Powered by Smartsupp Mercedes-Benz C-CLASS 1993-2000 (W202) hátsótengely futómű rugó
Univerzális menü

Bilstein futómű rugó hátsótengely,szintszabályzóval szerelt járművekhez

BILSTEIN - B3 OE Replacement
Cikkszám: 36-159451
Gyártó: BILSTEIN
Kártyaszám: 2346285
További termékek

OE referencia számok listája:
(Az azonosító számokat rendelés előtt mindig pontosítani kell a járműgyártói dokumentációkban!)

MERCEDES-BENZ (202 324 22 04)

MERCEDES-BENZ (A2023242204)


OE referencia számok listája:
(Az azonosító számokat rendelés előtt mindig pontosítani kell a járműgyártói dokumentációkban!)

MERCEDES-BENZ (202 324 22 04)

MERCEDES-BENZ (A2023242204)


Tovább olvasom
Beépítési oldal
hátsótengely
Tovább olvasom

C 180 (202.018) benzin (1.8 16V 89kw 121LE 1799ccm) Eng.code: M111.920,M111.921 Type id: 4688

C 200 (202.020) benzin (2.0 16V 100kw 136LE 1998ccm) Eng.code: M111.941,M111.945 Type id: 3945

C 200 CDI (202.134) diesel (2.2 16V 75kw 102LE 2151ccm) Eng.code: OM611.960 Type id: 10229

C 220 (202.022) benzin (2.2 16V 110kw 150LE 2199ccm) Eng.code: M111.961 Type id: 967

C 220 D (202.021) diesel (2.2 16V 55kw 75LE 2155ccm) Eng.code: OM604.910 Type id: 11079

C 230 Kompressor (202.024) benzin (2.3 16V 142kw 193LE 2295ccm) Eng.code: M111.975 Type id: 5115

C 250 Turbo-D (202.128) diesel (2.5 20V 110kw 150LE 2497ccm) Eng.code: OM605.960 Type id: 5117

C 280 (202.029) benzin (2.8 18V 145kw 197LE 2799ccm) Eng.code: M112.920 Type id: 8385

Tovább olvasom
A BILSTEIN, ma thyssenkrupp Bilstein GmbH, 1954-ben forradalmasította a lengéscsillapító technológiát és azóta az autóipar innovatív rendszerpartnereként kiváló minőséggel és csúcsteljesítménnyel nyűgöz le. A thyssenkrupp AG részeként a BILSTEIN a világ egyik legnagyobb beszállítója, évente mintegy 10 millió lengéscsillapítót gyárt. 1954-ben a BILSTEIN mérnökei kifejlesztik az első sorozatgyártásra alkalmas egycsöves gáznyomású lengéscsillapítót, amely a de-carbon elven alapul, és amelyet a mai napig az aktív vezetésbiztonsághoz való jelentős hozzájárulásként tartanak számon. A technológia előnyei a kiemelkedő biztonsági, teljesítmény- és kényelmi jellemzők. A nagy áttörés akkor következik be, amikor a Mercedes Benz felismeri a lengéscsillapítókban rejlő lehetőségeket, és sorozatgyártásban alkalmazza azokat. 1961-ben a Porsche először szerel Bilstein lengéscsillapítókat egy Forma-1-es versenyautóba, aminek eredményeképpen 1962-től minden Porsche versenyautót, 1965-től pedig minden prototípust és sportautót ezzel szerelnek fel. A technológia folyamatos továbbfejlesztése következik, mint például 1983-ban a McLaren Formula-1-es versenycsapat számára kifejlesztett, teljesen számítógépes, UHF-vevővel ellátott lengéscsillapítók. Az 1990-es években megjelennek az első elektronikus (fél)aktív csillapító rendszerek és 1999 óta minden Mercedes S-osztály a BILSTEIN légrugórendszerével kerül le a gyártósorról. A Mercedes-Benz E-osztály légrugó modulját 2002-től gyártják. Más prémiumgyártók már régen meggyőződtek a termékek minőségéről. Ezek közé tartozik az Aston Martin Audi, BMW, Bugatti, Jaguar, Land Rover és Porsche.
Tovább olvasom