Powered by Smartsupp Mitsubishi LANCER VIII 2008- Sportback kuplungkészlet
Univerzális menü

Sachs kuplungkészlet kinyomócsapágy nélkül,6 fokozatú kézi

XTend
Cikkszám: 3000 950 726
Gyártó: SACHS
Kártyaszám: 2501637
További termékek

OE referencia számok listája:
(Az azonosító számokat rendelés előtt mindig pontosítani kell a járműgyártói dokumentációkban!)

MITSUBISHI (2300A054)
MITSUBISHI (2300A036)
MITSUBISHI (2300A050)
MITSUBISHI (2300A055)


Tovább olvasom
Átmérő [mm]
240
Fogszám
23
csak készletben elérhető
Kiegészítő cikk/kiegészítő info 2
kinyomócsapágy nélkül
Szervizinformáció figyelembe veendő
SVHC
Nincs információ, kérem, forduljon a gyártóhoz!
Tovább olvasom

1.8 DI-D 4WD (GA6W) diesel (1.8 16V 85kw 116LE 1798ccm) Eng.code: 4N13 Type id: 836

1.8 DI-D (CY9A) diesel (1.8 16V 110kw 150LE 1798ccm) Eng.code: 4N13 Type id: 34985

1.8 DI-D (CX9A) diesel (1.8 16V 110kw 150LE 1798ccm) Eng.code: 4N13 Type id: 34984

2.2 DI-D 4WD diesel (2.2 16V 115kw 156LE 2179ccm) Eng.code: 4HK,4HN Type id: 26633

2.2 DI-D 4WD diesel (2.3 16V 103kw 140LE 2268ccm) Eng.code: 4N14 Type id: 3844

2.2 DI-D 4WD diesel (2.3 16V 130kw 177LE 2268ccm) Eng.code: 4N14 Type id: 500

2.2 DI-D (GF6W) diesel (2.3 16V 110kw 150LE 2268ccm) Eng.code: 4N14 Type id: 56338

2.2 DI-D 4WD (GF6W) diesel (2.3 16V 110kw 150LE 2268ccm) Eng.code: 4N14 Type id: 56339

Tovább olvasom
Évente több mint 10 millió új járművet szerelnek fel SACHS lengéscsillapítókkal. A SACHS márka története 1894-ben kezdődik, amikor a szerszámkészítő és névadó Ernst Sachs beadta első kerékpárkeréktengely szabadalmi bejelentését. Sachs találmányának szabadalmaztatása vezetett ahhoz a közös döntéshez, hogy 1895. augusztus 1-jén megalapítják a ""Schweinfurter Präzisions-Kugellager-Werke Fichtel & Sachs"" vállalatot, amely a kerékpárok golyóscsapágyainak és kerékagyainak gyártásával foglalkozott. A kerékpár tömegközlekedési eszközként való áttörése gyors növekedést eredményezett; 1905-ben a Fichtel & Sachsnak már 900 alkalmazottja volt. A gazdasági válság idején Sachs 1923-ban részvénytársasággá alakította át a vállalatot, majd 1929-ben eladta a golyóscsapágy részleget, és a járműmotorok, tengelykapcsolók, valamint lengéscsillapítók gyártására összpontosított. 1945-ben, a háborús zűrzavarok után a schweinfurti gyár létesítményeinek 67 százaléka megsemmisült, ennek ellenére az év végén újraindult a termelés. Más innovatív fejlesztések piaci sikerével a schweinfurti anyagyárat 1969-ben meg kellett duplázni. Emellett több vállalatot is felvásároltak, és a vállalat megtette az első lépést Észak-Amerikában, mielőtt a Mannesmann AG 1987-ben megszerezte a részvények többségét. A vállalat nemzetközivé válása tovább folytatódott, és 1995-ben a Fichtel & Sachs 38 gyártó és értékesítő vállalattal volt jelen világszerte. A ZF Sachs AG névre átkeresztelt vállalat 2001-ben a ZF csoport része lett, majd 2011-ben beolvadt a ZF Friedrichshafen AG-be. Ma a SACHS márka termékeit a ZF Aftermarket a LEMFÖRDER, TRW, BOGE és ZF OPENMATICS márkákkal együtt sikeresen értékesíti nemzetközi szinten.
Tovább olvasom