Powered by Smartsupp Nissan ALMERA II 2000-2006 (N16) hátsótengely lengéscsillapító
Univerzális menü

Sachs lengéscsillapító gáznyomásos,kétcsöves,felül csavarorsó

Nissan Almera 1.5 benzin,Almera 1.8 benzin,Almera 2.2 dízel
Cikkszám: 317 134
Gyártó: SACHS
Kártyaszám: 2568165

OE referencia számok listája:
(Az azonosító számokat rendelés előtt mindig pontosítani kell a járműgyártói dokumentációkban!)

NISSAN (562104M400)
NISSAN (562104Z600)
NISSAN (56210-5M425)
NISSAN (562105M400)
NISSAN (56210-4M427)
NISSAN (562104Z005)
NISSAN (562104Z625)
NISSAN (562104M405)
NISSAN (56210-4Z025)
NISSAN (562104Z000)
NISSAN (562108M600)
NISSAN (56210M425)
NISSAN (56210-4M426)
NISSAN (56210-95F0B)
NISSAN (562108M400)
NISSAN (562104M425)
NISSAN (56210-4Z027)


Tovább olvasom
Lengéscsillapító-típus
Teleszkópos lengéscsillapító
Lengéscsillapító-rendszer
Kétcsöves
Lengéscsillapító fajtája
gáznyomásos
Jellemző méret
SEXOV25/12.5X130
Lengéscsillapító rögzítés
felül csavarorsó
Lengéscsillapító rögzítés
alul szem
SVHC
Nincs információ, kérem, forduljon a gyártóhoz!
Tovább olvasom

1.5 benzin (1.5 16V 66kw 90LE 1498ccm) Eng.code: QG15DE Type id: 14915

1.5 benzin (1.5 16V 72kw 98LE 1497ccm) Eng.code: QG15DE Type id: 17242

1.5 dCi diesel (1.5 8V 60kw 82LE 1461ccm) Eng.code: K9K722 Type id: 17244

1.8 benzin (1.8 16V 84kw 114LE 1769ccm) Eng.code: QG18DE Type id: 15110

1.8 benzin (1.8 16V 85kw 116LE 1769ccm) Eng.code: QG18DE Type id: 17243

2.2 Di diesel (2.2 16V 81kw 110LE 2184ccm) Eng.code: YD22DDT Type id: 14916

2.2 dCi diesel (2.2 16V 100kw 136LE 2184ccm) Eng.code: YD22DDTi Type id: 17684

2.2 dCi diesel (2.2 16V 82kw 112LE 2184ccm) Eng.code: YD22DDT Type id: 17683

Tovább olvasom
Évente több mint 10 millió új járművet szerelnek fel SACHS lengéscsillapítókkal. A SACHS márka története 1894-ben kezdődik, amikor a szerszámkészítő és névadó Ernst Sachs beadta első kerékpárkeréktengely szabadalmi bejelentését. Sachs találmányának szabadalmaztatása vezetett ahhoz a közös döntéshez, hogy 1895. augusztus 1-jén megalapítják a ""Schweinfurter Präzisions-Kugellager-Werke Fichtel & Sachs"" vállalatot, amely a kerékpárok golyóscsapágyainak és kerékagyainak gyártásával foglalkozott. A kerékpár tömegközlekedési eszközként való áttörése gyors növekedést eredményezett; 1905-ben a Fichtel & Sachsnak már 900 alkalmazottja volt. A gazdasági válság idején Sachs 1923-ban részvénytársasággá alakította át a vállalatot, majd 1929-ben eladta a golyóscsapágy részleget, és a járműmotorok, tengelykapcsolók, valamint lengéscsillapítók gyártására összpontosított. 1945-ben, a háborús zűrzavarok után a schweinfurti gyár létesítményeinek 67 százaléka megsemmisült, ennek ellenére az év végén újraindult a termelés. Más innovatív fejlesztések piaci sikerével a schweinfurti anyagyárat 1969-ben meg kellett duplázni. Emellett több vállalatot is felvásároltak, és a vállalat megtette az első lépést Észak-Amerikában, mielőtt a Mannesmann AG 1987-ben megszerezte a részvények többségét. A vállalat nemzetközivé válása tovább folytatódott, és 1995-ben a Fichtel & Sachs 38 gyártó és értékesítő vállalattal volt jelen világszerte. A ZF Sachs AG névre átkeresztelt vállalat 2001-ben a ZF csoport része lett, majd 2011-ben beolvadt a ZF Friedrichshafen AG-be. Ma a SACHS márka termékeit a ZF Aftermarket a LEMFÖRDER, TRW, BOGE és ZF OPENMATICS márkákkal együtt sikeresen értékesíti nemzetközi szinten.
Tovább olvasom