Powered by Smartsupp Mitsubishi CARISMA 1995-2006 (DA) bal lengéscsillapító
Univerzális menü

Sachs lengéscsillapító bal,gáznyomásos,kétcsöves,felül csavarorsó

Mitsubishi Carisma 1.6 benzin,Carisma 1.9 dízel
Cikkszám: 230 134
Gyártó: SACHS
Kártyaszám: 2505469
Termékfotó
Ashika lengéscsillapító első tengely bal,gáznyomásos,kétcsöves,felül csavarorsó
Gyártó: ASHIKA
Cikkszám: MA-50001
Kártyaszám: 2505382
20
17 580 Ft-tól
Beépítési oldal:
Első tengely bal
Lengéscsillapító-rendszer:
Kétcsöves
Lengéscsillapító fajtája:
gáznyomásos
Lengéscsillapító-típus:
Gólyaláb
Páros cikkszám:
MA-50004
Lengéscsillapító rögzítés:
felül csavarorsó
OE-számhoz:
MR102431
Termékfotó
Ashika lengéscsillapító első tengely bal,gáznyomásos,kétcsöves,felül csavarorsó
Gyártó: ASHIKA
Cikkszám: MA-50002
Kártyaszám: 2505383
27
18 920 Ft-tól
Beépítési oldal:
Első tengely bal
Lengéscsillapító fajtája:
gáznyomásos
Lengéscsillapító-típus:
Gólyaláb
Lengéscsillapító-rendszer:
Kétcsöves
Páros cikkszám:
MA-50005
Lengéscsillapító rögzítés:
felül csavarorsó
OE-számhoz:
MR369112
További termékek

OE referencia számok listája:
(Az azonosító számokat rendelés előtt mindig pontosítani kell a járműgyártói dokumentációkban!)

MITSUBISHI (MR102437)
MITSUBISHI (MR102431)
MITSUBISHI (MR369005)


Tovább olvasom
Beépítési oldal
bal
Lengéscsillapító fajtája
gáznyomásos
Lengéscsillapító-típus
Gólyaláb
Lengéscsillapító-rendszer
Kétcsöves
Jellemző méret
SFE30X150A
Páros cikkszám
230 135
Lengéscsillapító rögzítés
felül csavarorsó
SVHC
Nincs információ, kérem, forduljon a gyártóhoz!
Beépítési oldal
Első tengely bal
Tovább olvasom

1.6 (DA1A) benzin (1.6 16V 66kw 90LE 1597ccm) Eng.code: 4G92(SOHC16V) Type id: 5217

1.6 (DA1A) benzin (1.6 16V 70kw 95LE 1597ccm) Eng.code: 4G92(SOHC16V) Type id: 15594

1.6 (DA1A) benzin (1.6 16V 73kw 99LE 1597ccm) Eng.code: 4G92(SOHC16V) Type id: 8709

1.9 TD (DA4A) diesel (1.9 8V 66kw 90LE 1870ccm) Eng.code: F8QT Type id: 5985

Tovább olvasom
Évente több mint 10 millió új járművet szerelnek fel SACHS lengéscsillapítókkal. A SACHS márka története 1894-ben kezdődik, amikor a szerszámkészítő és névadó Ernst Sachs beadta első kerékpárkeréktengely szabadalmi bejelentését. Sachs találmányának szabadalmaztatása vezetett ahhoz a közös döntéshez, hogy 1895. augusztus 1-jén megalapítják a ""Schweinfurter Präzisions-Kugellager-Werke Fichtel & Sachs"" vállalatot, amely a kerékpárok golyóscsapágyainak és kerékagyainak gyártásával foglalkozott. A kerékpár tömegközlekedési eszközként való áttörése gyors növekedést eredményezett; 1905-ben a Fichtel & Sachsnak már 900 alkalmazottja volt. A gazdasági válság idején Sachs 1923-ban részvénytársasággá alakította át a vállalatot, majd 1929-ben eladta a golyóscsapágy részleget, és a járműmotorok, tengelykapcsolók, valamint lengéscsillapítók gyártására összpontosított. 1945-ben, a háborús zűrzavarok után a schweinfurti gyár létesítményeinek 67 százaléka megsemmisült, ennek ellenére az év végén újraindult a termelés. Más innovatív fejlesztések piaci sikerével a schweinfurti anyagyárat 1969-ben meg kellett duplázni. Emellett több vállalatot is felvásároltak, és a vállalat megtette az első lépést Észak-Amerikában, mielőtt a Mannesmann AG 1987-ben megszerezte a részvények többségét. A vállalat nemzetközivé válása tovább folytatódott, és 1995-ben a Fichtel & Sachs 38 gyártó és értékesítő vállalattal volt jelen világszerte. A ZF Sachs AG névre átkeresztelt vállalat 2001-ben a ZF csoport része lett, majd 2011-ben beolvadt a ZF Friedrichshafen AG-be. Ma a SACHS márka termékeit a ZF Aftermarket a LEMFÖRDER, TRW, BOGE és ZF OPENMATICS márkákkal együtt sikeresen értékesíti nemzetközi szinten.
Tovább olvasom