Univerzális menü

Bosch generátor 90amper,szabadonfutó szíjtárcsával,vákuumszivattyú nélkül

Mercedes-Benz C-Class,E-Class
Cikkszám: 0 986 039 750
Gyártó: BOSCH
Kártyaszám: 2357016
2 munkanap alatt beszerezhető 1 db.
Bolti ár:
133 590 Ft
-7%
Online ár:
123 690 Ft

Figyelem! A kedvezmény kizárólag a weboldalunkon leadott rendelés esetén érvényes!

db

Ebben a beszerzési variációban a termékek nem visszaáruzhatók ! (215)

Termékfotó
As-pl generátor 90amper,szabadonfutó szíjtárcsával
Gyártó: AS-PL
Cikkszám: A0263
Kártyaszám: 2354731
20
71 590 Ft-tól
Hossz 1 [mm]:
92,5
Hossz 2 [mm]:
56
Feszültség [V]:
12
Generátor-töltőáram [A]:
90
Szíjtárcsák:
Szabadonfutó szíjtárcsával
Verzió:
0123320041
Minőség:
STANDARD LINE
új alkatrész betét nélkül:
Termékfotó
As-pl generátor 90amper,szíjtárcsával
Gyártó: AS-PL
Cikkszám: A0133
Kártyaszám: 2357013
14
61 280 Ft-tól
Hossz 1 [mm]:
92,5
Hossz 2 [mm]:
56
Feszültség [V]:
12
Generátor-töltőáram [A]:
90
Szíjtárcsák:
szíjtárcsával
Verzió:
0123320046
Minőség:
STANDARD LINE
új alkatrész betét nélkül:
További termékek

OE referencia számok listája:
(Az azonosító számokat rendelés előtt mindig pontosítani kell a járműgyártói dokumentációkban!)

MERCEDES-BENZ (A0101544802)
MERCEDES-BENZ (A010154480280)
MERCEDES-BENZ (A0111540002)
MERCEDES-BENZ (A011154000280)
MERCEDES-BENZ (0101544802)

MERCEDES-BENZ (010 154 48 02 80)

MERCEDES-BENZ (0111540002)
MERCEDES-BENZ (011154000280)


További olvasom
cserealkatrész
Feszültség [V]
14
Generátor-töltőáram [A]
90
Rögzítési mód
egyszeres lengőkar
Generátor kivitel
vákuumszivattyú nélkül
Szíjtárcsa és generátor távolsága [mm]
92
Forgásirány
óramutató járásával megegyező forgásirány
Szíjtárcsák
Szabadonfutó szíjtárcsával
Rovátkák száma
6
Szíjtárcsaátmérő [mm]
56
Hossz [mm]
178
javasolt javítási kiterjesztés
Ékszíj/hosszbordás szíj
Tovább olvasom

