Powered by Smartsupp Mercedes-Benz GLK-CLASS 2008-2015 (X204) hátsótengely lengéscsillapító
Univerzális menü

Bilstein lengéscsillapító hátsótengely,gáznyomásos,egycsöves,alul szem

BILSTEIN - B6 Performance
Cikkszám: 24-164429
Gyártó: BILSTEIN
Kártyaszám: 2429963
3 munkanap alatt beszerezhető 2 db.
Bolti ár:
92 860 Ft
-9%
Online ár:
84 420 Ft

Figyelem! A kedvezmény kizárólag a weboldalunkon leadott rendelés esetén érvényes!

db

Személyes vásárlás a központban: 14:00-ig leadott rendelés másnap; 14:00 után leadott rendelés esetén 2 munkanap múlva lehetséges. Személyes vásárlás budapesti kirendeltségben: 14:00-ig leadott rendelés esetén másnap 15:30 után; 14:00 után leadottrendelés esetén 2 munkanap múlva 9:00-tól lehetséges. Személyes vásárlás vidéki kirendeltségben: 14:00-ig leadott rendelés 2 munkanap múlva 9:00-tól; 14:00 után leadott esetén 3 munkanap múlva 09:00-tól lehetséges. Futárral történő kiszállítás: 14:00-ig leadott rendelést másnap; 14:00 után leadott rendelést 2 munkanap múlva átadjuk a futárnak. Kérjük minden esetben várja meg munkatársunk értesítését!

Figyelem! Ebben a beszerzési variációban a karosszéria POLCAR és gyári termékek nem visszáruzhatóak! Csapágyaknál a visszavétel feltétele a bontatlan csomagolás. (105)

OE referencia számok listája:
(Az azonosító számokat rendelés előtt mindig pontosítani kell a járműgyártói dokumentációkban!)

MERCEDES-BENZ (204 320 01 31)

MERCEDES-BENZ (2043264600)
MERCEDES-BENZ (2043267100)
MERCEDES-BENZ (2043267200)
MERCEDES-BENZ (A2043200131)
MERCEDES-BENZ (A2043264600)
MERCEDES-BENZ (A2043267100)
MERCEDES-BENZ (A2043267200)


Tovább olvasom
Beépítési oldal
hátsótengely
Lengéscsillapító fajtája
gáznyomásos
Lengéscsillapító-típus
Nem rugótartó lengéscsillapító
Lengéscsillapító rögzítés
alul szem
Lengéscsillapító rögzítés
felül csavarorsó
Lengéscsillapító-rendszer
Egycsöves
Tovább olvasom

200 (204.934) benzin (2.0 16V 135kw 184LE 1991ccm) Eng.code: M274.920 Type id: 53273

200 CDI (204.901) diesel (2.1 16V 105kw 143LE 2143ccm) Eng.code: OM651.913,OM651.916 Type id: 34997

220 CDI 4-matic (204.984) diesel (2.1 16V 120kw 163LE 2143ccm) Eng.code: OM651.912 Type id: 34996

220 CDI 4-matic (204.984, 204.997) diesel (2.1 16V 125kw 170LE 2143ccm) Eng.code: OM651.912 Type id: 32835

250 4-matic (204.937) benzin (2.0 16V 155kw 211LE 1991ccm) Eng.code: M274.920 Type id: 21140

300 4-matic (204.981) benzin (3.0 24V 170kw 231LE 2996ccm) Eng.code: M272.948 Type id: 32837

350 4-matic (204.987) benzin (3.5 24V 200kw 272LE 3498ccm) Eng.code: M272.971 Type id: 28209

350 CDI 4-matic (204.992) diesel (3.0 24V 165kw 224LE 2987ccm) Eng.code: OM642.832 Type id: 33023

350 CDI 4-matic (204.993) diesel (3.0 24V 195kw 265LE 2987ccm) Eng.code: OM642.835 Type id: 55378

Tovább olvasom
A BILSTEIN, ma thyssenkrupp Bilstein GmbH, 1954-ben forradalmasította a lengéscsillapító technológiát és azóta az autóipar innovatív rendszerpartnereként kiváló minőséggel és csúcsteljesítménnyel nyűgöz le. A thyssenkrupp AG részeként a BILSTEIN a világ egyik legnagyobb beszállítója, évente mintegy 10 millió lengéscsillapítót gyárt. 1954-ben a BILSTEIN mérnökei kifejlesztik az első sorozatgyártásra alkalmas egycsöves gáznyomású lengéscsillapítót, amely a de-carbon elven alapul, és amelyet a mai napig az aktív vezetésbiztonsághoz való jelentős hozzájárulásként tartanak számon. A technológia előnyei a kiemelkedő biztonsági, teljesítmény- és kényelmi jellemzők. A nagy áttörés akkor következik be, amikor a Mercedes Benz felismeri a lengéscsillapítókban rejlő lehetőségeket, és sorozatgyártásban alkalmazza azokat. 1961-ben a Porsche először szerel Bilstein lengéscsillapítókat egy Forma-1-es versenyautóba, aminek eredményeképpen 1962-től minden Porsche versenyautót, 1965-től pedig minden prototípust és sportautót ezzel szerelnek fel. A technológia folyamatos továbbfejlesztése következik, mint például 1983-ban a McLaren Formula-1-es versenycsapat számára kifejlesztett, teljesen számítógépes, UHF-vevővel ellátott lengéscsillapítók. Az 1990-es években megjelennek az első elektronikus (fél)aktív csillapító rendszerek és 1999 óta minden Mercedes S-osztály a BILSTEIN légrugórendszerével kerül le a gyártósorról. A Mercedes-Benz E-osztály légrugó modulját 2002-től gyártják. Más prémiumgyártók már régen meggyőződtek a termékek minőségéről. Ezek közé tartozik az Aston Martin Audi, BMW, Bugatti, Jaguar, Land Rover és Porsche.
Tovább olvasom