Powered by Smartsupp Mercedes-Benz VITO / MIXTO 2003-2008 dobozos (W639) hátsótengely lengéscsillapító
Univerzális menü

Bilstein lengéscsillapító hátsótengely,gáznyomásos,egycsöves,felül szem

BILSTEIN - B4 OE Replacement
Cikkszám: 24-277211
Gyártó: BILSTEIN
Kártyaszám: 2481915
Termékfotó
Jp Group lengéscsillapító hátsótengely,gáznyomásos,egycsöves,felül szem
Gyártó: JP GROUP
Cikkszám: 1352102500
Kártyaszám: 2480333
12
12 960 Ft-tól
Beépítési oldal:
hátsótengely
Lengéscsillapító fajtája:
gáznyomásos
Lengéscsillapító rögzítés:
felül szem
Lengéscsillapító rögzítés:
alul szem
Lengéscsillapító-rendszer:
Egycsöves
Lengéscsillapító-típus:
Teleszkópos lengéscsillapító
Szélesség [mm]:
46
További termékek

OE referencia számok listája:
(Az azonosító számokat rendelés előtt mindig pontosítani kell a járműgyártói dokumentációkban!)

MERCEDES-BENZ (6393261400)

MERCEDES-BENZ (639 326 22 00)

MERCEDES-BENZ (A6393261400)
MERCEDES-BENZ (A6393262200)


Tovább olvasom
Beépítési oldal
hátsótengely
Lengéscsillapító fajtája
gáznyomásos
Lengéscsillapító-típus
Nem rugótartó lengéscsillapító
Lengéscsillapító rögzítés
felül szem
Lengéscsillapító rögzítés
alul szem
Lengéscsillapító-rendszer
Egycsöves
Tovább olvasom

CDI 2.0 4-matic (639.713) diesel (2.1 16V 80kw 109LE 2148ccm) Eng.code: OM646.982 Type id: 19736

CDI 2.2 4-matic (639.711, 639.713, 639.811, 639.813,... diesel (2.1 16V 110kw 150LE 2148ccm) Eng.code: OM646.982 Type id: 19737

CDI 2.2 4-matic (639.811, 639.813, 639.815, 639.711,... diesel (2.1 16V 100kw 136LE 2143ccm) Eng.code: OM651.940 Type id: 7683

CDI 2.2 4-matic (639.811, 639.813, 639.815, 639.711,... diesel (2.1 16V 120kw 163LE 2143ccm) Eng.code: OM651.940 Type id: 7685

Tovább olvasom
A BILSTEIN, ma thyssenkrupp Bilstein GmbH, 1954-ben forradalmasította a lengéscsillapító technológiát és azóta az autóipar innovatív rendszerpartnereként kiváló minőséggel és csúcsteljesítménnyel nyűgöz le. A thyssenkrupp AG részeként a BILSTEIN a világ egyik legnagyobb beszállítója, évente mintegy 10 millió lengéscsillapítót gyárt. 1954-ben a BILSTEIN mérnökei kifejlesztik az első sorozatgyártásra alkalmas egycsöves gáznyomású lengéscsillapítót, amely a de-carbon elven alapul, és amelyet a mai napig az aktív vezetésbiztonsághoz való jelentős hozzájárulásként tartanak számon. A technológia előnyei a kiemelkedő biztonsági, teljesítmény- és kényelmi jellemzők. A nagy áttörés akkor következik be, amikor a Mercedes Benz felismeri a lengéscsillapítókban rejlő lehetőségeket, és sorozatgyártásban alkalmazza azokat. 1961-ben a Porsche először szerel Bilstein lengéscsillapítókat egy Forma-1-es versenyautóba, aminek eredményeképpen 1962-től minden Porsche versenyautót, 1965-től pedig minden prototípust és sportautót ezzel szerelnek fel. A technológia folyamatos továbbfejlesztése következik, mint például 1983-ban a McLaren Formula-1-es versenycsapat számára kifejlesztett, teljesen számítógépes, UHF-vevővel ellátott lengéscsillapítók. Az 1990-es években megjelennek az első elektronikus (fél)aktív csillapító rendszerek és 1999 óta minden Mercedes S-osztály a BILSTEIN légrugórendszerével kerül le a gyártósorról. A Mercedes-Benz E-osztály légrugó modulját 2002-től gyártják. Más prémiumgyártók már régen meggyőződtek a termékek minőségéről. Ezek közé tartozik az Aston Martin Audi, BMW, Bugatti, Jaguar, Land Rover és Porsche.
Tovább olvasom