Univerzális menü

Bilstein futómű rugó hátsótengely

BILSTEIN - B3 OE Replacement
Cikkszám: 36-226023
Gyártó: BILSTEIN
Kártyaszám: 2346287
2 munkanap alatt beszerezhető 1 db.
Bolti ár:
16 630 Ft
-12%
Online ár:
14 590 Ft

Figyelem! A kedvezmény kizárólag a weboldalunkon leadott rendelés esetén érvényes!

db

Személyes vásárlás a központban: 11:00-ig leadott rendelés másnap; 11:00 után leadott rendelés esetén 2 munkanap múlva lehetséges. Személyes vásárlás budapesti kirendeltségben: 11:00-ig leadott rendelés esetén másnap 15:30 után; 11:00 után leadottrendelés esetén 2 munkanap múlva 9:00-tól lehetséges. Személyes vásárlás vidéki kirendeltségben: 11:00-ig leadott rendelés 2 munkanap múlva 9:00-tól; 11:00 után leadott esetén 3 munkanap múlva 9:00-tól lehetséges. Futárral történő kiszállítás: 11:00-ig leadott rendelést másnap; 11:00 után leadott rendelést 2 munkanap múlva átadjuk a futárnak. Kérjük minden esetben várja meg munkatársunk értesítését!

Olajok kenőanyagok folyadékok patent izzó nem visszáruzható! Visszáruzandó alkatrészeket hat napon belül eredeti csomagolásban sértetlenül vesszük vissza. Cseredarabokat tisztán sértetlenül ledugózva eredeti csomagolásban 1 éven belül vesszük vissza. (33)

OE referencia számok listája:
(Az azonosító számokat rendelés előtt mindig pontosítani kell a járműgyártói dokumentációkban!)

MERCEDES-BENZ (170 324 00 04)

MERCEDES-BENZ (A1703240004)


OE referencia számok listája:
(Az azonosító számokat rendelés előtt mindig pontosítani kell a járműgyártói dokumentációkban!)

MERCEDES-BENZ (170 324 00 04)

MERCEDES-BENZ (A1703240004)


További olvasom
Beépítési oldal
hátsótengely
Tovább olvasom

C 180 (202.018) Benzin 1799 89kW (121LE) 1799ccm M 111.921 4688

C 180 (202.018) Benzin 1799 90kW (122LE) 1799ccm M 111.920M 111.921 966

C 200 (202.020) Benzin 1998 100kW (136LE) 1998ccm M 111.941M 111.945 3945

C 200 CDI (202.134) Dízel 2151 75kW (102LE) 2151ccm OM 611.960 10229

C 200 D (202.120) Dízel 1997 55kW (75LE) 1997ccm OM 601.913 962

C 200 D (202.122) Dízel 1997 65kW (88LE) 1997ccm OM 604.915 5942

C 220 (202.022) Benzin 2199 110kW (150LE) 2199ccm M 111.961 967

C 230 (202.023) Benzin 2295 110kW (150LE) 2295ccm M 111.974 5934

C 240 (202.026) Benzin 2398 125kW (170LE) 2398ccm M 112.910 8384

200 (170.435) Benzin 1998 100kW (136LE) 1998ccm M 111.946 5973

200 Kompressor (170.444) Benzin 1998 120kW (163LE) 1998ccm M 111.958 14623

200 Kompressor (170.445) Benzin 1998 141kW (192LE) 1998ccm M 111.943 5976

230 Kompressor (170.447) Benzin 2295 142kW (193LE) 2295ccm M 111.973 5974

230 Kompressor (170.449) Benzin 2295 145kW (197LE) 2295ccm M 111.983 14624

32 AMG Kompressor (170.466) Benzin 3199 260kW (354LE) 3199ccm M 112.960 15615

320 (170.465) Benzin 3199 160kW (218LE) 3199ccm M 112.947 14625

Tovább olvasom
A BILSTEIN, ma thyssenkrupp Bilstein GmbH, 1954-ben forradalmasította a lengéscsillapító technológiát és azóta az autóipar innovatív rendszerpartnereként kiváló minőséggel és csúcsteljesítménnyel nyűgöz le. A thyssenkrupp AG részeként a BILSTEIN a világ egyik legnagyobb beszállítója, évente mintegy 10 millió lengéscsillapítót gyárt. 1954-ben a BILSTEIN mérnökei kifejlesztik az első sorozatgyártásra alkalmas egycsöves gáznyomású lengéscsillapítót, amely a de-carbon elven alapul, és amelyet a mai napig az aktív vezetésbiztonsághoz való jelentős hozzájárulásként tartanak számon. A technológia előnyei a kiemelkedő biztonsági, teljesítmény- és kényelmi jellemzők. A nagy áttörés akkor következik be, amikor a Mercedes Benz felismeri a lengéscsillapítókban rejlő lehetőségeket, és sorozatgyártásban alkalmazza azokat. 1961-ben a Porsche először szerel Bilstein lengéscsillapítókat egy Forma-1-es versenyautóba, aminek eredményeképpen 1962-től minden Porsche versenyautót, 1965-től pedig minden prototípust és sportautót ezzel szerelnek fel. A technológia folyamatos továbbfejlesztése következik, mint például 1983-ban a McLaren Formula-1-es versenycsapat számára kifejlesztett, teljesen számítógépes, UHF-vevővel ellátott lengéscsillapítók. Az 1990-es években megjelennek az első elektronikus (fél)aktív csillapító rendszerek és 1999 óta minden Mercedes S-osztály a BILSTEIN légrugórendszerével kerül le a gyártósorról. A Mercedes-Benz E-osztály légrugó modulját 2002-től gyártják. Más prémiumgyártók már régen meggyőződtek a termékek minőségéről. Ezek közé tartozik az Aston Martin Audi, BMW, Bugatti, Jaguar, Land Rover és Porsche.
Tovább olvasom