Powered by Smartsupp Mercedes-Benz E-CLASS 2016-2018 (W213) hátsótengely lengéscsillapító
Univerzális menü

Bilstein lengéscsillapító hátsótengely,gáznyomásos,egycsöves,alul szem

BILSTEIN - B4 OE Replacement (DampMatic®)
Cikkszám: 24-296267
Gyártó: BILSTEIN
Kártyaszám: 2415589

OE referencia számok listája:
(Az azonosító számokat rendelés előtt mindig pontosítani kell a járműgyártói dokumentációkban!)

MERCEDES-BENZ (213 320 09 30)
MERCEDES-BENZ (213 320 45 01)

MERCEDES-BENZ (2133204530)
MERCEDES-BENZ (A2133200930)
MERCEDES-BENZ (A2133204501)


Tovább olvasom
Beépítési oldal
hátsótengely
Lengéscsillapító fajtája
gáznyomásos
Lengéscsillapító-típus
Nem rugótartó lengéscsillapító
Lengéscsillapító rögzítés
alul szem
Lengéscsillapító rögzítés
felül csavarorsó
Lengéscsillapító-rendszer
Egycsöves
Tovább olvasom

E 180 (213.076) benzin (1.5 16V 115kw 156LE 1497ccm) Eng.code: M264.915 Type id: 147702

E 200 EQ Boost (213.080) benzin/elektromos (2.0 16V 145kw 197LE 1991ccm) Eng.code: M264.920 Type id: 136441

E 200 d (213.012) diesel (1.6 16V 118kw 160LE 1597ccm) Eng.code: OM654.916 Type id: 134260

E 220 d (213.004) diesel (2.0 16V 120kw 163LE 1950ccm) Eng.code: OM654.920 Type id: 118793

E 220 d (213.004) diesel (2.0 16V 143kw 194LE 1950ccm) Eng.code: OM654.920 Type id: 118515

E 300 (213.048) benzin (2.0 16V 180kw 245LE 1991ccm) Eng.code: M274.920 Type id: 120730

E 350 e (213.050) benzin/elektromos (2.0 16V 210kw 286LE 1991ccm) Eng.code: M274.920 Type id: 120738

E 350 e (213.050) benzin/elektromos (2.0 16V 235kw 320LE 1991ccm) Eng.code: M274.920 Type id: 140787

E 400 d (213.020) diesel (2.9 24V 250kw 340LE 2925ccm) Eng.code: OM656.929 Type id: 134263

Tovább olvasom
A BILSTEIN, ma thyssenkrupp Bilstein GmbH, 1954-ben forradalmasította a lengéscsillapító technológiát és azóta az autóipar innovatív rendszerpartnereként kiváló minőséggel és csúcsteljesítménnyel nyűgöz le. A thyssenkrupp AG részeként a BILSTEIN a világ egyik legnagyobb beszállítója, évente mintegy 10 millió lengéscsillapítót gyárt. 1954-ben a BILSTEIN mérnökei kifejlesztik az első sorozatgyártásra alkalmas egycsöves gáznyomású lengéscsillapítót, amely a de-carbon elven alapul, és amelyet a mai napig az aktív vezetésbiztonsághoz való jelentős hozzájárulásként tartanak számon. A technológia előnyei a kiemelkedő biztonsági, teljesítmény- és kényelmi jellemzők. A nagy áttörés akkor következik be, amikor a Mercedes Benz felismeri a lengéscsillapítókban rejlő lehetőségeket, és sorozatgyártásban alkalmazza azokat. 1961-ben a Porsche először szerel Bilstein lengéscsillapítókat egy Forma-1-es versenyautóba, aminek eredményeképpen 1962-től minden Porsche versenyautót, 1965-től pedig minden prototípust és sportautót ezzel szerelnek fel. A technológia folyamatos továbbfejlesztése következik, mint például 1983-ban a McLaren Formula-1-es versenycsapat számára kifejlesztett, teljesen számítógépes, UHF-vevővel ellátott lengéscsillapítók. Az 1990-es években megjelennek az első elektronikus (fél)aktív csillapító rendszerek és 1999 óta minden Mercedes S-osztály a BILSTEIN légrugórendszerével kerül le a gyártósorról. A Mercedes-Benz E-osztály légrugó modulját 2002-től gyártják. Más prémiumgyártók már régen meggyőződtek a termékek minőségéről. Ezek közé tartozik az Aston Martin Audi, BMW, Bugatti, Jaguar, Land Rover és Porsche.
Tovább olvasom