Univerzális menü

Bilstein futómű rugó elsőtengely

BILSTEIN - B3 OE Replacement
Cikkszám: 36-264216
Gyártó: BILSTEIN
Kártyaszám: 2620839
2 munkanap alatt beszerezhető 8 db.
Bolti ár:
23 920 Ft
-9%
Online ár:
21 740 Ft

Figyelem! A kedvezmény kizárólag a weboldalunkon leadott rendelés esetén érvényes!

db

Személyes vásárlás a központban: 11:00-ig leadott rendelés másnap; 11:00 után leadott rendelés esetén 2 munkanap múlva lehetséges. Személyes vásárlás budapesti kirendeltségben: 11:00-ig leadott rendelés esetén másnap 15:30 után; 11:00 után leadottrendelés esetén 2 munkanap múlva 9:00-tól lehetséges. Személyes vásárlás vidéki kirendeltségben: 11:00-ig leadott rendelés 2 munkanap múlva 9:00-tól; 11:00 után leadott esetén 3 munkanap múlva 9:00-tól lehetséges. Futárral történő kiszállítás: 11:00-ig leadott rendelést másnap; 11:00 után leadott rendelést 2 munkanap múlva átadjuk a futárnak. Kérjük minden esetben várja meg munkatársunk értesítését!

Olajok kenőanyagok folyadékok patent izzó nem visszáruzható! Visszáruzandó alkatrészeket hat napon belül eredeti csomagolásban sértetlenül vesszük vissza. Cseredarabokat tisztán sértetlenül ledugózva eredeti csomagolásban 1 éven belül vesszük vissza. (33)

Termékfotó
Suplex futómű rugó elsőtengely,349mm
Gyártó: SUPLEX
Cikkszám: 23147
Kártyaszám: 2620893
4
28 440 Ft-tól
Rugóforma:
Állandó rugóátmérőjű csavarrugó
Beépítési oldal:
elsőtengely
Színjelzés:
barna
huzalátmérő [mm]:
16,75
Hossz [mm]:
349
Külső átmérő [mm]:
149
Tömeg [kg]:
4,25
huzalátmérő [mm]:
16,8
Termékfotó
Kyb futómű rugó elsőtengely,353mm
Gyártó: KYB
Cikkszám: RC2233
Kártyaszám: 2623100
13
22 950 Ft-tól
Beépítési oldal:
elsőtengely
Futómű:
szabványos futóművel szerelt járművekhez
Jellemző méret:
AC
Rugóforma:
Csavarrugó
Tömeg [kg]:
4,36
Vastagság 1 [mm]:
17
Külső átmérő [mm]:
148
Hossz [mm]:
353
Termékfotó
Kyb futómű rugó elsőtengely,360mm,magas tetős járművekhez
Gyártó: KYB
Cikkszám: RC2234
Kártyaszám: 2623101
13
22 210 Ft-tól
Beépítési oldal:
elsőtengely
Futómű:
szabványos futóművel szerelt járművekhez
Jellemző méret:
AC
Rugóforma:
Csavarrugó
Tömeg [kg]:
3,92
Vastagság 1 [mm]:
16
Külső átmérő [mm]:
150
Hossz [mm]:
360
További termékek

OE referencia számok listája:
(Az azonosító számokat rendelés előtt mindig pontosítani kell a járműgyártói dokumentációkban!)

OPEL (4408960)
OPEL (44 11 801)
OPEL (8200014385)
OPEL (91166017)
OPEL (91169477)
OPEL (91169478)


