Powered by Smartsupp Jeep COMMANDER 2005-2010 (XK, XH) generátor
Univerzális menü

Bosch generátor 180amper,szabadonfutó szíjtárcsával,vákuumszivattyú nélkül

Jeep Commander,Mercedes-Benz CLS,E-Class,R-Class,Sprinter
Cikkszám: 0 986 047 690
Gyártó: BOSCH
Kártyaszám: 2401320
Termékfotó
As-pl generátor 180amper,szabadonfutó szíjtárcsával
Gyártó: AS-PL
Cikkszám: A0291
Kártyaszám: 2401317
11
98 040 Ft-tól
Hossz 1 [mm]:
31
Hossz 3 [mm]:
56
Feszültség [V]:
12
Generátor-töltőáram [A]:
180
Szíjtárcsák:
Szabadonfutó szíjtárcsával
Verzió:
0121715015
Minőség:
STANDARD LINE
új alkatrész betét nélkül:
További termékek

OE referencia számok listája:
(Az azonosító számokat rendelés előtt mindig pontosítani kell a járműgyártói dokumentációkban!)

MERCEDES-BENZ (A0131546402)
MERCEDES-BENZ (A013154640280)
MERCEDES-BENZ (A0131547002)
MERCEDES-BENZ (A013154700280)
MERCEDES-BENZ (0131546402)
MERCEDES-BENZ (013154640280)

MERCEDES-BENZ (013 154 70 02)
MERCEDES-BENZ (013 154 70 02 80)

STEYR MOTORS (0131547002)


Tovább olvasom
cserealkatrész
Feszültség [V]
14
Generátor-töltőáram [A]
180
Rögzítési mód
Közvetlen rögzítés
Generátor kivitel
vákuumszivattyú nélkül
Szíjtárcsa és generátor távolsága [mm]
31,4
Forgásirány
óramutató járásával megegyező forgásirány
Szíjtárcsák
Szabadonfutó szíjtárcsával
Rovátkák száma
7
Szíjtárcsaátmérő [mm]
50
Hossz [mm]
173
javasolt javítási kiterjesztés
Ékszíj/hosszbordás szíj
Tovább olvasom

E 280 CDI 4-matic (211.084) diesel (3.0 24V 140kw 190LE 2987ccm) Eng.code: OM642.921 Type id: 18701

E 300 BlueTEC (211.024) diesel (3.0 24V 155kw 211LE 2987ccm) Eng.code: OM642.920 Type id: 23477

E 320 CDI (211.022) diesel (3.0 24V 165kw 224LE 2987ccm) Eng.code: OM642.920 Type id: 18633

E 320 CDI 4-matic (211.089) diesel (3.0 24V 165kw 224LE 2987ccm) Eng.code: OM642.910,OM642.921 Type id: 19293

E 280 T CDI (211.220) diesel (3.0 24V 140kw 190LE 2987ccm) Eng.code: OM642.920 Type id: 18635

E 320 T CDI (211.222) diesel (3.0 24V 165kw 224LE 2987ccm) Eng.code: OM642.920 Type id: 18634

Tovább olvasom
A Bosch csoport különböző technológiák és szolgáltatások vezető nemzetközi szállítója. Világszerte mintegy 395 000 munkatársat foglalkoztat (2020. december 31-én) és 71,5 milliárd euró árbevételt ért el 2020-ban. A cégcsoport négy üzleti területen végzi tevékenységét, ezek a mobilitási megoldások, az ipari technika, a fogyasztási cikkek, valamint az energia- és épülettechnika. Az autóipar területén a Bosch a világ elsőszámú felszerelés- és innovációs vezetője, amely eredeti és utángyártott termékeket gyárt és forgalmaz. A Bosch a világ különböző autógyártóinak szállít autóalkatrészeket. Nagy az esélye annak, hogy az Ön járművében lévő számos alkatrészt is a Bosch gyártotta. A Bosch alkatrészek a tartósság, a megbízhatóság, a kiváló minőség és az innováció szinonimái. Számos Bosch-alkatrész szolgált a mai gépjárművekben használt modern technológiák alapjául. A vállalat világszerte számos szabadalommal rendelkezik, és jelentős bevételeket fektetett a kutatásba és fejlesztésbe a különböző területeken, beleértve az autóalkatrészeket, háztartási készülékeket, elektromos szerszámokat és biztonsági rendszereket. Az alapítójáról elnevezett Robert Bosch GmbH az egyik legnagyobb és legrégebbi autóalkatrész-gyártó. A Boscht 1886. november 15-én alapították a Precíziós Mechanika és Elektrotechnika Műhelyeként. A jelenlegi nevet 1937-ben kapta meg. A vállalat székhelye Stuttgartban, Németországban található. Gyártó és forgalmazó központjai a világ minden táján, többek között Észak-Amerikában, Ausztráliában és Ázsiában találhatók. A Bosch által gyártott autóalkatrészek sorában szerepelnek a generátorok, indítók, motorpozíció-érzékelők, gyújtáselemek, üzemanyagrendszerek, akkumulátorok, kormányrendszerek és ablaktörlő lapátok. A Bosch 1887-ben vezette be az első kisfeszültségű mágneszáras gyújtást a helyhez kötött benzinmotorokhoz. Egy évtizeddel később, 1897-ben a Bosch bevezette a belső égésű motorok mágneszáras gyújtószerkezeteit. 1902-ben a márka piacra dobta első sikeres nagyfeszültségű gyújtógyertyáit. A Bosch 1913-ban és 1926-ban kezdett el fényszórók és ablaktörlők gyártásával foglalkozni. 1927-ben a márka mérföldkövet ért el az első dízel üzemanyag-befecskendező szivattyú bevezetésével. Ez a rendszer a modern dízel befecskendező rendszer előfutára volt. Az első személyautó dízel befecskendező szivattyút 1936-ban építették be egy Mercedes-Benz járműbe. A Bosch 1976-ban kezdett oxigénérzékelőket kínálni. 1978-ban a vállalat bevezette a blokkolásgátló fékrendszert (ABS), amely az ABS-érzékelő segítségével megakadályozza a kerekek blokkolását csúszós útviszonyok között. A Bosch a kipörgésgátló rendszerek, az elektronikus menetstabilizáló programok (ESP), az autórádiók és a fedélzeti navigációs rendszerek specializációjáról is ismert. 1986-ban és 1995-ben jelentek meg a Bosch kipörgésgátló rendszerei, illetve ESP-jei. 1980-ban a Bosch elsőként vezette be az elektronikus légzsákvezérlő rendszereket a járművekben. Ezeket kezdetben a Mercedes S-osztályú autókban alkalmazták. A vállalat 2010-ben elsőként vezette be az automatikus vészfékező mechanizmust. Ez a rendszer figyelmezteti a vezetőt, hogy fékezzen, ha az autó közelében lévő tárgyat észlel, és úgy érzi, hogy ütközés fenyeget. Ha a vezető nem reagál, a rendszer automatikusan aktiválja a fékező mechanizmust, hogy megállítsa a járművet. A Bosch hibrid rendszereket is szállít különböző márkákhoz, többek között a Peugeot-hoz, a Volkswagenhez és a Porschéhez.
Tovább olvasom