Univerzális menü

Bilstein támcsapágy gólyaláb első tengely jobb

B1 OE Replacement
Cikkszám: 12-315659
Gyártó: BILSTEIN
Kártyaszám: 2579223
1 munkanap alatt beszerezhető 7 db.
Bolti ár:
18 780 Ft
-12%
Online ár:
16 480 Ft

Figyelem! A kedvezmény kizárólag a weboldalunkon leadott rendelés esetén érvényes!

db

Személyes vásárlás a központban: 15:00-ig leadott rendelés esetén másnap; 15:00 után leadott rendelés esetén 2 munkanap múlva lehetséges. Személyes vásárlás budapesti kirendeltségben: 15:00-ig leadott rendelés esetén másnap 15:30 után; 15:00 után leadottrendelés esetén 2 munkanap múlva lehetséges. Személyes vásárlás vidéki kirendeltségben: 15:00-ig leadott rendelés esetén 2 munkanap múlva 9:00-tól; 15:00 után leadott rendelés esetén 3 munkanap múlva lehetséges. Futárral történő kiszállítás: 15:00-ig leadott rendelés esetén másnap; 15:00 után leadott rendelés esetén 2 munkanap múlva átadjuk a futárnak. Kérjük minden esetben várja meg munkatársunk értesítését!

Olajok kenőanygok folyadékok elektromos alkatrészek visszáruzása nem lehetséges. A visszáruzandó tételeket sérülés mentes eredeti csomagolásban hat napon belül vesszük vissza. Cseredarabok mechanikai sérülés mentesen tisztán gyári csomagolásban visszáruzhatóak. (130)

Termékfotó
Febi Bilstein támcsapágy gólyaláb gumi/fém,első tengely jobb
Gyártó: Febi Bilstein
Cikkszám: 109345
Kártyaszám: 2579231
31
13 050 Ft-tól
Páros cikkszám:
106304
Anyag:
Gumi/fém
Beépítési oldal:
Első tengely jobb
Tömeg [kg]:
0,811
Kiegészítő cikk/kiegészítő info 2:
golyóscsapágy nélkül
Szervizinformáció figyelembe veendő:
További termékek
Beépítési oldal
Első tengely jobb
Páros cikkszám
12-307159
Tovább olvasom

1.2 DIG-T Benzin 1197 85kW (115LE) 1197ccm HRA2DDT 106276

1.5 dCi Dízel 1461 81kW (110LE) 1461ccm K9K 410K9K 636K9K 646K9K 896 34725

1.6 Benzin 1598 69kW (94LE) 1598ccm HR16DE 59302

1.6 Benzin 1598 86kW (117LE) 1598ccm HR16DE 34721

1.6 DIG-T 4x4 Benzin 1618 140kW (190LE) 1618ccm MR16DDT 34723

1.6 DIG-T Benzin 1618 140kW (190LE) 1618ccm MR16DDT 34724

1.6 DIG-T NISMO 4x4 Benzin 1618 147kW (200LE) 1618ccm MR16DDT 53454

1.6 DIG-T NISMO Benzin 1618 147kW (200LE) 1618ccm MR16DDT 58599

1.6 DIG-T NISMO RS 4x4 Benzin 1618 157kW (214LE) 1618ccm MR16DDT 108986

1.6 DIG-T NISMO RS Benzin 1618 160kW (218LE) 1618ccm MR16DDT 107628

1.6 LPG Benzin/Autógáz (LPG) 1598 80kW (109LE) 1598ccm HR16DE 136138

Electric villamos 0 80kW (109LE) 0ccm EM57EM61 650

Electric villamos 0 110kW (150LE) 0ccm EM57 128580

Electric villamos 0 160kW (218LE) 0ccm EM57 135024

1.2 DIG-T Benzin 1197 85kW (115LE) 1197ccm HRA2DDT 107484

1.5 dCi Dízel 1461 81kW (110LE) 1461ccm K9K 107485

1.6 DIG-T Benzin 1618 140kW (190LE) 1618ccm MR16DDT 109967

Tovább olvasom
A BILSTEIN, ma thyssenkrupp Bilstein GmbH, 1954-ben forradalmasította a lengéscsillapító technológiát és azóta az autóipar innovatív rendszerpartnereként kiváló minőséggel és csúcsteljesítménnyel nyűgöz le. A thyssenkrupp AG részeként a BILSTEIN a világ egyik legnagyobb beszállítója, évente mintegy 10 millió lengéscsillapítót gyárt. 1954-ben a BILSTEIN mérnökei kifejlesztik az első sorozatgyártásra alkalmas egycsöves gáznyomású lengéscsillapítót, amely a de-carbon elven alapul, és amelyet a mai napig az aktív vezetésbiztonsághoz való jelentős hozzájárulásként tartanak számon. A technológia előnyei a kiemelkedő biztonsági, teljesítmény- és kényelmi jellemzők. A nagy áttörés akkor következik be, amikor a Mercedes Benz felismeri a lengéscsillapítókban rejlő lehetőségeket, és sorozatgyártásban alkalmazza azokat. 1961-ben a Porsche először szerel Bilstein lengéscsillapítókat egy Forma-1-es versenyautóba, aminek eredményeképpen 1962-től minden Porsche versenyautót, 1965-től pedig minden prototípust és sportautót ezzel szerelnek fel. A technológia folyamatos továbbfejlesztése következik, mint például 1983-ban a McLaren Formula-1-es versenycsapat számára kifejlesztett, teljesen számítógépes, UHF-vevővel ellátott lengéscsillapítók. Az 1990-es években megjelennek az első elektronikus (fél)aktív csillapító rendszerek és 1999 óta minden Mercedes S-osztály a BILSTEIN légrugórendszerével kerül le a gyártósorról. A Mercedes-Benz E-osztály légrugó modulját 2002-től gyártják. Más prémiumgyártók már régen meggyőződtek a termékek minőségéről. Ezek közé tartozik az Aston Martin Audi, BMW, Bugatti, Jaguar, Land Rover és Porsche.
Tovább olvasom