További olvasom
Beépítési oldal
elsőtengely
Tovább olvasom

2.0 Benzin 1998 88kW (120LE) 1998ccm F4R 720F4R 722 16979

dCi 100 Dízel 1870 74kW (101LE) 1870ccm F9Q 760 16981

dCi 115 Dízel 2463 84kW (114LE) 2463ccm G9U 630 4829

dCi 120 Dízel 1995 84kW (114LE) 1995ccm M9R 630M9R 692M9R 780M9R 786 20100

dCi 140 Dízel 2463 99kW (135LE) 2463ccm G9U 730 17689

dCi 150 Dízel 2463 107kW (145LE) 2463ccm G9U 632 20098

dCi 80 Dízel 1870 60kW (80LE) 1870ccm F9Q 762 16980

dCi 90 Dízel 1995 66kW (90LE) 1995ccm M9R 630M9R 692M9R 782M9R 786 20102

1.9 dCi 100 Dízel 1870 74kW (100LE) 1870ccm F9Q 760 17141

1.9 dCi 80 Dízel 1870 60kW (82LE) 1870ccm F9Q 762 17140

2.0 Benzin 1998 88kW (120LE) 1998ccm F4R 720 17688

2.0 dCi 115 Dízel 1995 84kW (114LE) 1995ccm M9R 630M9R 692M9R 780M9R 786 20101

2.0 dCi 90 Dízel 1995 66kW (90LE) 1995ccm M9R 630M9R 692M9R 782M9R 786 20103

2.5 dCi 115 Dízel 2463 84kW (114LE) 2463ccm G9U 630 4830

2.5 dCi 140 Dízel 2463 99kW (135LE) 2463ccm G9U 730 17687

2.5 dCi 150 Dízel 2463 107kW (145LE) 2463ccm G9U 632 20099

1.9 DTI Dízel 1870 74kW (101LE) 1870ccm F9Q 760 27518

1.9 Di Dízel 1870 60kW (82LE) 1870ccm F9Q 762 7713

2.0 16V Benzin 1998 88kW (120LE) 1998ccm F4R 720 27517

2.0 CDTI Dízel 1995 66kW (90LE) 1995ccm M9R 630M9R 780M9R 782M9R 786 24431

2.0 CDTI Dízel 1995 84kW (114LE) 1995ccm M9R 630M9R 780 24433

2.0 ECOTEC Benzin 1998 86kW (117LE) 1998ccm F4R 820 24432

2.5 CDTI Dízel 2463 107kW (146LE) 2463ccm G9U 630 24435

2.5 CDTI Dízel 2464 84kW (114LE) 2464ccm G9U 630 24434

2.5 DTi Dízel 2463 99kW (135LE) 2463ccm G9U 730 7720

1.9 DI (F7 J7 A07) Dízel 1870 60kW (80LE) 1870ccm F9Q 762 15734

1.9 DTI (F7 J7 A07) Dízel 1870 74kW (101LE) 1870ccm F9Q 760 15735

2.0 16V (F7 J7 A07) Benzin 1998 88kW (120LE) 1998ccm F4R 720 15875

2.0 CDTI (F7 J7 A07) Dízel 1995 66kW (90LE) 1995ccm M9R 780M9R 782M9R 786 19922

2.0 CDTI (F7 J7 A07) Dízel 1995 84kW (114LE) 1995ccm M9R 630M9R 692M9R 780M9R 784M9R 786M9R 788 19923

2.0 ECOTEC (F7 A07 J7) Benzin 1998 86kW (117LE) 1998ccm F4R 820 19925

2.5 CDTI (F7 J7 A07) Dízel 2463 107kW (146LE) 2463ccm G9U 630 19924

2.5 CDTI (F7 J7 A07) Dízel 2464 84kW (114LE) 2464ccm G9U 630 23499

2.5 DTI (F7 J7 A07) Dízel 2463 99kW (135LE) 2463ccm G9U 730 17501

1.9 DI (F7) Dízel 1870 60kW (80LE) 1870ccm F9Q 762 15736

1.9 DTI (F7) Dízel 1870 74kW (101LE) 1870ccm F9Q 760 15737

2.0 16V (F7) Benzin 1998 88kW (120LE) 1998ccm F4R 720 15876

2.0 CDTI (F7) Dízel 1995 66kW (90LE) 1995ccm M9R 630M9R 780M9R 782M9R 786 19927

2.0 CDTI (F7) Dízel 1995 84kW (114LE) 1995ccm M9R 630M9R 692M9R 780M9R 784M9R 786M9R 788 19928

2.0 ECOTEC (F7) Benzin 1998 86kW (117LE) 1998ccm F4R 820 19926

2.5 CDTI (F7) Dízel 2463 107kW (146LE) 2463ccm G9MB6G9U 630 19929

2.5 CDTI (F7) Dízel 2464 84kW (114LE) 2464ccm G9U 630 23498

2.5 DTI (F7) Dízel 2463 99kW (135LE) 2463ccm G9U 730 17502

1.9 dCi 100 (EL0C) Dízel 1870 74kW (101LE) 1870ccm F9Q 760 19514

1.9 dCi 80 (EL0B) Dízel 1870 60kW (82LE) 1870ccm F9Q 762 19513

2.0 (EL0A) Benzin 1998 88kW (120LE) 1998ccm F4R 720 19512

2.0 16V Benzin 1998 86kW (117LE) 1998ccm F4R 820 110695

2.0 dCi 115 (EL0H) Dízel 1995 84kW (114LE) 1995ccm M9R 692M9R 780M9R 782M9R 786 19865

