Powered by Smartsupp Mercedes-Benz C-CLASS 1993-2000 (W202) hátsótengely futómű rugó
Univerzális menü

Bilstein futómű rugó hátsótengely

BILSTEIN - B3 OE Replacement
Cikkszám: 36-226160
Gyártó: BILSTEIN
Kártyaszám: 2346289
Termékfotó
Monroe futómű rugó 413mm
Gyártó: MONROE
Cikkszám: SP1445
Kártyaszám: 2346450
8
23 519 Ft-tól
Hossz [mm]:
413
Tömeg [kg]:
3,7
Külső átmérő [mm]:
99
Garancia:
5 év garancia
Csomagolási hossz [cm]:
40,6
Csomagolási szélesség [cm]:
16,7
Csomagolási magasság [cm]:
16,8
Vámtarifa szám:
73 202 089
huzalátmérő [mm]:
14,3
Külső átmérő [mm]:
99,3
Termékfotó
Suplex futómű rugó hátsótengely,352mm
Gyártó: SUPLEX
Cikkszám: 19211
Kártyaszám: 2355835
5
18 367 Ft-tól
Rugóforma:
Állandó rugóátmérőjű csavarrugó
Beépítési oldal:
hátsótengely
Színjelzés:
szürke (3x)
huzalátmérő [mm]:
14
Hossz [mm]:
352
Külső átmérő [mm]:
100
Tömeg [kg]:
3,2
Termékfotó
Monroe futómű rugó 352mm
Gyártó: MONROE
Cikkszám: SP0711
Kártyaszám: 2388690
11
17 264 Ft-tól
Hossz [mm]:
352
Tömeg [kg]:
3,3
Belső átmérő 1 [mm]:
100
Belső átmérő 2 [mm]:
100
Garancia:
5 év garancia
Menetek száma:
9,8
Csomagolási hossz [cm]:
40,6
Csomagolási szélesség [cm]:
16,7
Csomagolási magasság [cm]:
16,8
huzalátmérő [mm]:
14,1
További termékek

OE referencia számok listája:
(Az azonosító számokat rendelés előtt mindig pontosítani kell a járműgyártói dokumentációkban!)

MERCEDES-BENZ (202 324 19 04)

MERCEDES-BENZ (A2023241904)


OE referencia számok listája:
(Az azonosító számokat rendelés előtt mindig pontosítani kell a járműgyártói dokumentációkban!)

MERCEDES-BENZ (202 324 19 04)

MERCEDES-BENZ (A2023241904)


Tovább olvasom
Beépítési oldal
hátsótengely
Tovább olvasom

C 180 (202.018) benzin (1.8 16V 89kw 121LE 1799ccm) Eng.code: M111.920,M111.921 Type id: 4688

C 200 (202.020) benzin (2.0 16V 100kw 136LE 1998ccm) Eng.code: M111.941,M111.945 Type id: 3945

C 200 CDI (202.134) diesel (2.2 16V 75kw 102LE 2151ccm) Eng.code: OM611.960 Type id: 10229

C 220 (202.022) benzin (2.2 16V 110kw 150LE 2199ccm) Eng.code: M111.961 Type id: 967

C 220 D (202.021) diesel (2.2 16V 55kw 75LE 2155ccm) Eng.code: OM604.910 Type id: 11079

C 230 Kompressor (202.024) benzin (2.3 16V 142kw 193LE 2295ccm) Eng.code: M111.975 Type id: 5115

C 250 Turbo-D (202.128) diesel (2.5 20V 110kw 150LE 2497ccm) Eng.code: OM605.960 Type id: 5117

C 280 (202.029) benzin (2.8 18V 145kw 197LE 2799ccm) Eng.code: M112.920 Type id: 8385

C 180 Kompressor (203.046) benzin (1.8 16V 105kw 143LE 1796ccm) Eng.code: M271.946 Type id: 16714

C 200 CDI (203.004) diesel (2.1 16V 75kw 102LE 2148ccm) Eng.code: OM611.962 Type id: 16089

C 200 CDI (203.007) diesel (2.1 16V 90kw 122LE 2148ccm) Eng.code: OM646.962,OM646.963 Type id: 17375

C 200 CGI Kompressor (203.043) benzin (1.8 16V 125kw 170LE 1796ccm) Eng.code: M271.942 Type id: 17376

C 200 Kompressor (203.042) benzin (1.8 16V 120kw 163LE 1796ccm) Eng.code: M271.940 Type id: 16715

C 220 CDI (203.006) diesel (2.1 16V 100kw 136LE 2148ccm) Eng.code: OM611.962 Type id: 54930

C 220 CDI (203.008) diesel (2.1 16V 110kw 150LE 2148ccm) Eng.code: OM646.963 Type id: 17864

C 240 (203.061) benzin (2.6 18V 125kw 170LE 2597ccm) Eng.code: M112.912 Type id: 14816

C 280 (203.054) benzin (3.0 24V 170kw 231LE 2996ccm) Eng.code: M272.940 Type id: 18712

C 320 (203.064) benzin (3.2 18V 160kw 218LE 3199ccm) Eng.code: M112.946 Type id: 14817

C 350 (203.056) benzin (3.5 24V 200kw 272LE 3498ccm) Eng.code: M272.960 Type id: 18714

Tovább olvasom
A BILSTEIN, ma thyssenkrupp Bilstein GmbH, 1954-ben forradalmasította a lengéscsillapító technológiát és azóta az autóipar innovatív rendszerpartnereként kiváló minőséggel és csúcsteljesítménnyel nyűgöz le. A thyssenkrupp AG részeként a BILSTEIN a világ egyik legnagyobb beszállítója, évente mintegy 10 millió lengéscsillapítót gyárt. 1954-ben a BILSTEIN mérnökei kifejlesztik az első sorozatgyártásra alkalmas egycsöves gáznyomású lengéscsillapítót, amely a de-carbon elven alapul, és amelyet a mai napig az aktív vezetésbiztonsághoz való jelentős hozzájárulásként tartanak számon. A technológia előnyei a kiemelkedő biztonsági, teljesítmény- és kényelmi jellemzők. A nagy áttörés akkor következik be, amikor a Mercedes Benz felismeri a lengéscsillapítókban rejlő lehetőségeket, és sorozatgyártásban alkalmazza azokat. 1961-ben a Porsche először szerel Bilstein lengéscsillapítókat egy Forma-1-es versenyautóba, aminek eredményeképpen 1962-től minden Porsche versenyautót, 1965-től pedig minden prototípust és sportautót ezzel szerelnek fel. A technológia folyamatos továbbfejlesztése következik, mint például 1983-ban a McLaren Formula-1-es versenycsapat számára kifejlesztett, teljesen számítógépes, UHF-vevővel ellátott lengéscsillapítók. Az 1990-es években megjelennek az első elektronikus (fél)aktív csillapító rendszerek és 1999 óta minden Mercedes S-osztály a BILSTEIN légrugórendszerével kerül le a gyártósorról. A Mercedes-Benz E-osztály légrugó modulját 2002-től gyártják. Más prémiumgyártók már régen meggyőződtek a termékek minőségéről. Ezek közé tartozik az Aston Martin Audi, BMW, Bugatti, Jaguar, Land Rover és Porsche.
Tovább olvasom