Powered by Smartsupp Mercedes-Benz C-CLASS 2014-2018 T-Model (S205) hátsótengely lengéscsillapító
Univerzális menü

Bilstein lengéscsillapító hátsótengely,gáznyomásos,egycsöves,alul szem

BILSTEIN - B4 OE Replacement (DampMatic®)
Cikkszám: 24-251655
Gyártó: BILSTEIN
Kártyaszám: 2385369

OE referencia számok listája:
(Az azonosító számokat rendelés előtt mindig pontosítani kell a járműgyártói dokumentációkban!)

MERCEDES-BENZ (205 320 20 30)
MERCEDES-BENZ (205 320 22 30)

MERCEDES-BENZ (A2053202030)
MERCEDES-BENZ (A2053202230)


Tovább olvasom
Beépítési oldal
hátsótengely
Lengéscsillapító fajtája
gáznyomásos
Lengéscsillapító-típus
Nem rugótartó lengéscsillapító
Lengéscsillapító rögzítés
alul szem
Lengéscsillapító rögzítés
felül csavarorsó
Lengéscsillapító-rendszer
Egycsöves
Tovább olvasom

AMG C 43 4-matic (205.064) benzin (3.0 24V 270kw 367LE 2996ccm) Eng.code: M276.823 Type id: 119516

C 300 4-matic (205.049) benzin (2.0 16V 180kw 245LE 1991ccm) Eng.code: M274.920 Type id: 118022

C 300 EQ Boost 4-matic (205.084) benzin/elektromos (2.0 16V 190kw 258LE 1991ccm) Eng.code: M264.920 Type id: 136351

C 300 e 4-matic (205.054) benzin/elektromos (2.0 16V 235kw 320LE 1991ccm) Eng.code: M274.920 Type id: 144206

C 400 4-matic (205.066) benzin (3.0 24V 245kw 333LE 2996ccm) Eng.code: M276.823 Type id: 108003

C 220 d 4-matic (205.205) diesel (2.1 16V 125kw 170LE 2143ccm) Eng.code: OM651.921 Type id: 112365

C 220 d 4-matic (205.215) diesel (2.0 16V 143kw 194LE 1950ccm) Eng.code: OM654.920 Type id: 131297

C 250 BlueTEC / d 4-matic (205.209) diesel (2.1 16V 150kw 204LE 2143ccm) Eng.code: OM651.921 Type id: 108006

Tovább olvasom
A BILSTEIN, ma thyssenkrupp Bilstein GmbH, 1954-ben forradalmasította a lengéscsillapító technológiát és azóta az autóipar innovatív rendszerpartnereként kiváló minőséggel és csúcsteljesítménnyel nyűgöz le. A thyssenkrupp AG részeként a BILSTEIN a világ egyik legnagyobb beszállítója, évente mintegy 10 millió lengéscsillapítót gyárt. 1954-ben a BILSTEIN mérnökei kifejlesztik az első sorozatgyártásra alkalmas egycsöves gáznyomású lengéscsillapítót, amely a de-carbon elven alapul, és amelyet a mai napig az aktív vezetésbiztonsághoz való jelentős hozzájárulásként tartanak számon. A technológia előnyei a kiemelkedő biztonsági, teljesítmény- és kényelmi jellemzők. A nagy áttörés akkor következik be, amikor a Mercedes Benz felismeri a lengéscsillapítókban rejlő lehetőségeket, és sorozatgyártásban alkalmazza azokat. 1961-ben a Porsche először szerel Bilstein lengéscsillapítókat egy Forma-1-es versenyautóba, aminek eredményeképpen 1962-től minden Porsche versenyautót, 1965-től pedig minden prototípust és sportautót ezzel szerelnek fel. A technológia folyamatos továbbfejlesztése következik, mint például 1983-ban a McLaren Formula-1-es versenycsapat számára kifejlesztett, teljesen számítógépes, UHF-vevővel ellátott lengéscsillapítók. Az 1990-es években megjelennek az első elektronikus (fél)aktív csillapító rendszerek és 1999 óta minden Mercedes S-osztály a BILSTEIN légrugórendszerével kerül le a gyártósorról. A Mercedes-Benz E-osztály légrugó modulját 2002-től gyártják. Más prémiumgyártók már régen meggyőződtek a termékek minőségéről. Ezek közé tartozik az Aston Martin Audi, BMW, Bugatti, Jaguar, Land Rover és Porsche.
Tovább olvasom