Powered by Smartsupp Nissan LEAF 2017- (ZE1) első tengely bal torony csapágy gólyaláb
Univerzális menü

Bilstein támcsapágy gólyaláb első tengely bal

B1 OE Replacement
Cikkszám: 12-307159
Gyártó: BILSTEIN
Kártyaszám: 2579222
2 munkanap alatt beszerezhető 1 db.
Bolti ár:
20 960 Ft
-9%
Online ár:
19 050 Ft

Figyelem! A kedvezmény kizárólag a weboldalunkon leadott rendelés esetén érvényes!

db

Ebben a beszerzési variációban a termékek nem visszaáruzhatók ! (215)

Beépítési oldal
Első tengely bal
Páros cikkszám
12-315659
Tovább olvasom

1.2 DIG-T benzin (1.2 16V 85kw 115LE 1197ccm) Eng.code: HRA2DDT Type id: 106276

1.5 dCi diesel (1.5 8V 81kw 110LE 1461ccm) Eng.code: K9K410,K9K636,K9K646,K9K896 Type id: 34725

1.6 DIG-T 4x4 benzin (1.6 16V 140kw 190LE 1618ccm) Eng.code: MR16DDT Type id: 34723

1.6 DIG-T NISMO RS 4x4 benzin (1.6 16V 157kw 214LE 1618ccm) Eng.code: MR16DDT Type id: 108986

1.6 DIG-T NISMO benzin (1.6 16V 147kw 200LE 1618ccm) Eng.code: MR16DDT Type id: 58599

1.6 LPG benzin/LPG (1.6 16V 80kw 109LE 1598ccm) Eng.code: HR16DE Type id: 136138

1.6 benzin (1.6 16V 69kw 94LE 1598ccm) Eng.code: HR16DE Type id: 59302

1.6 benzin (1.6 16V 83kw 113LE 1598ccm) Eng.code: HR16DE Type id: 133043

1.6 benzin (1.6 16V 86kw 117LE 1598ccm) Eng.code: HR16DE Type id: 34721

Electric villamos (80kw 109LE) Eng.code: EM57,EM61 Type id: 650

Electric villamos (110kw 150LE) Eng.code: EM57 Type id: 128580

Electric villamos (160kw 218LE) Eng.code: EM57 Type id: 135024

1.5 dCi diesel (1.5 8V 81kw 110LE 1461ccm) Eng.code: K9K Type id: 107485

Tovább olvasom
A BILSTEIN, ma thyssenkrupp Bilstein GmbH, 1954-ben forradalmasította a lengéscsillapító technológiát és azóta az autóipar innovatív rendszerpartnereként kiváló minőséggel és csúcsteljesítménnyel nyűgöz le. A thyssenkrupp AG részeként a BILSTEIN a világ egyik legnagyobb beszállítója, évente mintegy 10 millió lengéscsillapítót gyárt. 1954-ben a BILSTEIN mérnökei kifejlesztik az első sorozatgyártásra alkalmas egycsöves gáznyomású lengéscsillapítót, amely a de-carbon elven alapul, és amelyet a mai napig az aktív vezetésbiztonsághoz való jelentős hozzájárulásként tartanak számon. A technológia előnyei a kiemelkedő biztonsági, teljesítmény- és kényelmi jellemzők. A nagy áttörés akkor következik be, amikor a Mercedes Benz felismeri a lengéscsillapítókban rejlő lehetőségeket, és sorozatgyártásban alkalmazza azokat. 1961-ben a Porsche először szerel Bilstein lengéscsillapítókat egy Forma-1-es versenyautóba, aminek eredményeképpen 1962-től minden Porsche versenyautót, 1965-től pedig minden prototípust és sportautót ezzel szerelnek fel. A technológia folyamatos továbbfejlesztése következik, mint például 1983-ban a McLaren Formula-1-es versenycsapat számára kifejlesztett, teljesen számítógépes, UHF-vevővel ellátott lengéscsillapítók. Az 1990-es években megjelennek az első elektronikus (fél)aktív csillapító rendszerek és 1999 óta minden Mercedes S-osztály a BILSTEIN légrugórendszerével kerül le a gyártósorról. A Mercedes-Benz E-osztály légrugó modulját 2002-től gyártják. Más prémiumgyártók már régen meggyőződtek a termékek minőségéről. Ezek közé tartozik az Aston Martin Audi, BMW, Bugatti, Jaguar, Land Rover és Porsche.
Tovább olvasom