Powered by Smartsupp Bilstein lengéscsillapító hátsótengely,gáznyomásos,kétcsöves,felül szem
Univerzális menü

Bilstein lengéscsillapító hátsótengely,gáznyomásos,kétcsöves,felül szem

BILSTEIN - B4 OE Replacement
Cikkszám: 19-298795
Gyártó: BILSTEIN
Kártyaszám: 2604627
2 munkanap alatt beszerezhető 2 db.
Bolti ár:
44 440 Ft
-9%
Online ár:
40 400 Ft

Figyelem! A kedvezmény kizárólag a weboldalunkon leadott rendelés esetén érvényes!

db

Ebben a beszerzési variációban a termékek nem visszaáruzhatók ! (215)

Termékfotó
Monroe lengéscsillapító hátsótengely,olajnyomásos,kétcsöves,felül szem
Gyártó: MONROE
Cikkszám: V1167
Kártyaszám: 1788473
64
18 830 Ft-tól
Lengéscsillapító fajtája:
olajnyomásos
Lengéscsillapító-típus:
Csillapító visszahúzó rugó nélkül
Lengéscsillapító-rendszer:
Kétcsöves
Lengéscsillapító rögzítés:
felül szem
Lengéscsillapító rögzítés:
alul szem
Tömeg [kg]:
2
Furatátmérő [mm]:
25,4
Hossz 1 [mm]:
317
Hossz 2 [mm]:
479
töltött:
Csomagolási hossz [cm]:
50,5
Csomagolási szélesség [cm]:
6,4
Csomagolási magasság [cm]:
6,4
Vámtarifa szám:
87 088 035
Csapátmérő [mm]:
12,4
Lengéscsillapító-típus:
Teleszkópos lengéscsillapító
Garancia:
5 év garancia páronként cserélhető tartozékokkal
dugattyúrúd átmérő [mm]:
12,4
Furatátmérő [mm]:
25
Csomagolási hossz [mm]:
50,5
További termékek

OE referencia számok listája:
(Az azonosító számokat rendelés előtt mindig pontosítani kell a járműgyártói dokumentációkban!)

NISSAN (5621000Q3L)
NISSAN (5621000Q3M)


Tovább olvasom
Beépítési oldal
hátsótengely
Lengéscsillapító fajtája
gáznyomásos
Lengéscsillapító-típus
Nem rugótartó lengéscsillapító
Lengéscsillapító rögzítés
felül szem
Lengéscsillapító rögzítés
alul szem
Lengéscsillapító-rendszer
Kétcsöves
Tovább olvasom

1.6 dci 120 diesel (1.6 16V 89kw 121LE 1598ccm) Eng.code: R9M413 Type id: 122458

1.6 dci 125 diesel (1.6 16V 92kw 125LE 1598ccm) Eng.code: R9M452 Type id: 122459

1.6 dci 145 diesel (1.6 16V 107kw 146LE 1598ccm) Eng.code: R9M452 Type id: 122462

1.6 dCi 125 diesel (1.6 16V 92kw 125LE 1598ccm) Eng.code: R9M452 Type id: 122481

1.6 dCi 145 diesel (1.6 16V 107kw 145LE 1598ccm) Eng.code: R9M452 Type id: 122486

1.6 dci 95 diesel (1.6 16V 70kw 95LE 1598ccm) Eng.code: R9M413 Type id: 123799

2.0 dCi 110 diesel (2.0 16V 81kw 110LE 1997ccm) Eng.code: M9R714,M9R717 Type id: 148374

2.0 dCi 150 diesel (2.0 16V 110kw 150LE 1997ccm) Eng.code: M9R714,M9R717 Type id: 148375

2.0 dCi 170 diesel (2.0 16V 125kw 170LE 1997ccm) Eng.code: M9R714,M9R717 Type id: 148376

2.0 dCi 130 diesel (2.0 16V 96kw 131LE 1997ccm) Eng.code: M9R714 Type id: 145772

2.0 dCi 150 diesel (2.0 16V 110kw 150LE 1997ccm) Eng.code: M9R714,M9R717 Type id: 145768

2.0 dCi 170 diesel (2.0 16V 125kw 170LE 1997ccm) Eng.code: M9R714,M9R717 Type id: 145770

Tovább olvasom
A BILSTEIN, ma thyssenkrupp Bilstein GmbH, 1954-ben forradalmasította a lengéscsillapító technológiát és azóta az autóipar innovatív rendszerpartnereként kiváló minőséggel és csúcsteljesítménnyel nyűgöz le. A thyssenkrupp AG részeként a BILSTEIN a világ egyik legnagyobb beszállítója, évente mintegy 10 millió lengéscsillapítót gyárt. 1954-ben a BILSTEIN mérnökei kifejlesztik az első sorozatgyártásra alkalmas egycsöves gáznyomású lengéscsillapítót, amely a de-carbon elven alapul, és amelyet a mai napig az aktív vezetésbiztonsághoz való jelentős hozzájárulásként tartanak számon. A technológia előnyei a kiemelkedő biztonsági, teljesítmény- és kényelmi jellemzők. A nagy áttörés akkor következik be, amikor a Mercedes Benz felismeri a lengéscsillapítókban rejlő lehetőségeket, és sorozatgyártásban alkalmazza azokat. 1961-ben a Porsche először szerel Bilstein lengéscsillapítókat egy Forma-1-es versenyautóba, aminek eredményeképpen 1962-től minden Porsche versenyautót, 1965-től pedig minden prototípust és sportautót ezzel szerelnek fel. A technológia folyamatos továbbfejlesztése következik, mint például 1983-ban a McLaren Formula-1-es versenycsapat számára kifejlesztett, teljesen számítógépes, UHF-vevővel ellátott lengéscsillapítók. Az 1990-es években megjelennek az első elektronikus (fél)aktív csillapító rendszerek és 1999 óta minden Mercedes S-osztály a BILSTEIN légrugórendszerével kerül le a gyártósorról. A Mercedes-Benz E-osztály légrugó modulját 2002-től gyártják. Más prémiumgyártók már régen meggyőződtek a termékek minőségéről. Ezek közé tartozik az Aston Martin Audi, BMW, Bugatti, Jaguar, Land Rover és Porsche.
Tovább olvasom