Univerzális menü

Bilstein futómű rugó hátsótengely

BILSTEIN - B3 OE Replacement
Cikkszám: 36-226160
Gyártó: BILSTEIN
Kártyaszám: 2346289
2 munkanap alatt beszerezhető 10+ db.
Bolti ár:
18 740 Ft
-12%
Online ár:
16 440 Ft

Figyelem! A kedvezmény kizárólag a weboldalunkon leadott rendelés esetén érvényes!

db

Személyes vásárlás a központban: 11:00-ig leadott rendelés másnap; 11:00 után leadott rendelés esetén 2 munkanap múlva lehetséges. Személyes vásárlás budapesti kirendeltségben: 11:00-ig leadott rendelés esetén másnap 15:30 után; 11:00 után leadottrendelés esetén 2 munkanap múlva 9:00-tól lehetséges. Személyes vásárlás vidéki kirendeltségben: 11:00-ig leadott rendelés 2 munkanap múlva 9:00-tól; 11:00 után leadott esetén 3 munkanap múlva 9:00-tól lehetséges. Futárral történő kiszállítás: 11:00-ig leadott rendelést másnap; 11:00 után leadott rendelést 2 munkanap múlva átadjuk a futárnak. Kérjük minden esetben várja meg munkatársunk értesítését!

Olajok kenőanyagok folyadékok patent izzó nem visszáruzható! Visszáruzandó alkatrészeket hat napon belül eredeti csomagolásban sértetlenül vesszük vissza. Cseredarabokat tisztán sértetlenül ledugózva eredeti csomagolásban 1 éven belül vesszük vissza. (33)

Termékfotó
Monroe futómű rugó 413mm
Gyártó: MONROE
Cikkszám: SP1445
Kártyaszám: 2346450
6
18 700 Ft-tól
Hossz [mm]:
413
Tömeg [kg]:
3,7
Külső átmérő [mm]:
99
Garancia:
5 év garancia
Csomagolási hossz [mm]:
40,6
Csomagolási szélesség [cm]:
16,7
Csomagolási magasság [cm]:
16,8
Vámtarifa szám:
73 202 089
huzalátmérő [mm]:
14,3
Külső átmérő [mm]:
99,3
Termékfotó
Suplex futómű rugó hátsótengely,352mm
Gyártó: SUPLEX
Cikkszám: 19211
Kártyaszám: 2355835
4
18 140 Ft-tól
Rugóforma:
Állandó rugóátmérőjű csavarrugó
Beépítési oldal:
hátsótengely
Színjelzés:
szürke (3x)
huzalátmérő [mm]:
14
Hossz [mm]:
352
Külső átmérő [mm]:
100
Tömeg [kg]:
3,2
Termékfotó
Monroe futómű rugó 352mm
Gyártó: MONROE
Cikkszám: SP0711
Kártyaszám: 2388690
11
17 800 Ft-tól
Hossz [mm]:
352
Tömeg [kg]:
3,3
Belső átmérő 1 [mm]:
100
Belső átmérő 2 [mm]:
100
Garancia:
5 év garancia
Menetek száma:
9,8
Csomagolási hossz [mm]:
40,6
Csomagolási szélesség [cm]:
16,7
Csomagolási magasság [cm]:
16,8
huzalátmérő [mm]:
14,1
További termékek

OE referencia számok listája:
(Az azonosító számokat rendelés előtt mindig pontosítani kell a járműgyártói dokumentációkban!)

MERCEDES-BENZ (202 324 19 04)

MERCEDES-BENZ (A2023241904)


OE referencia számok listája:
(Az azonosító számokat rendelés előtt mindig pontosítani kell a járműgyártói dokumentációkban!)

MERCEDES-BENZ (202 324 19 04)

MERCEDES-BENZ (A2023241904)


