Univerzális menü

Bilstein futómű rugó elsőtengely,kézi kapcsolású váltó

BILSTEIN - B3 OE Replacement
Cikkszám: 36-264971
Gyártó: BILSTEIN
Kártyaszám: 2395182
2 munkanap alatt beszerezhető 10 db.
Bolti ár:
15 580 Ft
-12%
Online ár:
13 670 Ft

Figyelem! A kedvezmény kizárólag a weboldalunkon leadott rendelés esetén érvényes!

db

Személyes vásárlás a központban: 11:00-ig leadott rendelés másnap; 11:00 után leadott rendelés esetén 2 munkanap múlva lehetséges. Személyes vásárlás budapesti kirendeltségben: 11:00-ig leadott rendelés esetén másnap 15:30 után; 11:00 után leadottrendelés esetén 2 munkanap múlva 9:00-tól lehetséges. Személyes vásárlás vidéki kirendeltségben: 11:00-ig leadott rendelés 2 munkanap múlva 9:00-tól; 11:00 után leadott esetén 3 munkanap múlva 9:00-tól lehetséges. Futárral történő kiszállítás: 11:00-ig leadott rendelést másnap; 11:00 után leadott rendelést 2 munkanap múlva átadjuk a futárnak. Kérjük minden esetben várja meg munkatársunk értesítését!

Olajok kenőanyagok folyadékok patent izzó nem visszáruzható! Visszáruzandó alkatrészeket hat napon belül eredeti csomagolásban sértetlenül vesszük vissza. Cseredarabokat tisztán sértetlenül ledugózva eredeti csomagolásban 1 éven belül vesszük vissza. (33)

Termékfotó
Febi Bilstein futómű rugó 371mm,elsőtengely,108,5mm,kézi kapcsolású váltó
Gyártó: Febi Bilstein
Cikkszám: 39453
Kártyaszám: 2395184
6
15 820 Ft-tól
Hossz [mm]:
371
Szélesség [mm]:
108,5
Külső átmérő [mm]:
108,5
Külső átmérő [mm]:
14
Beépítési oldal:
elsőtengely
Tömeg [kg]:
3,188
OE-számhoz:
210 321 13 04
csak párban cserélendő:
huzalátmérő [mm]:
14
huzalátmérő [mm]:
14,3
Termékfotó
Suplex futómű rugó elsőtengely,379mm,kézi kapcsolású váltó
Gyártó: SUPLEX
Cikkszám: 19151
Kártyaszám: 2402627
6
16 040 Ft-tól
Rugóforma:
Állandó rugóátmérőjű csavarrugó
Beépítési oldal:
elsőtengely
Színjelzés:
fehér (2x)
huzalátmérő [mm]:
14,25
Hossz [mm]:
379
Külső átmérő [mm]:
111
Tömeg [kg]:
3,2
huzalátmérő [mm]:
14,3
Termékfotó
Kilen futómű rugó elsőtengely
Gyártó: KILEN
Cikkszám: 17190
Kártyaszám: 2405555
10
17 320 Ft-tól
Beépítési oldal:
elsőtengely
Felszereltség-változatok:
Classic / Elegance
Rugóforma:
Csavarrugó
Felszereltségi változat:
Classic / Elegance
Termékfotó
Monroe futómű rugó 385mm,elsőtengely
Gyártó: MONROE
Cikkszám: SP2621
Kártyaszám: 2405558
7
18 300 Ft-tól
Hossz [mm]:
385
Tömeg [kg]:
3,5
Külső átmérő [mm]:
109,2
Belső átmérő 1 [mm]:
110
Belső átmérő 2 [mm]:
110
Garancia:
5 év garancia
Menetek száma:
8,8
Csomagolási hossz [mm]:
40,6
Csomagolási szélesség [cm]:
16,7
Csomagolási magasság [cm]:
16,8
Vámtarifa szám:
73 202 089
huzalátmérő [mm]:
14,3
Külső átmérő [mm]:
109
További termékek

OE referencia számok listája:
(Az azonosító számokat rendelés előtt mindig pontosítani kell a járműgyártói dokumentációkban!)

