Univerzális menü

Bilstein lengéscsillapító hátsótengely,gáznyomásos,kétcsöves,alul szem

BILSTEIN - B4 OE Replacement
Cikkszám: 19-231389
Gyártó: BILSTEIN
Kártyaszám: 2656320
2 munkanap alatt beszerezhető 2 db.
Bolti ár:
35 890 Ft
-9%
Online ár:
32 620 Ft

Figyelem! A kedvezmény kizárólag a weboldalunkon leadott rendelés esetén érvényes!

db

Ebben a beszerzési variációban a termékek nem visszaáruzhatók ! (215)

Termékfotó
Magneti Marelli lengéscsillapító hátsótengely,gáznyomásos,kétcsöves
Gyártó: MAGNETI MARELLI
Cikkszám: 352108070000
Kártyaszám: 1418034
8
13 370 Ft-tól
Beépítési oldal:
hátsótengely
Lengéscsillapító-típus:
Gólyaláb
Lengéscsillapító rögzítés:
felül csavarorsó
Lengéscsillapító-rendszer:
Kétcsöves
Lengéscsillapító fajtája:
gáznyomásos
Rugózás típus:
csavarrugós járművekhez
Termékfotó
Monroe lengéscsillapító gáznyomásos,kétcsöves,alul szem
Gyártó: MONROE
Cikkszám: G1181
Kártyaszám: 2656351
5
14 600 Ft-tól
Lengéscsillapító fajtája:
gáznyomásos
Lengéscsillapító-típus:
Teleszkópos lengéscsillapító
Lengéscsillapító-rendszer:
Kétcsöves
Lengéscsillapító rögzítés:
alul szem
Lengéscsillapító rögzítés:
felül csavarorsó
Tömeg [kg]:
1,65
Furatátmérő [mm]:
25,4
Garancia:
5 év garancia páronként cserélhető tartozékokkal
dugattyúrúd átmérő [mm]:
12,4
A javasolt tartozék cikkszáma:
MK384R
A javasolt tartozék cikkszáma:
MK385L
A javasolt tartozék cikkszáma:
PK431
Csomagolási hossz [mm]:
60
Csomagolási szélesség [cm]:
7,2
Csomagolási magasság [cm]:
7,2
Furatátmérő [mm]:
25
Termékfotó
Sachs lengéscsillapító gáznyomásos,kétcsöves,felül csavarorsó
Gyártó: SACHS
Cikkszám: 316 981
Kártyaszám: 2656358
6
24 550 Ft-tól
Lengéscsillapító-típus:
Teleszkópos lengéscsillapító
Lengéscsillapító-rendszer:
Kétcsöves
Lengéscsillapító fajtája:
gáznyomásos
Jellemző méret:
TT27/13X229A
Lengéscsillapító rögzítés:
felül csavarorsó
Lengéscsillapító rögzítés:
alul szem
SVHC:
Nincs információ, kérem, forduljon a gyártóhoz!
További termékek

OE referencia számok listája:
(Az azonosító számokat rendelés előtt mindig pontosítani kell a járműgyártói dokumentációkban!)

OPEL (436762)
OPEL (436763)
OPEL (436764)
OPEL (436765)
GENERAL MOTORS (95514594)
GENERAL MOTORS (95514595)
GENERAL MOTORS (95514596)
GENERAL MOTORS (95514597)


További olvasom
Beépítési oldal
hátsótengely
Lengéscsillapító fajtája
gáznyomásos
Lengéscsillapító-típus
Nem rugótartó lengéscsillapító
Lengéscsillapító rögzítés
alul szem
Lengéscsillapító rögzítés
felül csavarorsó
Lengéscsillapító-rendszer
Kétcsöves
Tovább olvasom

1.0 Benzin 999 66kW (90LE) 999ccm B 10 XFLD 10 XFL 107074

1.0 Benzin 999 85kW (115LE) 999ccm B 10 XFTD 10 XFT 107075

1.2 Benzin 1229 51kW (69LE) 1229ccm A 12 XELB 12 XELD 12 XEL 56729

1.4 Benzin 1398 64kW (87LE) 1398ccm A 14 XELB 14 XELD 14 XEL 56730

1.4 Benzin 1398 74kW (101LE) 1398ccm A 14 XERB 14 XERD 14 XER 56731

1.4 LPG Benzin/Autógáz (LPG) 1398 64kW (87LE) 1398ccm A 14 XELB 14 XELD 14 XEL 29401

Tovább olvasom
A BILSTEIN, ma thyssenkrupp Bilstein GmbH, 1954-ben forradalmasította a lengéscsillapító technológiát és azóta az autóipar innovatív rendszerpartnereként kiváló minőséggel és csúcsteljesítménnyel nyűgöz le. A thyssenkrupp AG részeként a BILSTEIN a világ egyik legnagyobb beszállítója, évente mintegy 10 millió lengéscsillapítót gyárt. 1954-ben a BILSTEIN mérnökei kifejlesztik az első sorozatgyártásra alkalmas egycsöves gáznyomású lengéscsillapítót, amely a de-carbon elven alapul, és amelyet a mai napig az aktív vezetésbiztonsághoz való jelentős hozzájárulásként tartanak számon. A technológia előnyei a kiemelkedő biztonsági, teljesítmény- és kényelmi jellemzők. A nagy áttörés akkor következik be, amikor a Mercedes Benz felismeri a lengéscsillapítókban rejlő lehetőségeket, és sorozatgyártásban alkalmazza azokat. 1961-ben a Porsche először szerel Bilstein lengéscsillapítókat egy Forma-1-es versenyautóba, aminek eredményeképpen 1962-től minden Porsche versenyautót, 1965-től pedig minden prototípust és sportautót ezzel szerelnek fel. A technológia folyamatos továbbfejlesztése következik, mint például 1983-ban a McLaren Formula-1-es versenycsapat számára kifejlesztett, teljesen számítógépes, UHF-vevővel ellátott lengéscsillapítók. Az 1990-es években megjelennek az első elektronikus (fél)aktív csillapító rendszerek és 1999 óta minden Mercedes S-osztály a BILSTEIN légrugórendszerével kerül le a gyártósorról. A Mercedes-Benz E-osztály légrugó modulját 2002-től gyártják. Más prémiumgyártók már régen meggyőződtek a termékek minőségéről. Ezek közé tartozik az Aston Martin Audi, BMW, Bugatti, Jaguar, Land Rover és Porsche.
Tovább olvasom