Powered by Smartsupp Mercedes-Benz E-CLASS 2009-2016 (W212) elsőtengely futómű rugó
Univerzális menü

Bilstein futómű rugó

BILSTEIN - B3 OE Replacement
Cikkszám: 37-279868
Gyártó: BILSTEIN
Kártyaszám: 2417863

OE referencia számok listája:
(Az azonosító számokat rendelés előtt mindig pontosítani kell a járműgyártói dokumentációkban!)

MERCEDES-BENZ (212 321 04 04)

MERCEDES-BENZ (A2123210404)


Tovább olvasom
Beépítési oldal
elsőtengely
Tovább olvasom

E 220 CDI / BlueTEC (212.001, 212.002) diesel (2.1 16V 125kw 170LE 2143ccm) Eng.code: OM651.924 Type id: 31048

E 220 CDI / BlueTEC (212.202, 212.201) diesel (2.1 16V 125kw 170LE 2143ccm) Eng.code: OM651.924 Type id: 31576

E 250 CDI / BlueTEC (212.203, 212.204) diesel (2.1 16V 150kw 204LE 2143ccm) Eng.code: OM651.924 Type id: 31577

E 400 (212.261) benzin (3.5 24V 245kw 333LE 3498ccm) Eng.code: M276.850 Type id: 107536

E 400 (212.265) benzin (3.0 24V 245kw 333LE 2996ccm) Eng.code: M276.820 Type id: 59453

Tovább olvasom
A BILSTEIN, ma thyssenkrupp Bilstein GmbH, 1954-ben forradalmasította a lengéscsillapító technológiát és azóta az autóipar innovatív rendszerpartnereként kiváló minőséggel és csúcsteljesítménnyel nyűgöz le. A thyssenkrupp AG részeként a BILSTEIN a világ egyik legnagyobb beszállítója, évente mintegy 10 millió lengéscsillapítót gyárt. 1954-ben a BILSTEIN mérnökei kifejlesztik az első sorozatgyártásra alkalmas egycsöves gáznyomású lengéscsillapítót, amely a de-carbon elven alapul, és amelyet a mai napig az aktív vezetésbiztonsághoz való jelentős hozzájárulásként tartanak számon. A technológia előnyei a kiemelkedő biztonsági, teljesítmény- és kényelmi jellemzők. A nagy áttörés akkor következik be, amikor a Mercedes Benz felismeri a lengéscsillapítókban rejlő lehetőségeket, és sorozatgyártásban alkalmazza azokat. 1961-ben a Porsche először szerel Bilstein lengéscsillapítókat egy Forma-1-es versenyautóba, aminek eredményeképpen 1962-től minden Porsche versenyautót, 1965-től pedig minden prototípust és sportautót ezzel szerelnek fel. A technológia folyamatos továbbfejlesztése következik, mint például 1983-ban a McLaren Formula-1-es versenycsapat számára kifejlesztett, teljesen számítógépes, UHF-vevővel ellátott lengéscsillapítók. Az 1990-es években megjelennek az első elektronikus (fél)aktív csillapító rendszerek és 1999 óta minden Mercedes S-osztály a BILSTEIN légrugórendszerével kerül le a gyártósorról. A Mercedes-Benz E-osztály légrugó modulját 2002-től gyártják. Más prémiumgyártók már régen meggyőződtek a termékek minőségéről. Ezek közé tartozik az Aston Martin Audi, BMW, Bugatti, Jaguar, Land Rover és Porsche.
Tovább olvasom