Univerzális menü

Bosch generátor 90amper,többszörös szíjtárcsával,vákuumszivattyú nélkül

Mercedes-Benz V-Class,Vito,VolksWagen LT,Polo,Transporter
Cikkszám: 0 986 046 050
Gyártó: BOSCH
Kártyaszám: 2477089
2 munkanap alatt beszerezhető 1 db.
Bolti ár:
126 170 Ft
-7%
Online ár:
116 820 Ft

Figyelem! A kedvezmény kizárólag a weboldalunkon leadott rendelés esetén érvényes!

db

Ebben a beszerzési variációban a termékek nem visszaáruzhatók ! (215)

Termékfotó
As-pl generátor 90amper,szíjtárcsával
Gyártó: AS-PL
Cikkszám: A0038
Kártyaszám: 2477086
12
54 900 Ft-tól
Hossz 1 [mm]:
40
Hossz 2 [mm]:
13,5
Hossz 3 [mm]:
61,5
Feszültség [V]:
12
Generátor-töltőáram [A]:
90
Szíjtárcsák:
szíjtárcsával
Verzió:
0124325022
Minőség:
STANDARD LINE
új alkatrész betét nélkül:
További termékek

OE referencia számok listája:
(Az azonosító számokat rendelés előtt mindig pontosítani kell a járműgyártói dokumentációkban!)

NISSAN (23100 69T61)

VW (074 903 025 M)


További olvasom
cserealkatrész
Feszültség [V]
14
Generátor-töltőáram [A]
90
Rögzítési mód
kettős lengőkar
Generátor kivitel
vákuumszivattyú nélkül
Szíjtárcsa és generátor távolsága [mm]
39,6
Forgásirány
óramutató járásával megegyező forgásirány
Szíjtárcsák
többszörös szíjtárcsával
Rovátkák száma
6
Szíjtárcsaátmérő [mm]
69
Hossz [mm]
156
javasolt javítási kiterjesztés
Ékszíj/hosszbordás szíj
Tovább olvasom

