Powered by Smartsupp Mitsubishi OUTLANDER I 2002-2007 (CU) hátsótengely lengéscsillapító
Univerzális menü

Bilstein lengéscsillapító hátsótengely,gáznyomásos,kétcsöves,alul szem

BILSTEIN - B4 OE Replacement
Cikkszám: 19-165349
Gyártó: BILSTEIN
Kártyaszám: 2541790
2 munkanap alatt beszerezhető 1 db.
Bolti ár:
20 970 Ft
-12%
Online ár:
18 390 Ft

Figyelem! A kedvezmény kizárólag a weboldalunkon leadott rendelés esetén érvényes!

db

Ebben a beszerzési variációban a termékek nem visszaáruzhatók ! (215)

Termékfotó
Japanparts lengéscsillapító hátsótengely,gáznyomásos,kétcsöves,felül csavarorsó
Gyártó: JAPANPARTS
Cikkszám: MM-50029
Kártyaszám: 2541799
25
15 640 Ft-tól
Beépítési oldal:
hátsótengely
Lengéscsillapító fajtája:
gáznyomásos
Lengéscsillapító-rendszer:
Kétcsöves
Lengéscsillapító rögzítés:
felül csavarorsó
Lengéscsillapító rögzítés:
alul szem
A javasolt tartozék cikkszáma:
SM0043
Lengéscsillapító-típus:
Gólyaláb
Termékfotó
Japanparts lengéscsillapító hátsótengely,gáznyomásos,kétcsöves,felül csavarorsó
Gyártó: JAPANPARTS
Cikkszám: MM-50031
Kártyaszám: 2541801
19
15 200 Ft-tól
Beépítési oldal:
hátsótengely
Lengéscsillapító fajtája:
gáznyomásos
Lengéscsillapító rögzítés:
felül csavarorsó
Lengéscsillapító rögzítés:
alul szem
Lengéscsillapító-rendszer:
Kétcsöves
A javasolt tartozék cikkszáma:
SM0043
Lengéscsillapító-típus:
Gólyaláb
Termékfotó
Kyb lengéscsillapító hátsótengely,gáznyomásos,kétcsöves,felül csavarorsó
Gyártó: KYB
Cikkszám: 341361
Kártyaszám: 2541812
15
16 700 Ft-tól
Beépítési oldal:
hátsótengely
Lengéscsillapító fajtája:
gáznyomásos
Lengéscsillapító rögzítés:
felül csavarorsó
Lengéscsillapító rögzítés:
alul szem
Lengéscsillapító-rendszer:
Kétcsöves
Lengéscsillapító-típus:
rugóstagos lengéscsillapító
További termékek

OE referencia számok listája:
(Az azonosító számokat rendelés előtt mindig pontosítani kell a járműgyártói dokumentációkban!)

MITSUBISHI (MN100388)
MITSUBISHI (MN101519)
MITSUBISHI (MN101520)
MITSUBISHI (MR961211)


Tovább olvasom
Beépítési oldal
hátsótengely
Lengéscsillapító fajtája
gáznyomásos
Lengéscsillapító-típus
rugóstagos lengéscsillapító
Lengéscsillapító rögzítés
alul szem
Lengéscsillapító rögzítés
felül csavarorsó
Lengéscsillapító-rendszer
Kétcsöves
Tovább olvasom

2.0 (CU2W) benzin (2.0 16V 100kw 136LE 1997ccm) Eng.code: 4G63(DOHC16V) Type id: 18983

2.0 Turbo 4WD (CU2W) benzin (2.0 16V 148kw 201LE 1997ccm) Eng.code: 4G63-T(DOHC16V) Type id: 18617

2.0 Turbo-R 4WD (CU2W) benzin (2.0 16V 177kw 241LE 1997ccm) Eng.code: 4G63Turbo Type id: 18736

2.4 4WD (CU5W) benzin (2.4 16V 118kw 160LE 2378ccm) Eng.code: 4G69 Type id: 17400

2.4 4WD (CU5W) benzin (2.4 16V 119kw 162LE 2378ccm) Eng.code: 4G69 Type id: 18739

Tovább olvasom
A BILSTEIN, ma thyssenkrupp Bilstein GmbH, 1954-ben forradalmasította a lengéscsillapító technológiát és azóta az autóipar innovatív rendszerpartnereként kiváló minőséggel és csúcsteljesítménnyel nyűgöz le. A thyssenkrupp AG részeként a BILSTEIN a világ egyik legnagyobb beszállítója, évente mintegy 10 millió lengéscsillapítót gyárt. 1954-ben a BILSTEIN mérnökei kifejlesztik az első sorozatgyártásra alkalmas egycsöves gáznyomású lengéscsillapítót, amely a de-carbon elven alapul, és amelyet a mai napig az aktív vezetésbiztonsághoz való jelentős hozzájárulásként tartanak számon. A technológia előnyei a kiemelkedő biztonsági, teljesítmény- és kényelmi jellemzők. A nagy áttörés akkor következik be, amikor a Mercedes Benz felismeri a lengéscsillapítókban rejlő lehetőségeket, és sorozatgyártásban alkalmazza azokat. 1961-ben a Porsche először szerel Bilstein lengéscsillapítókat egy Forma-1-es versenyautóba, aminek eredményeképpen 1962-től minden Porsche versenyautót, 1965-től pedig minden prototípust és sportautót ezzel szerelnek fel. A technológia folyamatos továbbfejlesztése következik, mint például 1983-ban a McLaren Formula-1-es versenycsapat számára kifejlesztett, teljesen számítógépes, UHF-vevővel ellátott lengéscsillapítók. Az 1990-es években megjelennek az első elektronikus (fél)aktív csillapító rendszerek és 1999 óta minden Mercedes S-osztály a BILSTEIN légrugórendszerével kerül le a gyártósorról. A Mercedes-Benz E-osztály légrugó modulját 2002-től gyártják. Más prémiumgyártók már régen meggyőződtek a termékek minőségéről. Ezek közé tartozik az Aston Martin Audi, BMW, Bugatti, Jaguar, Land Rover és Porsche.
Tovább olvasom