C 200 D (202.122) Dízel 1997 65kW (88LE) 1997ccm OM 604.915 5942

C 220 D (202.021) Dízel 2155 55kW (75LE) 2155ccm OM 604.910 11079

C 220 D (202.121) Dízel 2155 70kW (95LE) 2155ccm OM 604.910 963

C 250 D (202.125) Dízel 2497 83kW (113LE) 2497ccm OM 605.910 964

C 250 Turbo-D (202.128) Dízel 2497 110kW (150LE) 2497ccm OM 605.960 5117

C 200 T D (202.180) Dízel 1997 65kW (88LE) 1997ccm OM 604.915 5977

C 220 T D (202.182) Dízel 2155 55kW (75LE) 2155ccm OM 604.910 11080

C 220 T D (202.182) Dízel 2155 70kW (95LE) 2155ccm OM 604.910 5407

C 250 T Turbo-D (202.188) Dízel 2497 110kW (150LE) 2497ccm OM 605.960 5408

E 200 D (210.003) Dízel 1997 65kW (88LE) 1997ccm OM 604.917 8557

E 220 D (210.004) Dízel 2155 70kW (95LE) 2155ccm OM 604.912 4689

E 220 D Dízel 2155 55kW (75LE) 2155ccm OM 604.912 11081

E 250 D (210.010) Dízel 2497 83kW (113LE) 2497ccm OM 605.912 4690

E 250 Turbo-D (210.015) Dízel 2497 110kW (150LE) 2497ccm OM 605.962 8388

E 290 Turbo-D (210.017) Dízel 2874 95kW (129LE) 2874ccm OM 602.982 5371

E 300 D (210.020) Dízel 2996 100kW (136LE) 2996ccm OM 606.912 4692

E 300 Turbo-D (210.025) Dízel 2996 130kW (177LE) 2996ccm OM 606.962 7835

E 250 T D (210.210) Dízel 2497 83kW (113LE) 2497ccm OM 605.912 5544

E 250 T Turbo-D (210.215) Dízel 2497 110kW (150LE) 2497ccm OM 605.962 8389

E 290 T Turbo-D (210.217) Dízel 2874 95kW (129LE) 2874ccm OM 602.982 5543

E 300 T Turbo-D (210.225) Dízel 2996 130kW (177LE) 2996ccm OM 606.962 7839

Tovább olvasom
A Bosch csoport különböző technológiák és szolgáltatások vezető nemzetközi szállítója. Világszerte mintegy 395 000 munkatársat foglalkoztat (2020. december 31-én) és 71,5 milliárd euró árbevételt ért el 2020-ban. A cégcsoport négy üzleti területen végzi tevékenységét, ezek a mobilitási megoldások, az ipari technika, a fogyasztási cikkek, valamint az energia- és épülettechnika. Az autóipar területén a Bosch a világ elsőszámú felszerelés- és innovációs vezetője, amely eredeti és utángyártott termékeket gyárt és forgalmaz. A Bosch a világ különböző autógyártóinak szállít autóalkatrészeket. Nagy az esélye annak, hogy az Ön járművében lévő számos alkatrészt is a Bosch gyártotta. A Bosch alkatrészek a tartósság, a megbízhatóság, a kiváló minőség és az innováció szinonimái. Számos Bosch-alkatrész szolgált a mai gépjárművekben használt modern technológiák alapjául. A vállalat világszerte számos szabadalommal rendelkezik, és jelentős bevételeket fektetett a kutatásba és fejlesztésbe a különböző területeken, beleértve az autóalkatrészeket, háztartási készülékeket, elektromos szerszámokat és biztonsági rendszereket. Az alapítójáról elnevezett Robert Bosch GmbH az egyik legnagyobb és legrégebbi autóalkatrész-gyártó. A Boscht 1886. november 15-én alapították a Precíziós Mechanika és Elektrotechnika Műhelyeként. A jelenlegi nevet 1937-ben kapta meg. A vállalat székhelye Stuttgartban, Németországban található. Gyártó és forgalmazó központjai a világ minden táján, többek között Észak-Amerikában, Ausztráliában és Ázsiában találhatók. A Bosch által gyártott autóalkatrészek sorában szerepelnek a generátorok, indítók, motorpozíció-érzékelők, gyújtáselemek, üzemanyagrendszerek, akkumulátorok, kormányrendszerek és ablaktörlő lapátok. A Bosch 1887-ben vezette be az első kisfeszültségű mágneszáras gyújtást a helyhez kötött benzinmotorokhoz. Egy évtizeddel később, 1897-ben a Bosch bevezette a belső égésű motorok mágneszáras gyújtószerkezeteit. 1902-ben a márka piacra dobta első sikeres nagyfeszültségű gyújtógyertyáit. A Bosch 1913-ban és 1926-ban kezdett el fényszórók és ablaktörlők gyártásával foglalkozni. 1927-ben a márka mérföldkövet ért el az első dízel üzemanyag-befecskendező szivattyú bevezetésével. Ez a rendszer a modern dízel befecskendező rendszer előfutára volt. Az első személyautó dízel befecskendező szivattyút 1936-ban építették be egy Mercedes-Benz járműbe. A Bosch 1976-ban kezdett oxigénérzékelőket kínálni. 1978-ban a vállalat bevezette a blokkolásgátló fékrendszert (ABS), amely az ABS-érzékelő segítségével megakadályozza a kerekek blokkolását csúszós útviszonyok között. A Bosch a kipörgésgátló rendszerek, az elektronikus menetstabilizáló programok (ESP), az autórádiók és a fedélzeti navigációs rendszerek specializációjáról is ismert. 1986-ban és 1995-ben jelentek meg a Bosch kipörgésgátló rendszerei, illetve ESP-jei. 1980-ban a Bosch elsőként vezette be az elektronikus légzsákvezérlő rendszereket a járművekben. Ezeket kezdetben a Mercedes S-osztályú autókban alkalmazták. A vállalat 2010-ben elsőként vezette be az automatikus vészfékező mechanizmust. Ez a rendszer figyelmezteti a vezetőt, hogy fékezzen, ha az autó közelében lévő tárgyat észlel, és úgy érzi, hogy ütközés fenyeget. Ha a vezető nem reagál, a rendszer automatikusan aktiválja a fékező mechanizmust, hogy megállítsa a járművet. A Bosch hibrid rendszereket is szállít különböző márkákhoz, többek között a Peugeot-hoz, a Volkswagenhez és a Porschéhez.
Tovább olvasom