Univerzális menü

Bilstein támcsapágy gólyaláb

B1 OE Replacement
Cikkszám: 12-117864
Gyártó: BILSTEIN
Kártyaszám: 2400567
2 munkanap alatt beszerezhető 2 db.
Bolti ár:
19 050 Ft
-9%
Online ár:
17 310 Ft

Figyelem! A kedvezmény kizárólag a weboldalunkon leadott rendelés esetén érvényes!

db

Ebben a beszerzési variációban a termékek nem visszaáruzhatók ! (215)

Termékfotó
Febi Bilstein támcsapágy gólyaláb 133mm,129mm,fém,első tengely bal
Gyártó: Febi Bilstein
Cikkszám: 19512
Kártyaszám: 2400574
45
9 310 Ft-tól
Hossz [mm]:
133
Szélesség [mm]:
129
Vastagság [mm]:
71
Belső átmérő [mm]:
10
Magasság [mm]:
71
Külső átmérő [mm]:
65
Anyag:
Fém
Beépítési oldal:
Első tengely kétoldali
Tömeg [kg]:
0,87
Kiegészítő cikk/kiegészítő info 2:
csapágy nélkül
Beépítési oldal:
Első tengely bal
Beépítési oldal:
Első tengely jobb
Beépítési oldal:
elsőtengely
Kiegészítő cikk/kiegészítő info 2:
golyóscsapágy nélkül
Anyag:
Gumi/fém
Szervizinformáció figyelembe veendő:
Termékfotó
Lemförder támcsapágy gólyaláb első tengely bal,első tengely jobb
Gyártó: LEMFÖRDER
Cikkszám: 26089 01
Kártyaszám: 2400580
6
10 360 Ft-tól
Tengelyenként:
2
Beépítési oldal:
Első tengely bal
Beépítési oldal:
Első tengely jobb
OE-számhoz:
211 320 00 26
OE-számhoz:
A 211 320 00 26
Kiegészítő cikk/kiegészítő info:
Gördülőcsapágyra nincs szükség
SVHC:
Nincs információ, kérem, forduljon a gyártóhoz!
Termékfotó
Metzger támcsapágy gólyaláb első tengely kétoldali,görgőscsapágy nélkül
Gyártó: METZGER
Cikkszám: 6490119
Kártyaszám: 2400583
19
11 660 Ft-tól
Beépítési oldal:
Első tengely kétoldali
Csapágyazás típusa:
Gumifém csapágy
Kiegészítő cikk/kiegészítő info 2:
görgőscsapágy nélkül
Tengelyenként:
2
Beépítési oldal:
elsőtengely
Kiegészítő cikk/kiegészítő info:
Gördülőcsapágyra nincs szükség
Beépítési oldal:
Első tengely bal
Beépítési oldal:
Első tengely jobb
Termékfotó
Meyle támcsapágy gólyaláb elsőtengely,golyóscsapágy nélkül
Gyártó: MEYLE
Cikkszám: 014 032 1003
Kártyaszám: 2400584
11
9 910 Ft-tól
Beépítési oldal:
elsőtengely
Kiegészítő cikk/kiegészítő info 2:
golyóscsapágy nélkül
Kiegészítő cikk/kiegészítő info:
Gördülőcsapágyra nincs szükség
a páros csere javasolt:
Szükséges darabszám:
2
Kiegészítő cikk/kiegészítő info 2:
csapágy nélkül
Termékfotó
Sachs támcsapágy gólyaláb első tengely bal,első tengely jobb
Gyártó: SACHS
Cikkszám: 802 180
Kártyaszám: 2400592
7
10 330 Ft-tól
Tengelyenként:
2
Beépítési oldal:
Első tengely bal
Beépítési oldal:
Első tengely jobb
OE-számhoz:
211 320 00 26
OE-számhoz:
A 211 320 00 26
Kiegészítő cikk/kiegészítő info:
Gördülőcsapágyra nincs szükség
SVHC:
Nincs információ, kérem, forduljon a gyártóhoz!
Termékfotó
Swag támcsapágy gólyaláb 133mm,129mm,fém,első tengely bal,első tengely jobb
Gyártó: Swag
Cikkszám: 10 91 9512
Kártyaszám: 2400594
26
11 290 Ft-tól
Hossz [mm]:
133
Szélesség [mm]:
129
Vastagság [mm]:
71
Magasság [mm]:
71
Belső átmérő [mm]:
10
Külső átmérő [mm]:
65
Anyag:
Fém
Beépítési oldal:
Első tengely bal
Beépítési oldal:
Első tengely jobb
Tömeg [kg]:
0,87
Kiegészítő cikk/kiegészítő info 2:
csapágy nélkül
Anyag:
Gumi/fém
Beépítési oldal:
elsőtengely
Kiegészítő cikk/kiegészítő info 2:
golyóscsapágy nélkül
További termékek

