Powered by Smartsupp Nissan QASHQAI 1 (+2) 2007-2014 (J10) első tengely bal torony csapágy gólyaláb
Univerzális menü

Bilstein támcsapágy gólyaláb első tengely bal

B1 OE Replacement
Cikkszám: 12-234134
Gyártó: BILSTEIN
Kártyaszám: 2637913
2 munkanap alatt beszerezhető 1 db.
Bolti ár:
26 640 Ft
-9%
Online ár:
24 210 Ft

Figyelem! A kedvezmény kizárólag a weboldalunkon leadott rendelés esetén érvényes!

db

Ebben a beszerzési variációban a termékek nem visszaáruzhatók ! (215)

Termékfotó
Lemförder javítókészlet gólyaláb támasztó csapágy első tengely bal
Gyártó: LEMFÖRDER
Cikkszám: 34987 01
Kártyaszám: 2635212
8
18 350 Ft-tól
Beépítési oldal:
Első tengely bal
OE-számhoz:
54321-JD00B
OE-számhoz:
54321-JG01B
OE-számhoz:
54321-JG02B
OE-számhoz:
54325-ED00A
OE-számhoz:
54325-ED02A
Páros cikkszám:
34986 01
SVHC:
Nincs információ, kérem, forduljon a gyártóhoz!
Termékfotó
Sachs javítókészlet gólyaláb támasztó csapágy első tengely bal
Gyártó: SACHS
Cikkszám: 802 525
Kártyaszám: 2635231
9
17 560 Ft-tól
Beépítési oldal:
Első tengely bal
OE-számhoz:
54321-JD00B
OE-számhoz:
54321-JG01B
OE-számhoz:
54321-JG02B
OE-számhoz:
54325-ED00A
OE-számhoz:
54325-ED02A
Páros cikkszám:
802 524
SVHC:
Nincs információ, kérem, forduljon a gyártóhoz!
Termékfotó
Snr javítókészlet gólyaláb támasztó csapágy
Gyártó: SNR
Cikkszám: KB668.04
Kártyaszám: 2635235
8
13 680 Ft-tól
Kiegészítő cikk/kiegészítő info 2:
gumicsapággyal
A javasolt célszerszám cikkszáma:
Clas : OM1112
A javasolt célszerszám cikkszáma:
Clas : OP3231
Alkatrészek száma [rész.]:
6
Termékfotó
Febi Bilstein támcsapágy gólyaláb gumi/fém,első tengely bal,csapágy nélkül
Gyártó: Febi Bilstein
Cikkszám: 102287
Kártyaszám: 2637928
44
10 300 Ft-tól
Páros cikkszám:
102286
Anyag:
Gumi/fém
Beépítési oldal:
Első tengely bal
Tömeg [kg]:
0,98
Kiegészítő cikk/kiegészítő info 2:
csapágy nélkül
Kiegészítő cikk/kiegészítő info 2:
golyóscsapágy nélkül
Szervizinformáció figyelembe veendő:
További termékek

OE referencia számok listája:
(Az azonosító számokat rendelés előtt mindig pontosítani kell a járműgyártói dokumentációkban!)

NISSAN (54321-JD00B)
NISSAN (54325-ED00A)


Tovább olvasom
Beépítési oldal
Első tengely bal
Páros cikkszám
12-234141
Tovább olvasom

1.5 dCi diesel (1.5 8V 76kw 103LE 1461ccm) Eng.code: K9K282,K9K292 Type id: 31058

1.5 dCi diesel (1.5 8V 78kw 106LE 1461ccm) Eng.code: K9K282,K9K292 Type id: 19887

1.5 dCi diesel (1.5 8V 81kw 110LE 1461ccm) Eng.code: K9K430 Type id: 11136

1.6 benzin (1.6 16V 86kw 117LE 1598ccm) Eng.code: HR16DE Type id: 11137

1.6 dCi diesel (1.6 16V 96kw 130LE 1598ccm) Eng.code: R9M Type id: 11758

1.6 dCi Összkerékhajtás diesel (1.6 16V 96kw 130LE 1598ccm) Eng.code: R9M Type id: 11757

2.0 benzin (2.0 16V 104kw 141LE 1997ccm) Eng.code: MR20DE Type id: 11138

2.0 dCi diesel (2.0 16V 110kw 150LE 1995ccm) Eng.code: M1D,M9R Type id: 19888

2.0 dCi Összkerékhajtás diesel (2.0 16V 110kw 150LE 1995ccm) Eng.code: M1D,M9R Type id: 22942

2.0 Összkerékhajtás benzin (2.0 16V 104kw 141LE 1997ccm) Eng.code: MR20DE Type id: 11140

Tovább olvasom
A BILSTEIN, ma thyssenkrupp Bilstein GmbH, 1954-ben forradalmasította a lengéscsillapító technológiát és azóta az autóipar innovatív rendszerpartnereként kiváló minőséggel és csúcsteljesítménnyel nyűgöz le. A thyssenkrupp AG részeként a BILSTEIN a világ egyik legnagyobb beszállítója, évente mintegy 10 millió lengéscsillapítót gyárt. 1954-ben a BILSTEIN mérnökei kifejlesztik az első sorozatgyártásra alkalmas egycsöves gáznyomású lengéscsillapítót, amely a de-carbon elven alapul, és amelyet a mai napig az aktív vezetésbiztonsághoz való jelentős hozzájárulásként tartanak számon. A technológia előnyei a kiemelkedő biztonsági, teljesítmény- és kényelmi jellemzők. A nagy áttörés akkor következik be, amikor a Mercedes Benz felismeri a lengéscsillapítókban rejlő lehetőségeket, és sorozatgyártásban alkalmazza azokat. 1961-ben a Porsche először szerel Bilstein lengéscsillapítókat egy Forma-1-es versenyautóba, aminek eredményeképpen 1962-től minden Porsche versenyautót, 1965-től pedig minden prototípust és sportautót ezzel szerelnek fel. A technológia folyamatos továbbfejlesztése következik, mint például 1983-ban a McLaren Formula-1-es versenycsapat számára kifejlesztett, teljesen számítógépes, UHF-vevővel ellátott lengéscsillapítók. Az 1990-es években megjelennek az első elektronikus (fél)aktív csillapító rendszerek és 1999 óta minden Mercedes S-osztály a BILSTEIN légrugórendszerével kerül le a gyártósorról. A Mercedes-Benz E-osztály légrugó modulját 2002-től gyártják. Más prémiumgyártók már régen meggyőződtek a termékek minőségéről. Ezek közé tartozik az Aston Martin Audi, BMW, Bugatti, Jaguar, Land Rover és Porsche.
Tovább olvasom