Powered by Smartsupp Mercedes-Benz E-CLASS 2009-2016 T-Model (S212) futómű rugó
Univerzális menü

Sachs futómű rugó 443mm

Mercedes-Benz E-Class
Cikkszám: 993 647
Gyártó: SACHS
Kártyaszám: 2414414

OE referencia számok listája:
(Az azonosító számokat rendelés előtt mindig pontosítani kell a járműgyártói dokumentációkban!)

MERCEDES-BENZ (212 321 03 04)

MERCEDES-BENZ (A2123210204)
MERCEDES-BENZ (A2123210304)

MERCEDES-BENZ (212 321 02 04)


Tovább olvasom
Hossz [mm]
443
Külső átmérő [mm]
164
Átmérő [mm]
12,5
SVHC
Nincs információ, kérem, forduljon a gyártóhoz!
Tovább olvasom

E 200 CGI (212.048, 212.148) benzin (1.8 16V 135kw 184LE 1796ccm) Eng.code: M271.820,M271.860 Type id: 32162

E 220 CDI / BlueTEC (212.001, 212.002) diesel (2.1 16V 125kw 170LE 2143ccm) Eng.code: OM651.924 Type id: 31048

E 250 (212.036) benzin (2.0 16V 155kw 211LE 1991ccm) Eng.code: M274.920 Type id: 33590

E 250 CGI (212.047, 212.147) benzin (1.8 16V 150kw 204LE 1796ccm) Eng.code: M271.860 Type id: 31042

E 350 (212.059) benzin (3.5 24V 225kw 306LE 3498ccm) Eng.code: M276.952 Type id: 11388

E 200 (212.234) benzin (2.0 16V 135kw 184LE 1991ccm) Eng.code: M274.920 Type id: 59461

E 250 CGI (212.247) benzin (1.8 16V 150kw 204LE 1796ccm) Eng.code: M271.860 Type id: 31581

E 300 (212.255) benzin (3.5 24V 185kw 252LE 3498ccm) Eng.code: M276.952 Type id: 12336

E 350 (212.256) benzin (3.5 24V 200kw 272LE 3498ccm) Eng.code: M272.980 Type id: 10111

E 350 (212.259) benzin (3.5 24V 225kw 306LE 3498ccm) Eng.code: M276.952 Type id: 11384

Tovább olvasom
Évente több mint 10 millió új járművet szerelnek fel SACHS lengéscsillapítókkal. A SACHS márka története 1894-ben kezdődik, amikor a szerszámkészítő és névadó Ernst Sachs beadta első kerékpárkeréktengely szabadalmi bejelentését. Sachs találmányának szabadalmaztatása vezetett ahhoz a közös döntéshez, hogy 1895. augusztus 1-jén megalapítják a ""Schweinfurter Präzisions-Kugellager-Werke Fichtel & Sachs"" vállalatot, amely a kerékpárok golyóscsapágyainak és kerékagyainak gyártásával foglalkozott. A kerékpár tömegközlekedési eszközként való áttörése gyors növekedést eredményezett; 1905-ben a Fichtel & Sachsnak már 900 alkalmazottja volt. A gazdasági válság idején Sachs 1923-ban részvénytársasággá alakította át a vállalatot, majd 1929-ben eladta a golyóscsapágy részleget, és a járműmotorok, tengelykapcsolók, valamint lengéscsillapítók gyártására összpontosított. 1945-ben, a háborús zűrzavarok után a schweinfurti gyár létesítményeinek 67 százaléka megsemmisült, ennek ellenére az év végén újraindult a termelés. Más innovatív fejlesztések piaci sikerével a schweinfurti anyagyárat 1969-ben meg kellett duplázni. Emellett több vállalatot is felvásároltak, és a vállalat megtette az első lépést Észak-Amerikában, mielőtt a Mannesmann AG 1987-ben megszerezte a részvények többségét. A vállalat nemzetközivé válása tovább folytatódott, és 1995-ben a Fichtel & Sachs 38 gyártó és értékesítő vállalattal volt jelen világszerte. A ZF Sachs AG névre átkeresztelt vállalat 2001-ben a ZF csoport része lett, majd 2011-ben beolvadt a ZF Friedrichshafen AG-be. Ma a SACHS márka termékeit a ZF Aftermarket a LEMFÖRDER, TRW, BOGE és ZF OPENMATICS márkákkal együtt sikeresen értékesíti nemzetközi szinten.
Tovább olvasom