Powered by Smartsupp Opel ADAM 2012-2019 (M13) első tengely jobb lengéscsillapító
Univerzális menü

Bilstein lengéscsillapító első tengely jobb,gáznyomásos,kétcsöves

BILSTEIN - B4 OE Replacement
Cikkszám: 22-231376
Gyártó: BILSTEIN
Kártyaszám: 2656322
2 munkanap alatt beszerezhető 2 db.
Bolti ár:
42 090 Ft
-9%
Online ár:
38 260 Ft

Figyelem! A kedvezmény kizárólag a weboldalunkon leadott rendelés esetén érvényes!

db

Ebben a beszerzési variációban a termékek nem visszaáruzhatók ! (215)

Termékfotó
Boge lengéscsillapító jobb,gáznyomásos,kétcsöves,felül csavarorsó
Gyártó: BOGE
Cikkszám: 30-P81-A
Kártyaszám: 2656331
7
44 390 Ft-tól
Lengéscsillapító-típus:
Gólyaláb
Lengéscsillapító-rendszer:
Kétcsöves
Lengéscsillapító fajtája:
gáznyomásos
Jellemző méret:
SFE30/20X175A
Beépítési oldal:
jobb
Páros cikkszám:
30-P80-A
Lengéscsillapító rögzítés:
felül csavarorsó
SVHC:
Nincs információ, kérem, forduljon a gyártóhoz!
Beépítési oldal:
Első tengely jobb
Termékfotó
Kyb lengéscsillapító első tengely jobb,gáznyomásos,kétcsöves,felül csavarorsó
Gyártó: KYB
Cikkszám: 339714
Kártyaszám: 2656340
19
28 640 Ft-tól
Beépítési oldal:
Első tengely jobb
Lengéscsillapító-rendszer:
Kétcsöves
Lengéscsillapító fajtája:
gáznyomásos
Lengéscsillapító-típus:
Gólyaláb
Páros cikkszám:
339715
Lengéscsillapító rögzítés:
felül csavarorsó
Termékfotó
Monroe lengéscsillapító gáznyomásos,kétcsöves,felül csavarorsó
Gyártó: MONROE
Cikkszám: G7413
Kártyaszám: 2656352
13
35 870 Ft-tól
Lengéscsillapító fajtája:
gáznyomásos
Lengéscsillapító-típus:
Gólyaláb
Lengéscsillapító-rendszer:
Kétcsöves
Lengéscsillapító rögzítés:
felül csavarorsó
Lengéscsillapító rögzítés:
alul bilincs
Tömeg [kg]:
5,3
Furatátmérő [mm]:
32
Garancia:
5 év garancia páronként cserélhető tartozékokkal
dugattyúrúd átmérő [mm]:
22
A javasolt tartozék cikkszáma:
PK140
Páros cikkszám:
G7414
Csomagolási hossz [cm]:
51,8
Csomagolási szélesség [cm]:
18,2
Csomagolási magasság [cm]:
18,3
A javasolt tartozék cikkszáma:
MK305
Termékfotó
Sachs lengéscsillapító jobb,gáznyomásos,kétcsöves,felül csavarorsó
Gyártó: SACHS
Cikkszám: 316 980
Kártyaszám: 2656357
7
30 380 Ft-tól
Lengéscsillapító-típus:
Gólyaláb
Lengéscsillapító-rendszer:
Kétcsöves
Lengéscsillapító fajtája:
gáznyomásos
Jellemző méret:
SFE30/20X175A
Beépítési oldal:
jobb
Páros cikkszám:
316 979
Lengéscsillapító rögzítés:
felül csavarorsó
SVHC:
Nincs információ, kérem, forduljon a gyártóhoz!
Beépítési oldal:
Első tengely jobb
További termékek

OE referencia számok listája:
(Az azonosító számokat rendelés előtt mindig pontosítani kell a járműgyártói dokumentációkban!)

OPEL (344901)
OPEL (344904)
GENERAL MOTORS (95514591)
GENERAL MOTORS (95514593)


Tovább olvasom
Beépítési oldal
Első tengely jobb
Lengéscsillapító fajtája
gáznyomásos
Lengéscsillapító-típus
Gólyaláb
Lengéscsillapító rögzítés
felül csavarorsó
Lengéscsillapító rögzítés
alul bilincs
Páros cikkszám
22-231369
Lengéscsillapító-rendszer
Kétcsöves
Tovább olvasom

1.2 benzin (1.2 16V 51kw 69LE 1229ccm) Eng.code: A12XEL,B12XEL,D12XEL Type id: 56729

1.4 LPG benzin/LPG (1.4 16V 64kw 87LE 1398ccm) Eng.code: A14XEL,B14XEL,D14XEL Type id: 29401

Tovább olvasom
A BILSTEIN, ma thyssenkrupp Bilstein GmbH, 1954-ben forradalmasította a lengéscsillapító technológiát és azóta az autóipar innovatív rendszerpartnereként kiváló minőséggel és csúcsteljesítménnyel nyűgöz le. A thyssenkrupp AG részeként a BILSTEIN a világ egyik legnagyobb beszállítója, évente mintegy 10 millió lengéscsillapítót gyárt. 1954-ben a BILSTEIN mérnökei kifejlesztik az első sorozatgyártásra alkalmas egycsöves gáznyomású lengéscsillapítót, amely a de-carbon elven alapul, és amelyet a mai napig az aktív vezetésbiztonsághoz való jelentős hozzájárulásként tartanak számon. A technológia előnyei a kiemelkedő biztonsági, teljesítmény- és kényelmi jellemzők. A nagy áttörés akkor következik be, amikor a Mercedes Benz felismeri a lengéscsillapítókban rejlő lehetőségeket, és sorozatgyártásban alkalmazza azokat. 1961-ben a Porsche először szerel Bilstein lengéscsillapítókat egy Forma-1-es versenyautóba, aminek eredményeképpen 1962-től minden Porsche versenyautót, 1965-től pedig minden prototípust és sportautót ezzel szerelnek fel. A technológia folyamatos továbbfejlesztése következik, mint például 1983-ban a McLaren Formula-1-es versenycsapat számára kifejlesztett, teljesen számítógépes, UHF-vevővel ellátott lengéscsillapítók. Az 1990-es években megjelennek az első elektronikus (fél)aktív csillapító rendszerek és 1999 óta minden Mercedes S-osztály a BILSTEIN légrugórendszerével kerül le a gyártósorról. A Mercedes-Benz E-osztály légrugó modulját 2002-től gyártják. Más prémiumgyártók már régen meggyőződtek a termékek minőségéről. Ezek közé tartozik az Aston Martin Audi, BMW, Bugatti, Jaguar, Land Rover és Porsche.
Tovább olvasom