Powered by Smartsupp Nissan NOTE 2006-2012 (E11, NE11) első tengely bal torony csapágy gólyaláb
Univerzális menü

Bilstein támcsapágy gólyaláb első tengely bal

B1 OE Replacement
Cikkszám: 12-234127
Gyártó: BILSTEIN
Kártyaszám: 2598098
Termékfotó
Sachs javítókészlet gólyaláb támasztó csapágy első tengely bal
Gyártó: SACHS
Cikkszám: 802 526
Kártyaszám: 2597262
4
16 641 Ft-tól
Beépítési oldal:
Első tengely bal
Páros cikkszám:
802 527
OE-számhoz:
54321-9U00A
OE-számhoz:
54325-ED00A
OE-számhoz:
54325-ED02A
SVHC:
Nincs információ, kérem, forduljon a gyártóhoz!
Termékfotó
Febi Bilstein támcsapágy gólyaláb gumi/fém,első tengely bal,csapágy nélkül
Gyártó: Febi Bilstein
Cikkszám: 106735
Kártyaszám: 2598109
29
9 289 Ft-tól
Páros cikkszám:
102535
Anyag:
Gumi/fém
Beépítési oldal:
Első tengely bal
Tömeg [kg]:
0,903
Kiegészítő cikk/kiegészítő info 2:
csapágy nélkül
Kiegészítő cikk/kiegészítő info 2:
golyóscsapágy nélkül
Szervizinformáció figyelembe veendő:
Termékfotó
Snr javítókészlet gólyaláb támasztó csapágy
Gyártó: SNR
Cikkszám: KB668.05
Kártyaszám: 2598245
5
13 712 Ft-tól
Kiegészítő cikk/kiegészítő info 2:
gumicsapággyal
A javasolt célszerszám cikkszáma:
Clas : OM1112
A javasolt célszerszám cikkszáma:
Clas : OP3231
Alkatrészek száma [rész.]:
6
További termékek

OE referencia számok listája:
(Az azonosító számokat rendelés előtt mindig pontosítani kell a járműgyártói dokumentációkban!)

NISSAN (54321-9U00A)
NISSAN (543219U01A)


Tovább olvasom
Beépítési oldal
Első tengely bal
Páros cikkszám
12-234110
Tovább olvasom

1.4 LPG benzin/LPG (1.4 16V 65kw 88LE 1386ccm) Eng.code: CR14DE Type id: 133828

1.4 benzin (1.4 16V 65kw 88LE 1386ccm) Eng.code: CR14DE Type id: 19174

1.5 dCi diesel (1.5 8V 50kw 68LE 1461ccm) Eng.code: K9K700 Type id: 19176

1.5 dCi diesel (1.5 8V 66kw 90LE 1461ccm) Eng.code: K9K276,K9K400 Type id: 11178

1.6 benzin (1.6 16V 81kw 110LE 1598ccm) Eng.code: HR16DE Type id: 19175

Tovább olvasom
A BILSTEIN, ma thyssenkrupp Bilstein GmbH, 1954-ben forradalmasította a lengéscsillapító technológiát és azóta az autóipar innovatív rendszerpartnereként kiváló minőséggel és csúcsteljesítménnyel nyűgöz le. A thyssenkrupp AG részeként a BILSTEIN a világ egyik legnagyobb beszállítója, évente mintegy 10 millió lengéscsillapítót gyárt. 1954-ben a BILSTEIN mérnökei kifejlesztik az első sorozatgyártásra alkalmas egycsöves gáznyomású lengéscsillapítót, amely a de-carbon elven alapul, és amelyet a mai napig az aktív vezetésbiztonsághoz való jelentős hozzájárulásként tartanak számon. A technológia előnyei a kiemelkedő biztonsági, teljesítmény- és kényelmi jellemzők. A nagy áttörés akkor következik be, amikor a Mercedes Benz felismeri a lengéscsillapítókban rejlő lehetőségeket, és sorozatgyártásban alkalmazza azokat. 1961-ben a Porsche először szerel Bilstein lengéscsillapítókat egy Forma-1-es versenyautóba, aminek eredményeképpen 1962-től minden Porsche versenyautót, 1965-től pedig minden prototípust és sportautót ezzel szerelnek fel. A technológia folyamatos továbbfejlesztése következik, mint például 1983-ban a McLaren Formula-1-es versenycsapat számára kifejlesztett, teljesen számítógépes, UHF-vevővel ellátott lengéscsillapítók. Az 1990-es években megjelennek az első elektronikus (fél)aktív csillapító rendszerek és 1999 óta minden Mercedes S-osztály a BILSTEIN légrugórendszerével kerül le a gyártósorról. A Mercedes-Benz E-osztály légrugó modulját 2002-től gyártják. Más prémiumgyártók már régen meggyőződtek a termékek minőségéről. Ezek közé tartozik az Aston Martin Audi, BMW, Bugatti, Jaguar, Land Rover és Porsche.
Tovább olvasom