Univerzális menü

Bilstein lengéscsillapító elsőtengely,gáznyomásos,kétcsöves,felül csavarorsó

BILSTEIN - B4 OE Replacement (DampMatic®)
Cikkszám: 22-197313
Gyártó: BILSTEIN
Kártyaszám: 2429961
1 munkanap alatt beszerezhető 2 db.
Bolti ár:
73 480 Ft
-9%
Online ár:
66 800 Ft

Figyelem! A kedvezmény kizárólag a weboldalunkon leadott rendelés esetén érvényes!

db

Személyes vásárlás a központban: 15:00-ig leadott rendelés esetén másnap; 15:00 után leadott rendelés esetén 2 munkanap múlva lehetséges. Személyes vásárlás budapesti kirendeltségben: 15:00-ig leadott rendelés esetén másnap 15:30 után; 15:00 után leadottrendelés esetén 2 munkanap múlva lehetséges. Személyes vásárlás vidéki kirendeltségben: 15:00-ig leadott rendelés esetén 2 munkanap múlva 9:00-tól; 15:00 után leadott rendelés esetén 3 munkanap múlva lehetséges. Futárral történő kiszállítás: 15:00-ig leadott rendelés esetén másnap; 15:00 után leadott rendelés esetén 2 munkanap múlva átadjuk a futárnak. Kérjük minden esetben várja meg munkatársunk értesítését!

Olajok kenőanygok folyadékok elektromos alkatrészek visszáruzása nem lehetséges. A visszáruzandó tételeket sérülés mentes eredeti csomagolásban hat napon belül vesszük vissza. Cseredarabok mechanikai sérülés mentesen tisztán gyári csomagolásban visszáruzhatóak. (130)

Termékfotó
Meyle lengéscsillapító elsőtengely,gáznyomásos,kétcsöves,felül csavarorsó
Gyártó: MEYLE
Cikkszám: 026 623 0030
Kártyaszám: 2429990
7
46 930 Ft-tól
Beépítési oldal:
elsőtengely
Lengéscsillapító fajtája:
gáznyomásos
Lengéscsillapító-rendszer:
Kétcsöves
Lengéscsillapító-típus:
Gólyaláb
Lengéscsillapító rögzítés:
felül csavarorsó
A javasolt tartozék cikkszáma:
014 641 1004
A javasolt tartozék cikkszáma:
014 643 0001
a páros csere javasolt:
csak párban cserélendő:
Termékfotó
Boge lengéscsillapító gáznyomásos,kétcsöves,felül csavarorsó
Gyártó: BOGE
Cikkszám: 36-G27-A
Kártyaszám: 2430406
12
77 710 Ft-tól
Lengéscsillapító-típus:
Gólyaláb
Lengéscsillapító-rendszer:
Kétcsöves
Lengéscsillapító fajtája:
gáznyomásos
Jellemző méret:
SFE36/25X110A
Lengéscsillapító rögzítés:
felül csavarorsó
SVHC:
Nincs információ, kérem, forduljon a gyártóhoz!
Termékfotó
Sachs lengéscsillapító gáznyomásos,kétcsöves,felül csavarorsó
Gyártó: SACHS
Cikkszám: 314 006
Kártyaszám: 2430418
6
56 940 Ft-tól
Lengéscsillapító-típus:
Gólyaláb
Lengéscsillapító-rendszer:
Kétcsöves
Lengéscsillapító fajtája:
gáznyomásos
Jellemző méret:
SFE36/25X110A
Lengéscsillapító rögzítés:
felül csavarorsó
SVHC:
Nincs információ, kérem, forduljon a gyártóhoz!
További termékek

OE referencia számok listája:
(Az azonosító számokat rendelés előtt mindig pontosítani kell a járműgyártói dokumentációkban!)

MERCEDES-BENZ (2043230500)
MERCEDES-BENZ (2043230600)
MERCEDES-BENZ (2043230700)

MERCEDES-BENZ (204 323 17 00)
MERCEDES-BENZ (204 323 18 00)
MERCEDES-BENZ (204 323 19 00)
MERCEDES-BENZ (204 323 20 00)
MERCEDES-BENZ (204 323 21 00)
MERCEDES-BENZ (204 323 38 00)
MERCEDES-BENZ (204 323 39 00)
MERCEDES-BENZ (204 323 42 00)