MERCEDES-BENZ (210 321 13 04)
MERCEDES-BENZ (210 321 29 04)

MERCEDES-BENZ (A2103211304)
MERCEDES-BENZ (A2103212904)


További olvasom
Beépítési oldal
elsőtengely
Tovább olvasom

200 (208.435) Benzin 1998 100kW (136LE) 1998ccm M 111.941M 111.945 9500

E 200 CDI (210.007) Dízel 2148 85kW (116LE) 2148ccm OM 611.961 12580

E 200 CDI (210.007) Dízel 2151 75kW (102LE) 2151ccm OM 611.961 10146

E 200 D (210.003) Dízel 1997 65kW (88LE) 1997ccm OM 604.917 8557

E 200 Kompressor (210.045) Benzin 1998 137kW (186LE) 1998ccm M 111.947 8692

E 220 CDI (210.006) Dízel 2148 105kW (143LE) 2148ccm OM 611.961 12583

E 220 D (210.004) Dízel 2155 70kW (95LE) 2155ccm OM 604.912 4689

E 220 D Dízel 2155 55kW (75LE) 2155ccm OM 604.912 11081

E 230 (210.037) Benzin 2295 110kW (150LE) 2295ccm M 111.970 4693

E 250 D (210.010) Dízel 2497 83kW (113LE) 2497ccm OM 605.912 4690

E 250 Turbo-D (210.015) Dízel 2497 110kW (150LE) 2497ccm OM 605.962 8388

E 280 (210.053) Benzin 2799 142kW (193LE) 2799ccm M 104.945 5372

E 280 (210.063) Benzin 2799 150kW (204LE) 2799ccm M 112.921 7832

E 290 Turbo-D (210.017) Dízel 2874 95kW (129LE) 2874ccm OM 602.982 5371

E 320 (210.055) Benzin 3199 162kW (220LE) 3199ccm M 104.995 4694

E 320 (210.065) Benzin 3199 165kW (224LE) 3199ccm M 112.941 7834

E 430 (210.070) Benzin 4266 205kW (279LE) 4266ccm M 113.940 8688

E 200 T (210.235) Benzin 1998 100kW (136LE) 1998ccm M 111.942 5540

E 200 T Kompressor (210.245) Benzin 1998 137kW (186LE) 1998ccm M 111.947 8691

E 200 T Kompressor (210.248) Benzin 1998 120kW (163LE) 1998ccm M 111.957 15063

E 220 T CDI (210.206) Dízel 2148 105kW (143LE) 2148ccm OM 611.961 12642

E 230 T (210.237) Benzin 2295 110kW (150LE) 2295ccm M 111.970 5541

E 240 T (210.261) Benzin 2398 125kW (170LE) 2398ccm M 112.911 8689

E 240 T (210.262) Benzin 2597 125kW (170LE) 2597ccm M 112.914 15064

E 250 T D (210.210) Dízel 2497 83kW (113LE) 2497ccm OM 605.912 5544

E 280 T (210.263) Benzin 2799 150kW (204LE) 2799ccm M 112.921 8525

E 320 T (210.265) Benzin 3199 165kW (224LE) 3199ccm M 112.941 7838

Tovább olvasom
A BILSTEIN, ma thyssenkrupp Bilstein GmbH, 1954-ben forradalmasította a lengéscsillapító technológiát és azóta az autóipar innovatív rendszerpartnereként kiváló minőséggel és csúcsteljesítménnyel nyűgöz le. A thyssenkrupp AG részeként a BILSTEIN a világ egyik legnagyobb beszállítója, évente mintegy 10 millió lengéscsillapítót gyárt. 1954-ben a BILSTEIN mérnökei kifejlesztik az első sorozatgyártásra alkalmas egycsöves gáznyomású lengéscsillapítót, amely a de-carbon elven alapul, és amelyet a mai napig az aktív vezetésbiztonsághoz való jelentős hozzájárulásként tartanak számon. A technológia előnyei a kiemelkedő biztonsági, teljesítmény- és kényelmi jellemzők. A nagy áttörés akkor következik be, amikor a Mercedes Benz felismeri a lengéscsillapítókban rejlő lehetőségeket, és sorozatgyártásban alkalmazza azokat. 1961-ben a Porsche először szerel Bilstein lengéscsillapítókat egy Forma-1-es versenyautóba, aminek eredményeképpen 1962-től minden Porsche versenyautót, 1965-től pedig minden prototípust és sportautót ezzel szerelnek fel. A technológia folyamatos továbbfejlesztése következik, mint például 1983-ban a McLaren Formula-1-es versenycsapat számára kifejlesztett, teljesen számítógépes, UHF-vevővel ellátott lengéscsillapítók. Az 1990-es években megjelennek az első elektronikus (fél)aktív csillapító rendszerek és 1999 óta minden Mercedes S-osztály a BILSTEIN légrugórendszerével kerül le a gyártósorról. A Mercedes-Benz E-osztály légrugó modulját 2002-től gyártják. Más prémiumgyártók már régen meggyőződtek a termékek minőségéről. Ezek közé tartozik az Aston Martin Audi, BMW, Bugatti, Jaguar, Land Rover és Porsche.
Tovább olvasom