Powered by Smartsupp Nissan SERENA 1991-2001 (C23) hátsótengely lengéscsillapító
Univerzális menü

Bilstein lengéscsillapító hátsótengely,gáznyomásos,kétcsöves,felül szem

BILSTEIN - B4 OE Replacement
Cikkszám: 19-028477
Gyártó: BILSTEIN
Kártyaszám: 2645507
Termékfotó
Monroe lengéscsillapító olajnyomásos,kétcsöves,felül szem
Gyártó: MONROE
Cikkszám: R1000
Kártyaszám: 2528585
15
16 345 Ft-tól
Lengéscsillapító fajtája:
olajnyomásos
Lengéscsillapító-típus:
Teleszkópos lengéscsillapító
Lengéscsillapító-rendszer:
Kétcsöves
Lengéscsillapító rögzítés:
felül szem
Lengéscsillapító rögzítés:
alul szem
Tömeg [kg]:
1,5
Hossz 1 [mm]:
317
Hossz 2 [mm]:
517
Garancia:
5 év garancia páronként cserélhető tartozékokkal
Csomagolási hossz [cm]:
45
Csomagolási szélesség [cm]:
5,5
Csomagolási magasság [cm]:
5,3
Termékfotó
Ashika lengéscsillapító hátsótengely,gáznyomásos,felül szem
Gyártó: ASHIKA
Cikkszám: MA-19995
Kártyaszám: 2645504
18
11 469 Ft-tól
Beépítési oldal:
hátsótengely
Lengéscsillapító fajtája:
gáznyomásos
min. hossz [mm]:
335
max. hossz [mm]:
490
Dugattyúátmérő [mm]:
38,3
Lengéscsillapító rögzítés:
felül szem
Lengéscsillapító-típus:
Teleszkópos lengéscsillapító
OE-számhoz:
562007C0P5
Termékfotó
Monroe lengéscsillapító gáznyomásos,kétcsöves,felül szem
Gyártó: MONROE
Cikkszám: 23443
Kártyaszám: 2645524
28
16 614 Ft-tól
Lengéscsillapító fajtája:
gáznyomásos
Lengéscsillapító-típus:
Teleszkópos lengéscsillapító
Lengéscsillapító-rendszer:
Kétcsöves
Lengéscsillapító rögzítés:
felül szem
Lengéscsillapító rögzítés:
alul szem
Tömeg [kg]:
1,431
Furatátmérő [mm]:
25,4
Hossz 1 [mm]:
293
Hossz 2 [mm]:
456
Garancia:
5 év garancia páronként cserélhető tartozékokkal
dugattyúrúd átmérő [mm]:
12,4
Csomagolási hossz [cm]:
45
Csomagolási szélesség [cm]:
5,5
Csomagolási magasság [cm]:
5,3
Furatátmérő [mm]:
25
Termékfotó
Sachs lengéscsillapító olajnyomásos,kétcsöves,felül szem
Gyártó: SACHS
Cikkszám: 290 421
Kártyaszám: 2645530
11
17 629 Ft-tól
Lengéscsillapító-típus:
Teleszkópos lengéscsillapító
Jellemző méret:
S30X175
Lengéscsillapító rögzítés:
felül szem
Lengéscsillapító rögzítés:
alul szem
Lengéscsillapító fajtája:
olajnyomásos
Lengéscsillapító-rendszer:
Kétcsöves
SVHC:
Nincs információ, kérem, forduljon a gyártóhoz!
További termékek

OE referencia számok listája:
(Az azonosító számokat rendelés előtt mindig pontosítani kell a járműgyártói dokumentációkban!)

DAIHATSU (4851087601)
DAIHATSU (4851087602)

MITSUBISHI (A410923)
MITSUBISHI (MA222536)
MITSUBISHI (MA222538)
MITSUBISHI (MB003595)
MITSUBISHI (MB111055)
MITSUBISHI (MB111057)
MITSUBISHI (MB111058)
MITSUBISHI (MB515566)
MITSUBISHI (MT160820)
MITSUBISHI (T141620)

NISSAN (562109C104)
NISSAN (562109C105)
NISSAN (562109C125)
NISSAN (562109C126)

SUZUKI (4170053010)
SUZUKI (4170053040)

TOYOTA (0448836011)
TOYOTA (4851125011)
TOYOTA (4851129035)
TOYOTA (4853126040)
TOYOTA (4853129465)
TOYOTA (4853129656)
TOYOTA (48531-29665)
TOYOTA (4853136040)
TOYOTA (4853136060)
TOYOTA (4853139275)
TOYOTA (48531-39285)
TOYOTA (4853180020)
TOYOTA (4853180023)
TOYOTA (48531-80024)
TOYOTA (4853180025)

MITSUBISHI LONSDALE (A410923)
MITSUBISHI LONSDALE (MB003595)
MITSUBISHI LONSDALE (MB111055)
MITSUBISHI LONSDALE (MB111057)
MITSUBISHI LONSDALE (MB111058)
MITSUBISHI LONSDALE (MB515566)
MITSUBISHI LONSDALE (T141620)


Tovább olvasom
Beépítési oldal
hátsótengely
Lengéscsillapító fajtája
gáznyomásos
Lengéscsillapító-típus
Nem rugótartó lengéscsillapító
Lengéscsillapító rögzítés
felül szem
Lengéscsillapító rögzítés
alul szem
Lengéscsillapító-rendszer
Kétcsöves
Tovább olvasom

2.3 D diesel (2.3 8V 55kw 75LE 2283ccm) Eng.code: LD23 Type id: 9326

Tovább olvasom
A BILSTEIN, ma thyssenkrupp Bilstein GmbH, 1954-ben forradalmasította a lengéscsillapító technológiát és azóta az autóipar innovatív rendszerpartnereként kiváló minőséggel és csúcsteljesítménnyel nyűgöz le. A thyssenkrupp AG részeként a BILSTEIN a világ egyik legnagyobb beszállítója, évente mintegy 10 millió lengéscsillapítót gyárt. 1954-ben a BILSTEIN mérnökei kifejlesztik az első sorozatgyártásra alkalmas egycsöves gáznyomású lengéscsillapítót, amely a de-carbon elven alapul, és amelyet a mai napig az aktív vezetésbiztonsághoz való jelentős hozzájárulásként tartanak számon. A technológia előnyei a kiemelkedő biztonsági, teljesítmény- és kényelmi jellemzők. A nagy áttörés akkor következik be, amikor a Mercedes Benz felismeri a lengéscsillapítókban rejlő lehetőségeket, és sorozatgyártásban alkalmazza azokat. 1961-ben a Porsche először szerel Bilstein lengéscsillapítókat egy Forma-1-es versenyautóba, aminek eredményeképpen 1962-től minden Porsche versenyautót, 1965-től pedig minden prototípust és sportautót ezzel szerelnek fel. A technológia folyamatos továbbfejlesztése következik, mint például 1983-ban a McLaren Formula-1-es versenycsapat számára kifejlesztett, teljesen számítógépes, UHF-vevővel ellátott lengéscsillapítók. Az 1990-es években megjelennek az első elektronikus (fél)aktív csillapító rendszerek és 1999 óta minden Mercedes S-osztály a BILSTEIN légrugórendszerével kerül le a gyártósorról. A Mercedes-Benz E-osztály légrugó modulját 2002-től gyártják. Más prémiumgyártók már régen meggyőződtek a termékek minőségéről. Ezek közé tartozik az Aston Martin Audi, BMW, Bugatti, Jaguar, Land Rover és Porsche.
Tovább olvasom