OE referencia számok listája:
(Az azonosító számokat rendelés előtt mindig pontosítani kell a járműgyártói dokumentációkban!)

MERCEDES-BENZ (211 320 00 26)

MERCEDES-BENZ (A2113200026)


További olvasom
Beépítési oldal
elsőtengely
Tovább olvasom

CLS 280 (219.354) Benzin 2996 170kW (231LE) 2996ccm M 272.943 29488

CLS 300 (219.354) Benzin 2996 170kW (231LE) 2996ccm M 272.943 31063

CLS 320 CDI (219.322) Dízel 2987 165kW (224LE) 2987ccm OM 642.920 18962

CLS 350 (219.356) Benzin 3498 200kW (272LE) 3498ccm M 272.964 17965

CLS 350 (219.357) Benzin 3498 215kW (292LE) 3498ccm M 272.985 19719

CLS 350 CDI (219.322) Dízel 2987 165kW (224LE) 2987ccm OM 642.920 31064

CLS 500 (219.372) Benzin 5461 285kW (388LE) 5461ccm M 273.960 19720

CLS 500 (219.375) Benzin 4966 225kW (306LE) 4966ccm M 113.967 17966

CLS 55 AMG (219.376) Benzin 5439 350kW (476LE) 5439ccm M 113.990 18233

CLS 55 AMG Benzin 5439 350kW (476LE) 5439ccm M 113.990 142048

CLS 63 AMG (219.377) Benzin 6208 378kW (514LE) 6208ccm M 156.983 142057

CLS 63 AMG (219.377) Benzin 6208 378kW (514LE) 6208ccm M 156.983 19721

E 200 CDI (211.004) Dízel 2148 75kW (102LE) 2148ccm OM 646.951 16991

E 200 CDI (211.004) Dízel 2148 90kW (122LE) 2148ccm OM 646.951 16992

E 200 Kompressor (211.041) Benzin 1796 135kW (184LE) 1796ccm M 271.956 19789

E 200 Kompressor (211.042) Benzin 1796 120kW (163LE) 1796ccm M 271.941 17128

E 200 NGT (211.042) Benzin/Földgáz (CNG) 1796 120kW (163LE) 1796ccm M 271.941 17964

