Univerzális menü

Bilstein támcsapágy gólyaláb első tengely jobb

B1 OE Replacement
Cikkszám: 12-234110
Gyártó: BILSTEIN
Kártyaszám: 2598097
1 munkanap alatt beszerezhető 1 db.
Bolti ár:
20 180 Ft
-9%
Online ár:
18 350 Ft

Figyelem! A kedvezmény kizárólag a weboldalunkon leadott rendelés esetén érvényes!

db

Személyes vásárlás a központban: 12:00-ig leadott rendelés esetén még aznap; 12:00 után leadott rendelés esetén következő munkanap lehetséges. Személyes vásárlás budapesti kirendeltségben: 10:00-ig leadott rendelés esetén még aznap 15:30 után; 10:00 után leadottrendelés esetén következő munkanap 09:00-tól lehetséges. Személyes vásárlás vidéki kirendeltségben: 12:00-ig leadott rendelés esetén következő munkanap 09:00-tól; 12:00 után leadott rendelés esetén 2 munkanap múlva 09:00-tól lehetséges. Futárral történő kiszállítás: 11:00-ig leadott rendelést aznap; 11:00 után leadott rendelést következő munkanap átadjuk futárnak. Kérjük minden esetben várja meg munkatársunk értesítését!

Olajok kenőanyagok folyadékok patent izzó nem visszáruzható! Visszáruzandó alkatrészeket hat napon belül eredeti csomagolásban sértetlenül vesszük vissza. Cseredarabokat tisztán sértetlenül ledugózva eredeti csomagolásban 1 éven belül vesszük vissza. (8)

Termékfotó
Blue Print támcsapágy gólyaláb gumi/fém,első tengely jobb,csapágy nélkül
Gyártó: BLUE PRINT
Cikkszám: ADN180169
Kártyaszám: 2598099
25
10 500 Ft-tól
Páros cikkszám:
ADN180172
Anyag:
Gumi/fém
Beépítési oldal:
Első tengely jobb
Tömeg [kg]:
0,91
Kiegészítő cikk/kiegészítő info 2:
csapágy nélkül
Kiegészítő cikk/kiegészítő info 2:
golyóscsapágy nélkül
Termékfotó
Febi Bilstein támcsapágy gólyaláb gumi/fém,első tengely jobb,csapágy nélkül
Gyártó: Febi Bilstein
Cikkszám: 102535
Kártyaszám: 2598108
24
9 950 Ft-tól
Páros cikkszám:
106735
Anyag:
Gumi/fém
Beépítési oldal:
Első tengely jobb
Tömeg [kg]:
0,91
Kiegészítő cikk/kiegészítő info 2:
csapágy nélkül
Kiegészítő cikk/kiegészítő info 2:
golyóscsapágy nélkül
Szervizinformáció figyelembe veendő:
További termékek

OE referencia számok listája:
(Az azonosító számokat rendelés előtt mindig pontosítani kell a járműgyártói dokumentációkban!)

NISSAN (543209U000)
NISSAN (54320-9U00A)
NISSAN (54320-9U01A)


További olvasom
Beépítési oldal
Első tengely jobb
Páros cikkszám
12-234127
Tovább olvasom

1.4 Benzin 1386 65kW (88LE) 1386ccm CR14DE 19174

1.4 LPG Benzin/Autógáz (LPG) 1386 65kW (88LE) 1386ccm CR14DE 133828

1.5 dCi Dízel 1461 50kW (68LE) 1461ccm K9K 700 19176

1.5 dCi Dízel 1461 63kW (86LE) 1461ccm K9K 276 19177

1.5 dCi Dízel 1461 66kW (90LE) 1461ccm K9K 276 11178

1.5 dCi Dízel 1461 76kW (103LE) 1461ccm K9K 288 31174

1.6 Benzin 1598 81kW (110LE) 1598ccm HR16DE 19175

Tovább olvasom
A BILSTEIN, ma thyssenkrupp Bilstein GmbH, 1954-ben forradalmasította a lengéscsillapító technológiát és azóta az autóipar innovatív rendszerpartnereként kiváló minőséggel és csúcsteljesítménnyel nyűgöz le. A thyssenkrupp AG részeként a BILSTEIN a világ egyik legnagyobb beszállítója, évente mintegy 10 millió lengéscsillapítót gyárt. 1954-ben a BILSTEIN mérnökei kifejlesztik az első sorozatgyártásra alkalmas egycsöves gáznyomású lengéscsillapítót, amely a de-carbon elven alapul, és amelyet a mai napig az aktív vezetésbiztonsághoz való jelentős hozzájárulásként tartanak számon. A technológia előnyei a kiemelkedő biztonsági, teljesítmény- és kényelmi jellemzők. A nagy áttörés akkor következik be, amikor a Mercedes Benz felismeri a lengéscsillapítókban rejlő lehetőségeket, és sorozatgyártásban alkalmazza azokat. 1961-ben a Porsche először szerel Bilstein lengéscsillapítókat egy Forma-1-es versenyautóba, aminek eredményeképpen 1962-től minden Porsche versenyautót, 1965-től pedig minden prototípust és sportautót ezzel szerelnek fel. A technológia folyamatos továbbfejlesztése következik, mint például 1983-ban a McLaren Formula-1-es versenycsapat számára kifejlesztett, teljesen számítógépes, UHF-vevővel ellátott lengéscsillapítók. Az 1990-es években megjelennek az első elektronikus (fél)aktív csillapító rendszerek és 1999 óta minden Mercedes S-osztály a BILSTEIN légrugórendszerével kerül le a gyártósorról. A Mercedes-Benz E-osztály légrugó modulját 2002-től gyártják. Más prémiumgyártók már régen meggyőződtek a termékek minőségéről. Ezek közé tartozik az Aston Martin Audi, BMW, Bugatti, Jaguar, Land Rover és Porsche.
Tovább olvasom