Univerzális menü

Bilstein támcsapágy gólyaláb elsőtengely,golyóscsapággyal

B1 OE Replacement
Cikkszám: 12-224296
Gyártó: BILSTEIN
Kártyaszám: 2487736
2 munkanap alatt beszerezhető 6 db.
Bolti ár:
17 400 Ft
-12%
Online ár:
15 260 Ft

Figyelem! A kedvezmény kizárólag a weboldalunkon leadott rendelés esetén érvényes!

db

Személyes vásárlás a központban: 11:00-ig leadott rendelés másnap; 11:00 után leadott rendelés esetén 2 munkanap múlva lehetséges. Személyes vásárlás budapesti kirendeltségben: 11:00-ig leadott rendelés esetén másnap 15:30 után; 11:00 után leadottrendelés esetén 2 munkanap múlva 9:00-tól lehetséges. Személyes vásárlás vidéki kirendeltségben: 11:00-ig leadott rendelés 2 munkanap múlva 9:00-tól; 11:00 után leadott esetén 3 munkanap múlva 9:00-tól lehetséges. Futárral történő kiszállítás: 11:00-ig leadott rendelést másnap; 11:00 után leadott rendelést 2 munkanap múlva átadjuk a futárnak. Kérjük minden esetben várja meg munkatársunk értesítését!

Olajok kenőanyagok folyadékok patent izzó nem visszáruzható! Visszáruzandó alkatrészeket hat napon belül eredeti csomagolásban sértetlenül vesszük vissza. Cseredarabokat tisztán sértetlenül ledugózva eredeti csomagolásban 1 éven belül vesszük vissza. (33)

Termékfotó
Febi Bilstein támcsapágy gólyaláb 166mm,142mm,gumi/fém,első tengely bal
Gyártó: Febi Bilstein
Cikkszám: 24266
Kártyaszám: 2487748
39
9 950 Ft-tól
Hossz [mm]:
166
Szélesség [mm]:
142
Vastagság [mm]:
50
Belső átmérő [mm]:
14
Magasság [mm]:
50
Külső átmérő [mm]:
90
Anyag:
Gumi/fém
Beépítési oldal:
Első tengely kétoldali
Tömeg [kg]:
0,61
Kiegészítő cikk/kiegészítő info 2:
görgőscsapággyal
Beépítési oldal:
Első tengely bal
Beépítési oldal:
Első tengely jobb
Kiegészítő cikk/kiegészítő info 2:
golyóscsapággyal
Beépítési oldal:
elsőtengely
Termékfotó
Lemförder támcsapágy gólyaláb első tengely bal,első tengely jobb
Gyártó: LEMFÖRDER
Cikkszám: 25978 01
Kártyaszám: 2487761
9
10 780 Ft-tól
Beépítési oldal:
Első tengely bal
Beépítési oldal:
Első tengely jobb
Tengelyenként:
2
OE-számhoz:
31 30 6 764 884
OE-számhoz:
31 30 6 769 741
OE-számhoz:
31 30 6 778 833
OE-számhoz:
31 33 6 759 498
OE-számhoz:
6 759 498
OE-számhoz:
6 764 884
OE-számhoz:
6 769 741
OE-számhoz:
6 778 833
Kiegészítő cikk/kiegészítő info:
integrált gömbcsapággyal
SVHC:
Nincs információ, kérem, forduljon a gyártóhoz!
Termékfotó
Monroe támcsapágy gólyaláb csapággyal,elsőtengely
Gyártó: MONROE
Cikkszám: MK197
Kártyaszám: 2487767
19
19 460 Ft-tól
Tömeg [kg]:
0,7
Kiegészítő cikk/kiegészítő info 2:
csapággyal
Csomagolási hossz [mm]:
18,7
Csomagolási szélesség [cm]:
12
Csomagolási magasság [cm]:
11
Garancia:
5 év garancia
Termékfotó
Sachs támcsapágy gólyaláb első tengely bal,első tengely jobb
Gyártó: SACHS
Cikkszám: 802 250
Kártyaszám: 2487773
5
11 060 Ft-tól
Beépítési oldal:
Első tengely bal
Beépítési oldal:
Első tengely jobb
Tengelyenként:
2
OE-számhoz:
31 30 6 764 884
OE-számhoz:
31 30 6 769 741
OE-számhoz:
31 30 6 778 833
OE-számhoz:
31 33 6 759 498
OE-számhoz:
6 759 498
OE-számhoz:
6 764 884
OE-számhoz:
6 769 741
OE-számhoz:
6 778 833
Kiegészítő cikk/kiegészítő info:
integrált gömbcsapággyal
SVHC:
Nincs információ, kérem, forduljon a gyártóhoz!
Termékfotó
Swag támcsapágy gólyaláb 166mm,142mm,fém,első tengely bal,első tengely jobb
Gyártó: Swag
Cikkszám: 20 92 4266
Kártyaszám: 2487781
21
14 010 Ft-tól
Hossz [mm]:
166
Szélesség [mm]:
142
Vastagság [mm]:
50
Belső átmérő [mm]:
14
Magasság [mm]:
50
Külső átmérő [mm]:
90
Anyag:
Fém
Beépítési oldal:
Első tengely kétoldali
Tömeg [kg]:
0,61
Kiegészítő cikk/kiegészítő info 2:
görgőscsapággyal
Beépítési oldal:
Első tengely bal
Beépítési oldal:
Első tengely jobb
Kiegészítő cikk/kiegészítő info 2:
golyóscsapággyal
Beépítési oldal:
elsőtengely
További termékek