E 220 CDI (211.006) Dízel 2148 100kW (136LE) 2148ccm OM 646.961 23283

E 220 CDI (211.006) Dízel 2148 110kW (150LE) 2148ccm OM 646.961 16594

E 220 CDI (211.008) Dízel 2148 125kW (170LE) 2148ccm OM 646.821 19778

E 220 CDI Dízel 2149 120kW (163LE) 2149ccm OM 646.821 11236

E 230 (211.052) Benzin 2496 150kW (204LE) 2496ccm M 272.922 25505

E 240 (211.061) Benzin 2597 130kW (177LE) 2597ccm M 112.913M 112.917 16593

E 270 CDI (211.016) Dízel 2685 120kW (163LE) 2685ccm OM 647.961 54937

E 270 CDI (211.016) Dízel 2685 130kW (177LE) 2685ccm OM 647.961 16595

E 280 (211.054) Benzin 2996 170kW (231LE) 2996ccm M 272.943 18630

E 280 CDI (211.020) Dízel 2987 140kW (190LE) 2987ccm OM 642.920 18632

E 280 CDI (211.023) Dízel 3222 130kW (177LE) 3222ccm OM 648.961 18058

E 320 (211.065) Benzin 3199 165kW (224LE) 3199ccm M 112.949 16564

E 320 CDI (211.022) Dízel 2987 165kW (224LE) 2987ccm OM 642.920 18633

E 320 CDI (211.026) Dízel 3222 150kW (204LE) 3222ccm OM 648.961 17129

E 350 (211.056) Benzin 3498 200kW (272LE) 3498ccm M 272.964 18631

E 350 CGI (211.057) Benzin 3498 215kW (292LE) 3498ccm M 272.985 23473

E 400 CDI (211.028) Dízel 3996 191kW (260LE) 3996ccm OM 628.961 17170

E 420 CDI (211.029) Dízel 3996 231kW (314LE) 3996ccm OM 629.910 19263

E 500 (211.070) Benzin 4966 225kW (306LE) 4966ccm M 113.967 16565

E 500 (211.072) Benzin 5461 285kW (388LE) 5461ccm M 273.960 19795

E 55 AMG Kompressor (211.076) Benzin 5439 350kW (476LE) 5439ccm M 113.990 17000

E 63 AMG (211.077) Benzin 6208 378kW (514LE) 6208ccm M 156.983 142082

E 63 AMG (211.077) Benzin 6208 378kW (514LE) 6208ccm M 156.983 20070

E 200 T Kompressor (211.242) Benzin 1796 120kW (163LE) 1796ccm M 271.941 17164

E 220 T CDI (211.206) Dízel 2148 110kW (150LE) 2148ccm OM 646.961 17165

E 230 T (211.252) Benzin 2496 150kW (204LE) 2496ccm M 272.922 30399

E 240 T (211.261) Benzin 2597 130kW (177LE) 2597ccm M 112.913 16956

E 270 T CDI (211.216) Dízel 2685 120kW (163LE) 2685ccm OM 647.961 54949

E 270 T CDI (211.216) Dízel 2685 130kW (177LE) 2685ccm OM 647.961 17166

E 320 T (211.265) Benzin 3199 165kW (224LE) 3199ccm M 112.949 16957

E 320 T CDI (211.226) Dízel 3222 150kW (204LE) 3222ccm OM 648.961 17167

Tovább olvasom
A BILSTEIN, ma thyssenkrupp Bilstein GmbH, 1954-ben forradalmasította a lengéscsillapító technológiát és azóta az autóipar innovatív rendszerpartnereként kiváló minőséggel és csúcsteljesítménnyel nyűgöz le. A thyssenkrupp AG részeként a BILSTEIN a világ egyik legnagyobb beszállítója, évente mintegy 10 millió lengéscsillapítót gyárt. 1954-ben a BILSTEIN mérnökei kifejlesztik az első sorozatgyártásra alkalmas egycsöves gáznyomású lengéscsillapítót, amely a de-carbon elven alapul, és amelyet a mai napig az aktív vezetésbiztonsághoz való jelentős hozzájárulásként tartanak számon. A technológia előnyei a kiemelkedő biztonsági, teljesítmény- és kényelmi jellemzők. A nagy áttörés akkor következik be, amikor a Mercedes Benz felismeri a lengéscsillapítókban rejlő lehetőségeket, és sorozatgyártásban alkalmazza azokat. 1961-ben a Porsche először szerel Bilstein lengéscsillapítókat egy Forma-1-es versenyautóba, aminek eredményeképpen 1962-től minden Porsche versenyautót, 1965-től pedig minden prototípust és sportautót ezzel szerelnek fel. A technológia folyamatos továbbfejlesztése következik, mint például 1983-ban a McLaren Formula-1-es versenycsapat számára kifejlesztett, teljesen számítógépes, UHF-vevővel ellátott lengéscsillapítók. Az 1990-es években megjelennek az első elektronikus (fél)aktív csillapító rendszerek és 1999 óta minden Mercedes S-osztály a BILSTEIN légrugórendszerével kerül le a gyártósorról. A Mercedes-Benz E-osztály légrugó modulját 2002-től gyártják. Más prémiumgyártók már régen meggyőződtek a termékek minőségéről. Ezek közé tartozik az Aston Martin Audi, BMW, Bugatti, Jaguar, Land Rover és Porsche.
Tovább olvasom