vállalatot, majd 1929-ben eladta a golyóscsapágy részleget, és a járműmotorok, tengelykapcsolók, valamint lengéscsillapítók gyártására összpontosított. 1945-ben, a háborús zűrzavarok után a schweinfurti gyár létesítményeinek 67 százaléka megsemmisült, ennek ellenére az év végén újraindult a termelés. Más innovatív fejlesztések piaci sikerével a schweinfurti anyagyárat 1969-ben meg kellett duplázni. Emellett több vállalatot is felvásároltak, és a vállalat megtette az első lépést Észak-Amerikában, mielőtt a Mannesmann AG 1987-ben megszerezte a részvények többségét. A vállalat nemzetközivé válása tovább folytatódott, és 1995-ben a Fichtel & Sachs 38 gyártó és értékesítő vállalattal volt jelen világszerte. A ZF Sachs AG névre átkeresztelt vállalat 2001-ben a ZF csoport része lett, majd 2011-ben beolvadt a ZF Friedrichshafen AG-be. Ma a SACHS márka termékeit a ZF Aftermarket a LEMFÖRDER, TRW, BOGE és ZF OPENMATICS márkákkal együtt sikeresen értékesíti nemzetközi szinten.
Tovább olvasom