Powered by Smartsupp Mercedes-Benz E-CLASS 1995-2002 (W210) hátsótengely futómű rugó
Univerzális menü

Bilstein futómű rugó hátsótengely,szintszabályzóval szerelt járművekhez nem

BILSTEIN - B3 OE Replacement
Cikkszám: 36-269174
Gyártó: BILSTEIN
Kártyaszám: 2405275
További termékek

OE referencia számok listája:
(Az azonosító számokat rendelés előtt mindig pontosítani kell a járműgyártói dokumentációkban!)

MERCEDES-BENZ (2103242904)

MERCEDES-BENZ (210 324 33 04)

MERCEDES-BENZ (A2103242904)
MERCEDES-BENZ (A2103243304)


Tovább olvasom
Beépítési oldal
hátsótengely
Tovább olvasom

E 200 CDI (210.007) diesel (2.2 16V 75kw 102LE 2151ccm) Eng.code: OM611.961 Type id: 10146

E 200 Kompressor (210.048) benzin (2.0 16V 120kw 163LE 1998ccm) Eng.code: M111.957 Type id: 15061

E 220 CDI (210.006) diesel (2.1 16V 105kw 143LE 2148ccm) Eng.code: OM611.961 Type id: 12583

E 220 D (210.004) diesel (2.2 16V 70kw 95LE 2155ccm) Eng.code: OM604.912 Type id: 4689

E 220 D diesel (2.2 16V 55kw 75LE 2155ccm) Eng.code: OM604.912 Type id: 11081

E 230 (210.037) benzin (2.3 16V 110kw 150LE 2295ccm) Eng.code: M111.970 Type id: 4693

E 270 CDI (210.016) diesel (2.7 20V 125kw 170LE 2685ccm) Eng.code: OM612.961 Type id: 12585

E 280 (210.053) benzin (2.8 24V 142kw 193LE 2799ccm) Eng.code: M104.945 Type id: 5372

E 300 D (210.020) diesel (3.0 24V 100kw 136LE 2996ccm) Eng.code: OM606.912 Type id: 4692

E 300 Turbo-D (210.025) diesel (3.0 24V 130kw 177LE 2996ccm) Eng.code: OM606.962 Type id: 7835

E 320 (210.065) benzin (3.2 18V 165kw 224LE 3199ccm) Eng.code: M112.941 Type id: 7834

E 430 (210.070) benzin (4.3 24V 205kw 279LE 4266ccm) Eng.code: M113.940 Type id: 8688

Tovább olvasom
A BILSTEIN, ma thyssenkrupp Bilstein GmbH, 1954-ben forradalmasította a lengéscsillapító technológiát és azóta az autóipar innovatív rendszerpartnereként kiváló minőséggel és csúcsteljesítménnyel nyűgöz le. A thyssenkrupp AG részeként a BILSTEIN a világ egyik legnagyobb beszállítója, évente mintegy 10 millió lengéscsillapítót gyárt. 1954-ben a BILSTEIN mérnökei kifejlesztik az első sorozatgyártásra alkalmas egycsöves gáznyomású lengéscsillapítót, amely a de-carbon elven alapul, és amelyet a mai napig az aktív vezetésbiztonsághoz való jelentős hozzájárulásként tartanak számon. A technológia előnyei a kiemelkedő biztonsági, teljesítmény- és kényelmi jellemzők. A nagy áttörés akkor következik be, amikor a Mercedes Benz felismeri a lengéscsillapítókban rejlő lehetőségeket, és sorozatgyártásban alkalmazza azokat. 1961-ben a Porsche először szerel Bilstein lengéscsillapítókat egy Forma-1-es versenyautóba, aminek eredményeképpen 1962-től minden Porsche versenyautót, 1965-től pedig minden prototípust és sportautót ezzel szerelnek fel. A technológia folyamatos továbbfejlesztése következik, mint például 1983-ban a McLaren Formula-1-es versenycsapat számára kifejlesztett, teljesen számítógépes, UHF-vevővel ellátott lengéscsillapítók. Az 1990-es években megjelennek az első elektronikus (fél)aktív csillapító rendszerek és 1999 óta minden Mercedes S-osztály a BILSTEIN légrugórendszerével kerül le a gyártósorról. A Mercedes-Benz E-osztály légrugó modulját 2002-től gyártják. Más prémiumgyártók már régen meggyőződtek a termékek minőségéről. Ezek közé tartozik az Aston Martin Audi, BMW, Bugatti, Jaguar, Land Rover és Porsche.
Tovább olvasom