MERCEDES-BENZ (A2043230500)
MERCEDES-BENZ (A2043230600)
MERCEDES-BENZ (A2043230700)
MERCEDES-BENZ (A2043231700)
MERCEDES-BENZ (A2043231800)
MERCEDES-BENZ (A2043231900)
MERCEDES-BENZ (A2043232000)
MERCEDES-BENZ (A2043232100)
MERCEDES-BENZ (A2043233800)
MERCEDES-BENZ (A2043233900)
MERCEDES-BENZ (A2043234200)


További olvasom
Beépítési oldal
elsőtengely
Lengéscsillapító fajtája
gáznyomásos
Lengéscsillapító-típus
Gólyaláb
Lengéscsillapító rögzítés
felül csavarorsó
Lengéscsillapító-rendszer
Kétcsöves
Lengéscsillapító rögzítés
alul bilincs
Tovább olvasom

200 (204.934) Benzin 1991 135kW (184LE) 1991ccm M 274.920 53273

200 CDI (204.901) Dízel 2143 105kW (143LE) 2143ccm OM 651.913OM 651.916 34997

220 CDI (204.902) Dízel 2143 125kW (170LE) 2143ccm OM 651.916 32834

220 CDI 4-matic (204.984 204.997) Dízel 2143 125kW (170LE) 2143ccm OM 651.912 32835

220 CDI 4-matic (204.984) Dízel 2143 120kW (163LE) 2143ccm OM 651.912 34996

250 (204.936) Benzin 1991 155kW (211LE) 1991ccm M 274.920 53271

250 4-matic (204.937) Benzin 1991 155kW (211LE) 1991ccm M 274.920 21140

250 CDI 4-matic (204.982 204.904) Dízel 2143 150kW (204LE) 2143ccm OM 651.912 32836

280 4-matic (204.981) Benzin 2996 170kW (231LE) 2996ccm M 272.948 28208

300 4-matic (204.981) Benzin 2996 170kW (231LE) 2996ccm M 272.948 32837

320 CDI 4-matic (204.983) Dízel 2987 165kW (224LE) 2987ccm OM 642.961 28210

350 (204.956) Benzin 3498 200kW (272LE) 3498ccm M 272.991 11389

350 4-matic (204.987) Benzin 3498 200kW (272LE) 3498ccm M 272.971 28209

350 4-matic (204.988) Benzin 3498 225kW (306LE) 3498ccm M 276.957 11391

350 CDI 4-matic (204.992) Dízel 2987 165kW (224LE) 2987ccm OM 642.832 33023

350 CDI 4-matic (204.992) Dízel 2987 170kW (231LE) 2987ccm OM 642.832 11392

350 CDI 4-matic (204.993) Dízel 2987 195kW (265LE) 2987ccm OM 642.835 55378

Tovább olvasom
A BILSTEIN, ma thyssenkrupp Bilstein GmbH, 1954-ben forradalmasította a lengéscsillapító technológiát és azóta az autóipar innovatív rendszerpartnereként kiváló minőséggel és csúcsteljesítménnyel nyűgöz le. A thyssenkrupp AG részeként a BILSTEIN a világ egyik legnagyobb beszállítója, évente mintegy 10 millió lengéscsillapítót gyárt. 1954-ben a BILSTEIN mérnökei kifejlesztik az első sorozatgyártásra alkalmas egycsöves gáznyomású lengéscsillapítót, amely a de-carbon elven alapul, és amelyet a mai napig az aktív vezetésbiztonsághoz való jelentős hozzájárulásként tartanak számon. A technológia előnyei a kiemelkedő biztonsági, teljesítmény- és kényelmi jellemzők. A nagy áttörés akkor következik be, amikor a Mercedes Benz felismeri a lengéscsillapítókban rejlő lehetőségeket, és sorozatgyártásban alkalmazza azokat. 1961-ben a Porsche először szerel Bilstein lengéscsillapítókat egy Forma-1-es versenyautóba, aminek eredményeképpen 1962-től minden Porsche versenyautót, 1965-től pedig minden prototípust és sportautót ezzel szerelnek fel. A technológia folyamatos továbbfejlesztése következik, mint például 1983-ban a McLaren Formula-1-es versenycsapat számára kifejlesztett, teljesen számítógépes, UHF-vevővel ellátott lengéscsillapítók. Az 1990-es években megjelennek az első elektronikus (fél)aktív csillapító rendszerek és 1999 óta minden Mercedes S-osztály a BILSTEIN légrugórendszerével kerül le a gyártósorról. A Mercedes-Benz E-osztály légrugó modulját 2002-től gyártják. Más prémiumgyártók már régen meggyőződtek a termékek minőségéről. Ezek közé tartozik az Aston Martin Audi, BMW, Bugatti, Jaguar, Land Rover és Porsche.
Tovább olvasom