Powered by Smartsupp Renault CLIO III 2005-2014 (BR0/1, CR0/1) elsőtengely futómű rugó
Univerzális menü

Bilstein futómű rugó elsőtengely

BILSTEIN - B3 OE Replacement
Cikkszám: 36-148080
Gyártó: BILSTEIN
Kártyaszám: 2597569
Termékfotó
Kyb futómű rugó elsőtengely,342mm
Gyártó: KYB
Cikkszám: RH3311
Kártyaszám: 2597597
9
10 535 Ft-tól
Beépítési oldal:
elsőtengely
Futómű:
szabványos futóművel szerelt járművekhez
Jellemző méret:
E
Rugóforma:
Csavarrugó
Tömeg [kg]:
1,61
Vastagság 1 [mm]:
12
Külső átmérő [mm]:
149
Hossz [mm]:
342
További termékek

OE referencia számok listája:
(Az azonosító számokat rendelés előtt mindig pontosítani kell a járműgyártói dokumentációkban!)

NISSAN (54010-9U 01A)

RENAULT (82 00 140 545)


Tovább olvasom
Beépítési oldal
elsőtengely
Rugóforma
Állandó rugóátmérőjű csavarrugó
Tovább olvasom

1.6 benzin (1.6 16V 81kw 110LE 1598ccm) Eng.code: HR16DE Type id: 19175

1.2 16V (BR02, BR0J, BR11, CR02, CR0J, CR11) benzin (1.1 16V 55kw 75LE 1149ccm) Eng.code: D4F706,D4F740,D4F764 Type id: 19045

1.2 16V (BR0P, CR0P) benzin (1.1 16V 74kw 101LE 1149ccm) Eng.code: D4F784 Type id: 23045

1.2 16V (BR0R, BR1D, BR1L, CR0R) benzin (1.1 16V 48kw 65LE 1149ccm) Eng.code: D4F740 Type id: 19047

1.2 16V benzin (1.1 16V 43kw 58LE 1149ccm) Eng.code: D4F764 Type id: 27329

1.5 dCi (BR0H, CR0H, CR1S, BR1S) diesel (1.5 8V 78kw 106LE 1461ccm) Eng.code: K9K764,K9K774 Type id: 19053

1.5 dCi (BR1C, CR1C) diesel (1.5 8V 76kw 103LE 1461ccm) Eng.code: K9K772 Type id: 20078

1.5 dCi (C/BR0G, C/BR1G) diesel (1.5 8V 50kw 68LE 1461ccm) Eng.code: K9K714,K9K768 Type id: 19051

1.5 dCi diesel (1.5 8V 47kw 64LE 1461ccm) Eng.code: K9K752 Type id: 26627

1.5 dCi diesel (1.5 8V 48kw 65LE 1461ccm) Eng.code: K9K752 Type id: 30141

1.5 dCi diesel (1.5 8V 60kw 82LE 1461ccm) Eng.code: K9K750 Type id: 28839

1.2 16V (KR02, KR0J) benzin (1.1 16V 55kw 75LE 1149ccm) Eng.code: D4F740 Type id: 23451

1.2 16V (KR0E) benzin (1.1 16V 58kw 78LE 1149ccm) Eng.code: D4F764 Type id: 23452

1.2 16V (KR0P) benzin (1.1 16V 74kw 101LE 1149ccm) Eng.code: D4F784 Type id: 23453

1.2 16V Hi-Flex (KR0S) benzin/etanol (1.1 16V 55kw 75LE 1149ccm) Eng.code: D4F740 Type id: 29987

1.2 16V Hi-Flex (KR1U) benzin/etanol (1.1 16V 58kw 79LE 1149ccm) Eng.code: D4F742 Type id: 134697

1.5 dCi (FP0D, JP0D) diesel (1.5 8V 60kw 82LE 1461ccm) Eng.code: K9K750 Type id: 33195

1.5 dCi (FP0E, JP0E) diesel (1.5 8V 48kw 65LE 1461ccm) Eng.code: K9K752,K9K768 Type id: 26629

1.5 dCi (FP0F, JP0F) diesel (1.5 8V 63kw 86LE 1461ccm) Eng.code: K9K760,K9K766,K9K772 Type id: 18315

1.5 dCi (FP0G, JP0G) diesel (1.5 8V 50kw 68LE 1461ccm) Eng.code: K9K768 Type id: 18314

1.5 dCi (JP02) diesel (1.5 8V 76kw 103LE 1461ccm) Eng.code: K9K772 Type id: 23047

1.5 dCi (JP0G, JP0H) diesel (1.5 8V 78kw 106LE 1461ccm) Eng.code: K9K764 Type id: 18642

1.5 dCi 75 diesel (1.5 8V 55kw 75LE 1461ccm) Eng.code: K9K770 Type id: 5265

1.5 dCi 90 diesel (1.5 8V 65kw 88LE 1461ccm) Eng.code: K9K750,K9K770 Type id: 5267

1.6 (JP03, JP0B, JP0U, JP0Y, JP1G) benzin (1.6 16V 82kw 112LE 1598ccm) Eng.code: K4M790,K4M791,K4M800,K4M801 Type id: 18313

Tovább olvasom
A BILSTEIN, ma thyssenkrupp Bilstein GmbH, 1954-ben forradalmasította a lengéscsillapító technológiát és azóta az autóipar innovatív rendszerpartnereként kiváló minőséggel és csúcsteljesítménnyel nyűgöz le. A thyssenkrupp AG részeként a BILSTEIN a világ egyik legnagyobb beszállítója, évente mintegy 10 millió lengéscsillapítót gyárt. 1954-ben a BILSTEIN mérnökei kifejlesztik az első sorozatgyártásra alkalmas egycsöves gáznyomású lengéscsillapítót, amely a de-carbon elven alapul, és amelyet a mai napig az aktív vezetésbiztonsághoz való jelentős hozzájárulásként tartanak számon. A technológia előnyei a kiemelkedő biztonsági, teljesítmény- és kényelmi jellemzők. A nagy áttörés akkor következik be, amikor a Mercedes Benz felismeri a lengéscsillapítókban rejlő lehetőségeket, és sorozatgyártásban alkalmazza azokat. 1961-ben a Porsche először szerel Bilstein lengéscsillapítókat egy Forma-1-es versenyautóba, aminek eredményeképpen 1962-től minden Porsche versenyautót, 1965-től pedig minden prototípust és sportautót ezzel szerelnek fel. A technológia folyamatos továbbfejlesztése következik, mint például 1983-ban a McLaren Formula-1-es versenycsapat számára kifejlesztett, teljesen számítógépes, UHF-vevővel ellátott lengéscsillapítók. Az 1990-es években megjelennek az első elektronikus (fél)aktív csillapító rendszerek és 1999 óta minden Mercedes S-osztály a BILSTEIN légrugórendszerével kerül le a gyártósorról. A Mercedes-Benz E-osztály légrugó modulját 2002-től gyártják. Más prémiumgyártók már régen meggyőződtek a termékek minőségéről. Ezek közé tartozik az Aston Martin Audi, BMW, Bugatti, Jaguar, Land Rover és Porsche.
Tovább olvasom