Univerzális menü

Bilstein lengéscsillapító első tengely bal,gáznyomásos,kétcsöves

BILSTEIN - B4 OE Replacement
Cikkszám: 22-231369
Gyártó: BILSTEIN
Kártyaszám: 2656321
2 munkanap alatt beszerezhető 1 db.
Bolti ár:
41 210 Ft
-9%
Online ár:
37 460 Ft

Figyelem! A kedvezmény kizárólag a weboldalunkon leadott rendelés esetén érvényes!

db

Ebben a beszerzési variációban a termékek nem visszaáruzhatók ! (215)

Termékfotó
Boge lengéscsillapító bal,gáznyomásos,kétcsöves,felül csavarorsó
Gyártó: BOGE
Cikkszám: 30-P80-A
Kártyaszám: 2656330
3
44 390 Ft-tól
Lengéscsillapító-típus:
Gólyaláb
Lengéscsillapító-rendszer:
Kétcsöves
Lengéscsillapító fajtája:
gáznyomásos
Jellemző méret:
SFE30/20X175A
Beépítési oldal:
bal
Páros cikkszám:
30-P81-A
Lengéscsillapító rögzítés:
felül csavarorsó
SVHC:
Nincs információ, kérem, forduljon a gyártóhoz!
Termékfotó
Kyb lengéscsillapító első tengely bal,gáznyomásos,kétcsöves,felül csavarorsó
Gyártó: KYB
Cikkszám: 339715
Kártyaszám: 2656341
10
28 960 Ft-tól
Beépítési oldal:
Első tengely bal
Lengéscsillapító-rendszer:
Kétcsöves
Lengéscsillapító fajtája:
gáznyomásos
Lengéscsillapító-típus:
Gólyaláb
Páros cikkszám:
339714
Lengéscsillapító rögzítés:
felül csavarorsó
Termékfotó
Monroe lengéscsillapító gáznyomásos,kétcsöves,felül csavarorsó
Gyártó: MONROE
Cikkszám: G7414
Kártyaszám: 2656353
10
31 800 Ft-tól
Lengéscsillapító fajtája:
gáznyomásos
Lengéscsillapító-típus:
Gólyaláb
Lengéscsillapító-rendszer:
Kétcsöves
Lengéscsillapító rögzítés:
felül csavarorsó
Lengéscsillapító rögzítés:
alul bilincs
Tömeg [kg]:
5,3
Furatátmérő [mm]:
32
Garancia:
5 év garancia páronként cserélhető tartozékokkal
dugattyúrúd átmérő [mm]:
22
A javasolt tartozék cikkszáma:
PK140
Páros cikkszám:
G7413
Csomagolási hossz [mm]:
51,8
Csomagolási szélesség [cm]:
18,2
Csomagolási magasság [cm]:
18,3
A javasolt tartozék cikkszáma:
MK305
Termékfotó
Sachs lengéscsillapító bal,gáznyomásos,kétcsöves,felül csavarorsó
Gyártó: SACHS
Cikkszám: 316 979
Kártyaszám: 2656356
3
30 820 Ft-tól
Lengéscsillapító-típus:
Gólyaláb
Lengéscsillapító-rendszer:
Kétcsöves
Lengéscsillapító fajtája:
gáznyomásos
Jellemző méret:
SFE30/20X175A
Beépítési oldal:
bal
Páros cikkszám:
316 980
Lengéscsillapító rögzítés:
felül csavarorsó
SVHC:
Nincs információ, kérem, forduljon a gyártóhoz!
További termékek

OE referencia számok listája:
(Az azonosító számokat rendelés előtt mindig pontosítani kell a járműgyártói dokumentációkban!)

OPEL (344899)
OPEL (344903)
GENERAL MOTORS (95514590)
GENERAL MOTORS (95514592)


További olvasom
Beépítési oldal
Első tengely bal
Lengéscsillapító fajtája
gáznyomásos
Lengéscsillapító-típus
Gólyaláb
Lengéscsillapító rögzítés
felül csavarorsó
Lengéscsillapító rögzítés
alul bilincs
Páros cikkszám
22-231376
Lengéscsillapító-rendszer
Kétcsöves
Tovább olvasom

1.0 Benzin 999 66kW (90LE) 999ccm B 10 XFLD 10 XFL 107074

1.0 Benzin 999 85kW (115LE) 999ccm B 10 XFTD 10 XFT 107075

1.2 Benzin 1229 51kW (69LE) 1229ccm A 12 XELB 12 XELD 12 XEL 56729

1.4 Benzin 1398 64kW (87LE) 1398ccm A 14 XELB 14 XELD 14 XEL 56730

1.4 Benzin 1398 74kW (101LE) 1398ccm A 14 XERB 14 XERD 14 XER 56731

1.4 LPG Benzin/Autógáz (LPG) 1398 64kW (87LE) 1398ccm A 14 XELB 14 XELD 14 XEL 29401

Tovább olvasom
A BILSTEIN, ma thyssenkrupp Bilstein GmbH, 1954-ben forradalmasította a lengéscsillapító technológiát és azóta az autóipar innovatív rendszerpartnereként kiváló minőséggel és csúcsteljesítménnyel nyűgöz le. A thyssenkrupp AG részeként a BILSTEIN a világ egyik legnagyobb beszállítója, évente mintegy 10 millió lengéscsillapítót gyárt. 1954-ben a BILSTEIN mérnökei kifejlesztik az első sorozatgyártásra alkalmas egycsöves gáznyomású lengéscsillapítót, amely a de-carbon elven alapul, és amelyet a mai napig az aktív vezetésbiztonsághoz való jelentős hozzájárulásként tartanak számon. A technológia előnyei a kiemelkedő biztonsági, teljesítmény- és kényelmi jellemzők. A nagy áttörés akkor következik be, amikor a Mercedes Benz felismeri a lengéscsillapítókban rejlő lehetőségeket, és sorozatgyártásban alkalmazza azokat. 1961-ben a Porsche először szerel Bilstein lengéscsillapítókat egy Forma-1-es versenyautóba, aminek eredményeképpen 1962-től minden Porsche versenyautót, 1965-től pedig minden prototípust és sportautót ezzel szerelnek fel. A technológia folyamatos továbbfejlesztése következik, mint például 1983-ban a McLaren Formula-1-es versenycsapat számára kifejlesztett, teljesen számítógépes, UHF-vevővel ellátott lengéscsillapítók. Az 1990-es években megjelennek az első elektronikus (fél)aktív csillapító rendszerek és 1999 óta minden Mercedes S-osztály a BILSTEIN légrugórendszerével kerül le a gyártósorról. A Mercedes-Benz E-osztály légrugó modulját 2002-től gyártják. Más prémiumgyártók már régen meggyőződtek a termékek minőségéről. Ezek közé tartozik az Aston Martin Audi, BMW, Bugatti, Jaguar, Land Rover és Porsche.
Tovább olvasom