További olvasom
Beépítési oldal
hátsótengely
Tovább olvasom

C 180 (202.018) Benzin 1799 89kW (121LE) 1799ccm M 111.921 4688

C 180 (202.018) Benzin 1799 90kW (122LE) 1799ccm M 111.920M 111.921 966

C 200 (202.020) Benzin 1998 100kW (136LE) 1998ccm M 111.941M 111.945 3945

C 200 CDI (202.134) Dízel 2151 75kW (102LE) 2151ccm OM 611.960 10229

C 200 D (202.120) Dízel 1997 55kW (75LE) 1997ccm OM 601.913 962

C 200 D (202.122) Dízel 1997 65kW (88LE) 1997ccm OM 604.915 5942

C 200 Kompressor (202.025) Benzin 1998 132kW (180LE) 1998ccm M 111.944 5116

C 200 Kompressor (202.025) Benzin 1998 141kW (192LE) 1998ccm M 111.944 5947

C 220 (202.022) Benzin 2199 110kW (150LE) 2199ccm M 111.961 967

C 220 CDI (202.133) Dízel 2151 92kW (125LE) 2151ccm OM 611.960 8888

C 220 D (202.021) Dízel 2155 55kW (75LE) 2155ccm OM 604.910 11079

C 220 D (202.121) Dízel 2155 70kW (95LE) 2155ccm OM 604.910 963

C 230 (202.023) Benzin 2295 110kW (150LE) 2295ccm M 111.974 5934

C 230 Kompressor (202.024) Benzin 2295 142kW (193LE) 2295ccm M 111.975 5115

C 240 (202.026) Benzin 2398 125kW (170LE) 2398ccm M 112.910 8384

C 250 Turbo-D (202.128) Dízel 2497 110kW (150LE) 2497ccm OM 605.960 5117

C 280 (202.028) Benzin 2799 142kW (193LE) 2799ccm M 104.941 968

C 280 (202.029) Benzin 2799 145kW (197LE) 2799ccm M 112.920 8385

C 180 (203.035) Benzin 1998 95kW (129LE) 1998ccm M 111.951 14814

C 180 Kompressor (203.046) Benzin 1796 105kW (143LE) 1796ccm M 271.946 16714

C 200 CDI (203.004) Dízel 2148 75kW (102LE) 2148ccm OM 611.962 16089

C 200 CDI (203.004) Dízel 2148 85kW (116LE) 2148ccm OM 611.962 14818

C 200 CDI (203.007) Dízel 2148 90kW (122LE) 2148ccm OM 646.962OM 646.963 17375

C 200 CGI Kompressor (203.043) Benzin 1796 125kW (170LE) 1796ccm M 271.942 17376

C 200 Kompressor (203.042) Benzin 1796 120kW (163LE) 1796ccm M 271.940 16715

C 200 Kompressor (203.045) Benzin 1998 120kW (163LE) 1998ccm M 111.955 14815

C 220 CDI (203.006) Dízel 2148 100kW (136LE) 2148ccm OM 611.962 54930

C 220 CDI (203.006) Dízel 2148 105kW (143LE) 2148ccm OM 611.962OM 646.963 14820

C 220 CDI (203.008) Dízel 2148 110kW (150LE) 2148ccm OM 646.963 17864

C 230 (203.052) Benzin 2496 150kW (204LE) 2496ccm M 272.920 18883

C 230 Kompressor (203.040) Benzin 1796 141kW (192LE) 1796ccm M 271.948 17861

C 240 (203.061) Benzin 2597 125kW (170LE) 2597ccm M 112.912 14816

C 280 (203.054) Benzin 2996 170kW (231LE) 2996ccm M 272.940 18712

C 320 (203.064) Benzin 3199 160kW (218LE) 3199ccm M 112.946 14817

C 350 (203.056) Benzin 3498 200kW (272LE) 3498ccm M 272.960 18714

Tovább olvasom
A BILSTEIN, ma thyssenkrupp Bilstein GmbH, 1954-ben forradalmasította a lengéscsillapító technológiát és azóta az autóipar innovatív rendszerpartnereként kiváló minőséggel és csúcsteljesítménnyel nyűgöz le. A thyssenkrupp AG részeként a BILSTEIN a világ egyik legnagyobb beszállítója, évente mintegy 10 millió lengéscsillapítót gyárt. 1954-ben a BILSTEIN mérnökei kifejlesztik az első sorozatgyártásra alkalmas egycsöves gáznyomású lengéscsillapítót, amely a de-carbon elven alapul, és amelyet a mai napig az aktív vezetésbiztonsághoz való jelentős hozzájárulásként tartanak számon. A technológia előnyei a kiemelkedő biztonsági, teljesítmény- és kényelmi jellemzők. A nagy áttörés akkor következik be, amikor a Mercedes Benz felismeri a lengéscsillapítókban rejlő lehetőségeket, és sorozatgyártásban alkalmazza azokat. 1961-ben a Porsche először szerel Bilstein lengéscsillapítókat egy Forma-1-es versenyautóba, aminek eredményeképpen 1962-től minden Porsche versenyautót, 1965-től pedig minden prototípust és sportautót ezzel szerelnek fel. A technológia folyamatos továbbfejlesztése következik, mint például 1983-ban a McLaren Formula-1-es versenycsapat számára kifejlesztett, teljesen számítógépes, UHF-vevővel ellátott lengéscsillapítók. Az 1990-es években megjelennek az első elektronikus (fél)aktív csillapító rendszerek és 1999 óta minden Mercedes S-osztály a BILSTEIN légrugórendszerével kerül le a gyártósorról. A Mercedes-Benz E-osztály légrugó modulját 2002-től gyártják. Más prémiumgyártók már régen meggyőződtek a termékek minőségéről. Ezek közé tartozik az Aston Martin Audi, BMW, Bugatti, Jaguar, Land Rover és Porsche.
Tovább olvasom