V 200 CDI (638.294) Dízel 2148 75kW (102LE) 2148ccm OM 611.980 11269

V 220 CDI (638.294) Dízel 2148 90kW (122LE) 2148ccm OM 611.980 11270

108 CDI 2.2 (638.194) Dízel 2148 60kW (82LE) 2148ccm OM 611A (60 KW CDI) 11419

110 CDI 2.2 (638.194) Dízel 2148 75kW (102LE) 2148ccm OM 611LA (75 KW CDI) 11420

112 CDI 2.2 (638.194) Dízel 2148 90kW (122LE) 2148ccm OM 611.980 11421

108 CDI 2.2 (638.094) Dízel 2148 60kW (82LE) 2148ccm OM 611A (60 KW CDI) 14005

110 CDI 2.2 (638.094) Dízel 2148 75kW (102LE) 2148ccm OM 611LA (75 KW CDI) 14006

112 CDI 2.2 (638.094) Dízel 2148 90kW (122LE) 2148ccm OM 611.980 14007

2.8 TDI Dízel 2798 92kW (125LE) 2798ccm AGK 28565

2.8 TDI Dízel 2798 96kW (131LE) 2798ccm ATA 27850

2.8 TDI Dízel 2799 92kW (125LE) 2799ccm AGK 8856

2.8 TDI Dízel 2799 96kW (130LE) 2799ccm ATA 14101

2.8 TDI Dízel 2799 92kW (125LE) 2799ccm AGK 8857

2.8 TDI Dízel 2799 96kW (130LE) 2799ccm ATA 14098

1.9 D Dízel 1896 47kW (64LE) 1896ccm AEF 14176

1.9 SDI Dízel 1896 47kW (64LE) 1896ccm AGDASX 15413

2.4 D Dízel 2370 55kW (75LE) 2370ccm AJA 10690

2.4 D Dízel 2370 55kW (75LE) 2370ccm AJA 10691

2.4 D Dízel 2370 55kW (75LE) 2370ccm AJA 10689

Tovább olvasom
A Bosch csoport különböző technológiák és szolgáltatások vezető nemzetközi szállítója. Világszerte mintegy 395 000 munkatársat foglalkoztat (2020. december 31-én) és 71,5 milliárd euró árbevételt ért el 2020-ban. A cégcsoport négy üzleti területen végzi tevékenységét, ezek a mobilitási megoldások, az ipari technika, a fogyasztási cikkek, valamint az energia- és épülettechnika. Az autóipar területén a Bosch a világ elsőszámú felszerelés- és innovációs vezetője, amely eredeti és utángyártott termékeket gyárt és forgalmaz. A Bosch a világ különböző autógyártóinak szállít autóalkatrészeket. Nagy az esélye annak, hogy az Ön járművében lévő számos alkatrészt is a Bosch gyártotta. A Bosch alkatrészek a tartósság, a megbízhatóság, a kiváló minőség és az innováció szinonimái. Számos Bosch-alkatrész szolgált a mai gépjárművekben használt modern technológiák alapjául. A vállalat világszerte számos szabadalommal rendelkezik, és jelentős bevételeket fektetett a kutatásba és fejlesztésbe a különböző területeken, beleértve az autóalkatrészeket, háztartási készülékeket, elektromos szerszámokat és biztonsági rendszereket. Az alapítójáról elnevezett Robert Bosch GmbH az egyik legnagyobb és legrégebbi autóalkatrész-gyártó. A Boscht 1886. november 15-én alapították a Precíziós Mechanika és Elektrotechnika Műhelyeként. A jelenlegi nevet 1937-ben kapta meg. A vállalat székhelye Stuttgartban, Németországban található. Gyártó és forgalmazó központjai a világ minden táján, többek között Észak-Amerikában, Ausztráliában és Ázsiában találhatók. A Bosch által gyártott autóalkatrészek sorában szerepelnek a generátorok, indítók, motorpozíció-érzékelők, gyújtáselemek, üzemanyagrendszerek, akkumulátorok, kormányrendszerek és ablaktörlő lapátok. A Bosch 1887-ben vezette be az első kisfeszültségű mágneszáras gyújtást a helyhez kötött benzinmotorokhoz. Egy évtizeddel később, 1897-ben a Bosch bevezette a belső égésű motorok mágneszáras gyújtószerkezeteit. 1902-ben a márka piacra dobta első sikeres nagyfeszültségű gyújtógyertyáit. A Bosch 1913-ban és 1926-ban kezdett el fényszórók és ablaktörlők gyártásával foglalkozni. 1927-ben a márka mérföldkövet ért el az első dízel üzemanyag-befecskendező szivattyú bevezetésével. Ez a rendszer a modern dízel befecskendező rendszer előfutára volt. Az első személyautó dízel befecskendező szivattyút 1936-ban építették be egy Mercedes-Benz járműbe. A Bosch 1976-ban kezdett oxigénérzékelőket kínálni. 1978-ban a vállalat bevezette a blokkolásgátló fékrendszert (ABS), amely az ABS-érzékelő segítségével megakadályozza a kerekek blokkolását csúszós útviszonyok között. A Bosch a kipörgésgátló rendszerek, az elektronikus menetstabilizáló programok (ESP), az autórádiók és a fedélzeti navigációs rendszerek specializációjáról is ismert. 1986-ban és 1995-ben jelentek meg a Bosch kipörgésgátló rendszerei, illetve ESP-jei. 1980-ban a Bosch elsőként vezette be az elektronikus légzsákvezérlő rendszereket a járművekben. Ezeket kezdetben a Mercedes S-osztályú autókban alkalmazták. A vállalat 2010-ben elsőként vezette be az automatikus vészfékező mechanizmust. Ez a rendszer figyelmezteti a vezetőt, hogy fékezzen, ha az autó közelében lévő tárgyat észlel, és úgy érzi, hogy ütközés fenyeget. Ha a vezető nem reagál, a rendszer automatikusan aktiválja a fékező mechanizmust, hogy megállítsa a járművet. A Bosch hibrid rendszereket is szállít különböző márkákhoz, többek között a Peugeot-hoz, a Volkswagenhez és a Porschéhez.
Tovább olvasom