Powered by Smartsupp Mercedes-Benz CLK 1997-2003 (C208) kuplungkészlet
Univerzális menü

Sachs kuplungkészlet kinyomócsapágy nélkül

XTend
Cikkszám: 3000 951 236
Gyártó: SACHS
Kártyaszám: 2388887

OE referencia számok listája:
(Az azonosító számokat rendelés előtt mindig pontosítani kell a járműgyártói dokumentációkban!)

MERCEDES-BENZ (000 252 33 11)

MERCEDES-BENZ (A0002522905)
MERCEDES-BENZ (0002520605)
MERCEDES-BENZ (A0192501401)
MERCEDES-BENZ (A0002523311)

MERCEDES-BENZ (019 250 14 01)
MERCEDES-BENZ (000 252 29 05)

MERCEDES-BENZ (A0002527105)
MERCEDES-BENZ (A0002520605)

MERCEDES-BENZ (000 252 71 05)


Tovább olvasom
Átmérő [mm]
230
Agyprofil
26,5x28,7-26N
Fogszám
26
csak készletben elérhető
Kiegészítő cikk/kiegészítő info 2
kinyomócsapágy nélkül
Szervizinformáció figyelembe veendő
SVHC
Nincs információ, kérem, forduljon a gyártóhoz!
Tovább olvasom

C 200 T Kompressor (202.087) benzin (2.0 16V 120kw 163LE 1998ccm) Eng.code: M111.956 Type id: 15038

CLK 200 Kompressor (208.344) benzin (2.0 16V 120kw 163LE 1998ccm) Eng.code: M111.956 Type id: 14964

CLK 230 Kompressor (208.448) benzin (2.3 16V 145kw 197LE 2295ccm) Eng.code: M111.982 Type id: 14967

E 200 Kompressor (210.048) benzin (2.0 16V 120kw 163LE 1998ccm) Eng.code: M111.957 Type id: 15061

E 200 T Kompressor (210.248) benzin (2.0 16V 120kw 163LE 1998ccm) Eng.code: M111.957 Type id: 15063

200 Kompressor (170.444) benzin (2.0 16V 120kw 163LE 1998ccm) Eng.code: M111.958 Type id: 14623

Tovább olvasom
Évente több mint 10 millió új járművet szerelnek fel SACHS lengéscsillapítókkal. A SACHS márka története 1894-ben kezdődik, amikor a szerszámkészítő és névadó Ernst Sachs beadta első kerékpárkeréktengely szabadalmi bejelentését. Sachs találmányának szabadalmaztatása vezetett ahhoz a közös döntéshez, hogy 1895. augusztus 1-jén megalapítják a ""Schweinfurter Präzisions-Kugellager-Werke Fichtel & Sachs"" vállalatot, amely a kerékpárok golyóscsapágyainak és kerékagyainak gyártásával foglalkozott. A kerékpár tömegközlekedési eszközként való áttörése gyors növekedést eredményezett; 1905-ben a Fichtel & Sachsnak már 900 alkalmazottja volt. A gazdasági válság idején Sachs 1923-ban részvénytársasággá alakította át a vállalatot, majd 1929-ben eladta a golyóscsapágy részleget, és a járműmotorok, tengelykapcsolók, valamint lengéscsillapítók gyártására összpontosított. 1945-ben, a háborús zűrzavarok után a schweinfurti gyár létesítményeinek 67 százaléka megsemmisült, ennek ellenére az év végén újraindult a termelés. Más innovatív fejlesztések piaci sikerével a schweinfurti anyagyárat 1969-ben meg kellett duplázni. Emellett több vállalatot is felvásároltak, és a vállalat megtette az első lépést Észak-Amerikában, mielőtt a Mannesmann AG 1987-ben megszerezte a részvények többségét. A vállalat nemzetközivé válása tovább folytatódott, és 1995-ben a Fichtel & Sachs 38 gyártó és értékesítő vállalattal volt jelen világszerte. A ZF Sachs AG névre átkeresztelt vállalat 2001-ben a ZF csoport része lett, majd 2011-ben beolvadt a ZF Friedrichshafen AG-be. Ma a SACHS márka termékeit a ZF Aftermarket a LEMFÖRDER, TRW, BOGE és ZF OPENMATICS márkákkal együtt sikeresen értékesíti nemzetközi szinten.
Tovább olvasom