Powered by Smartsupp Nissan PULSAR 2014- ferdehátú (C13) kuplungkészlet
Univerzális menü

Sachs kuplungkészlet kinyomócsapágy nélkül,6 fokozatú kézi

Nissan Juke,Pulsar,Qashqai,X-Trail,Renault Kadjar
Cikkszám: 3000 950 963
Gyártó: SACHS
Kártyaszám: 2581659
Termékfotó
Blue Print kuplungkészlet szintetikus zsírral
Gyártó: BLUE PRINT
Cikkszám: ADN130249
Kártyaszám: 2580908
18
53 021 Ft-tól
Külső átmérő [mm]:
231
Fogszám:
21
többrészes:
kétrészes
Kiegészítő cikk/kiegészítő info:
szintetikus zsírral
Tömeg [kg]:
4,55
OE-számhoz:
30100-1KC0A S1
Szervizinformáció figyelembe veendő:
További termékek

OE referencia számok listája:
(Az azonosító számokat rendelés előtt mindig pontosítani kell a járműgyártói dokumentációkban!)

NISSAN (30100-1KC0A-)
NISSAN (30210-1KC0C-)
NISSAN (30210-3RC0A)
NISSAN (30210-1KC0A-)
NISSAN (30210-1KC0B-)


Tovább olvasom
Átmérő [mm]
230
Agyprofil
21,2x24,5-21N
Fogszám
21
csak készletben elérhető
Kiegészítő cikk/kiegészítő info 2
kinyomócsapágy nélkül
Szervizinformáció figyelembe veendő
SVHC
Nincs információ, kérem, forduljon a gyártóhoz!
Tovább olvasom

1.6 DIG-T NISMO benzin (1.6 16V 147kw 200LE 1618ccm) Eng.code: MR16DDT Type id: 58599

1.6 DIG-T benzin (1.6 16V 120kw 163LE 1618ccm) Eng.code: MR16DDT Type id: 108463

1.6 DIG-T (T32) benzin (1.6 16V 120kw 163LE 1618ccm) Eng.code: MR16DDT Type id: 116533

1.6 TCe 165 benzin (1.6 16V 120kw 163LE 1618ccm) Eng.code: M5M460 Type id: 125992

Tovább olvasom
Évente több mint 10 millió új járművet szerelnek fel SACHS lengéscsillapítókkal. A SACHS márka története 1894-ben kezdődik, amikor a szerszámkészítő és névadó Ernst Sachs beadta első kerékpárkeréktengely szabadalmi bejelentését. Sachs találmányának szabadalmaztatása vezetett ahhoz a közös döntéshez, hogy 1895. augusztus 1-jén megalapítják a ""Schweinfurter Präzisions-Kugellager-Werke Fichtel & Sachs"" vállalatot, amely a kerékpárok golyóscsapágyainak és kerékagyainak gyártásával foglalkozott. A kerékpár tömegközlekedési eszközként való áttörése gyors növekedést eredményezett; 1905-ben a Fichtel & Sachsnak már 900 alkalmazottja volt. A gazdasági válság idején Sachs 1923-ban részvénytársasággá alakította át a vállalatot, majd 1929-ben eladta a golyóscsapágy részleget, és a járműmotorok, tengelykapcsolók, valamint lengéscsillapítók gyártására összpontosított. 1945-ben, a háborús zűrzavarok után a schweinfurti gyár létesítményeinek 67 százaléka megsemmisült, ennek ellenére az év végén újraindult a termelés. Más innovatív fejlesztések piaci sikerével a schweinfurti anyagyárat 1969-ben meg kellett duplázni. Emellett több vállalatot is felvásároltak, és a vállalat megtette az első lépést Észak-Amerikában, mielőtt a Mannesmann AG 1987-ben megszerezte a részvények többségét. A vállalat nemzetközivé válása tovább folytatódott, és 1995-ben a Fichtel & Sachs 38 gyártó és értékesítő vállalattal volt jelen világszerte. A ZF Sachs AG névre átkeresztelt vállalat 2001-ben a ZF csoport része lett, majd 2011-ben beolvadt a ZF Friedrichshafen AG-be. Ma a SACHS márka termékeit a ZF Aftermarket a LEMFÖRDER, TRW, BOGE és ZF OPENMATICS márkákkal együtt sikeresen értékesíti nemzetközi szinten.
Tovább olvasom