2.0 dCi 90 (EL0H) Dízel 1995 66kW (90LE) 1995ccm M9R 780M9R 782 19864

2.5 dCi 135 (EL0D) Dízel 2463 99kW (135LE) 2463ccm G9U 730 19515

2.5 dCi 145 (EL0J) Dízel 2463 107kW (146LE) 2463ccm G9U 630 19866

2.5 dCi Dízel 2463 84kW (114LE) 2463ccm G9U 630 28516

1.9 dCI 100 (JL0C) Dízel 1870 74kW (101LE) 1870ccm F9Q 760 15712

1.9 dCI 80 (JL0B) Dízel 1870 60kW (82LE) 1870ccm F9Q 762 15711

2.0 (JL0A) Benzin 1998 88kW (120LE) 1998ccm F4R 720F4R 722 15713

2.0 16V Benzin 1998 86kW (117LE) 1998ccm F4R 820 22489

2.0 dCi 115 Dízel 1995 84kW (114LE) 1995ccm M9R 692M9R 780M9R 782M9R 786 19857

2.0 dCi 90 Dízel 1995 66kW (90LE) 1995ccm M9R 630M9R 780M9R 782M9R 786 19856

2.5 dCi 115 Dízel 2463 84kW (114LE) 2463ccm G9U 630 3471

2.5 dCi 135 (JL0D) Dízel 2463 99kW (135LE) 2463ccm G9U 730 17511

2.5 dCi 145 (JL0J) Dízel 2463 107kW (146LE) 2463ccm G9U 630 19858

1.9 dCi 100 (FL0C) Dízel 1870 74kW (101LE) 1870ccm F9Q 760 15716

1.9 dCi 80 (FL0B) Dízel 1870 60kW (82LE) 1870ccm F9Q 760F9Q 762 15715

1.9 dCi Dízel 1870 75kW (102LE) 1870ccm F9Q 760 31589

2.0 (FL0A) Benzin 1998 88kW (120LE) 1998ccm F4R 720F4R 722 15714

2.0 16V Benzin 1998 86kW (117LE) 1998ccm F4R 820 22490

2.0 dCi 115 (FL01 FL0U) Dízel 1995 84kW (114LE) 1995ccm M9R 692M9R 780M9R 782M9R 786 19861

2.0 dCi 90 (FL0H) Dízel 1995 66kW (90LE) 1995ccm M9R 630M9R 780M9R 782M9R 786 19860

2.5 dCi 135 (FL0D) Dízel 2463 99kW (135LE) 2463ccm G9U 730 17335

2.5 dCi 145 (FL0J) Dízel 2463 107kW (146LE) 2463ccm G9U 630 19863

Tovább olvasom
A BILSTEIN, ma thyssenkrupp Bilstein GmbH, 1954-ben forradalmasította a lengéscsillapító technológiát és azóta az autóipar innovatív rendszerpartnereként kiváló minőséggel és csúcsteljesítménnyel nyűgöz le. A thyssenkrupp AG részeként a BILSTEIN a világ egyik legnagyobb beszállítója, évente mintegy 10 millió lengéscsillapítót gyárt. 1954-ben a BILSTEIN mérnökei kifejlesztik az első sorozatgyártásra alkalmas egycsöves gáznyomású lengéscsillapítót, amely a de-carbon elven alapul, és amelyet a mai napig az aktív vezetésbiztonsághoz való jelentős hozzájárulásként tartanak számon. A technológia előnyei a kiemelkedő biztonsági, teljesítmény- és kényelmi jellemzők. A nagy áttörés akkor következik be, amikor a Mercedes Benz felismeri a lengéscsillapítókban rejlő lehetőségeket, és sorozatgyártásban alkalmazza azokat. 1961-ben a Porsche először szerel Bilstein lengéscsillapítókat egy Forma-1-es versenyautóba, aminek eredményeképpen 1962-től minden Porsche versenyautót, 1965-től pedig minden prototípust és sportautót ezzel szerelnek fel. A technológia folyamatos továbbfejlesztése következik, mint például 1983-ban a McLaren Formula-1-es versenycsapat számára kifejlesztett, teljesen számítógépes, UHF-vevővel ellátott lengéscsillapítók. Az 1990-es években megjelennek az első elektronikus (fél)aktív csillapító rendszerek és 1999 óta minden Mercedes S-osztály a BILSTEIN légrugórendszerével kerül le a gyártósorról. A Mercedes-Benz E-osztály légrugó modulját 2002-től gyártják. Más prémiumgyártók már régen meggyőződtek a termékek minőségéről. Ezek közé tartozik az Aston Martin Audi, BMW, Bugatti, Jaguar, Land Rover és Porsche.
Tovább olvasom