OE referencia számok listája:
(Az azonosító számokat rendelés előtt mindig pontosítani kell a járműgyártói dokumentációkban!)

MINI (31306759498)

MINI (31 30 6 764 884)
MINI (31 30 6 769 741)
MINI (31 30 6 778 833)


További olvasom
Beépítési oldal
elsőtengely
Kiegészítő cikk/kiegészítő info 2
golyóscsapággyal
Tovább olvasom

Cooper Benzin 1598 85kW (116LE) 1598ccm W10 B16 A 15890

Cooper S Benzin 1598 120kW (163LE) 1598ccm W11 B16 A 16600

Cooper S Benzin 1598 125kW (170LE) 1598ccm W11 B16 A 18307

One Benzin 1598 66kW (90LE) 1598ccm W10 B16 A 15889

One D Dízel 1364 55kW (75LE) 1364ccm 1ND 17171

One D Dízel 1364 65kW (88LE) 1364ccm W17 D14 (1ND) 19304

Works Benzin 1598 155kW (210LE) 1598ccm W11 B16 A 17793

Cooper Benzin 1598 85kW (116LE) 1598ccm W10 B16 A 17817

Cooper S Benzin 1598 120kW (163LE) 1598ccm W11 B16 A 21092

Cooper S Benzin 1598 125kW (170LE) 1598ccm W11 B16 A 17818

John Cooper Works Benzin 1598 155kW (210LE) 1598ccm W11 B16 A 19303

One Benzin 1598 66kW (90LE) 1598ccm W10 B16 A 17816

Tovább olvasom
A BILSTEIN, ma thyssenkrupp Bilstein GmbH, 1954-ben forradalmasította a lengéscsillapító technológiát és azóta az autóipar innovatív rendszerpartnereként kiváló minőséggel és csúcsteljesítménnyel nyűgöz le. A thyssenkrupp AG részeként a BILSTEIN a világ egyik legnagyobb beszállítója, évente mintegy 10 millió lengéscsillapítót gyárt. 1954-ben a BILSTEIN mérnökei kifejlesztik az első sorozatgyártásra alkalmas egycsöves gáznyomású lengéscsillapítót, amely a de-carbon elven alapul, és amelyet a mai napig az aktív vezetésbiztonsághoz való jelentős hozzájárulásként tartanak számon. A technológia előnyei a kiemelkedő biztonsági, teljesítmény- és kényelmi jellemzők. A nagy áttörés akkor következik be, amikor a Mercedes Benz felismeri a lengéscsillapítókban rejlő lehetőségeket, és sorozatgyártásban alkalmazza azokat. 1961-ben a Porsche először szerel Bilstein lengéscsillapítókat egy Forma-1-es versenyautóba, aminek eredményeképpen 1962-től minden Porsche versenyautót, 1965-től pedig minden prototípust és sportautót ezzel szerelnek fel. A technológia folyamatos továbbfejlesztése következik, mint például 1983-ban a McLaren Formula-1-es versenycsapat számára kifejlesztett, teljesen számítógépes, UHF-vevővel ellátott lengéscsillapítók. Az 1990-es években megjelennek az első elektronikus (fél)aktív csillapító rendszerek és 1999 óta minden Mercedes S-osztály a BILSTEIN légrugórendszerével kerül le a gyártósorról. A Mercedes-Benz E-osztály légrugó modulját 2002-től gyártják. Más prémiumgyártók már régen meggyőződtek a termékek minőségéről. Ezek közé tartozik az Aston Martin Audi, BMW, Bugatti, Jaguar, Land Rover és Porsche.
Tovább olvasom