Univerzális menü

Bilstein támcsapágy gólyaláb elsőtengely,golyóscsapágy nélkül

B1 OE Replacement
Cikkszám: 12-242191
Gyártó: BILSTEIN
Kártyaszám: 2659938
2 munkanap alatt beszerezhető 10+ db.
Bolti ár:
14 390 Ft
-12%
Online ár:
12 630 Ft

Figyelem! A kedvezmény kizárólag a weboldalunkon leadott rendelés esetén érvényes!

db

Személyes vásárlás a központban: 11:00-ig leadott rendelés másnap; 11:00 után leadott rendelés esetén 2 munkanap múlva lehetséges. Személyes vásárlás budapesti kirendeltségben: 11:00-ig leadott rendelés esetén másnap 15:30 után; 11:00 után leadottrendelés esetén 2 munkanap múlva 9:00-tól lehetséges. Személyes vásárlás vidéki kirendeltségben: 11:00-ig leadott rendelés 2 munkanap múlva 9:00-tól; 11:00 után leadott esetén 3 munkanap múlva 9:00-tól lehetséges. Futárral történő kiszállítás: 11:00-ig leadott rendelést másnap; 11:00 után leadott rendelést 2 munkanap múlva átadjuk a futárnak. Kérjük minden esetben várja meg munkatársunk értesítését!

Olajok kenőanyagok folyadékok patent izzó nem visszáruzható! Visszáruzandó alkatrészeket hat napon belül eredeti csomagolásban sértetlenül vesszük vissza. Cseredarabokat tisztán sértetlenül ledugózva eredeti csomagolásban 1 éven belül vesszük vissza. (33)

1 munkanap alatt beszerezhető 4 db.
Bolti ár:
15 780 Ft
-12%
Online ár:
13 840 Ft

Figyelem! A kedvezmény kizárólag a weboldalunkon leadott rendelés esetén érvényes!

db

Személyes vásárlás a központban: 12:00-ig leadott rendelés esetén még aznap; 12:00 után leadott rendelés esetén következő munkanap lehetséges. Személyes vásárlás budapesti kirendeltségben: 10:00-ig leadott rendelés esetén még aznap 15:30 után; 10:00 után leadottrendelés esetén következő munkanap 09:00-tól lehetséges. Személyes vásárlás vidéki kirendeltségben: 12:00-ig leadott rendelés esetén következő munkanap 09:00-tól; 12:00 után leadott rendelés esetén 2 munkanap múlva 09:00-tól lehetséges. Futárral történő kiszállítás: 11:00-ig leadott rendelést aznap; 11:00 után leadott rendelést következő munkanap átadjuk futárnak. Kérjük minden esetben várja meg munkatársunk értesítését!

(27)

Termékfotó
Febi Bilstein támcsapágy gólyaláb fém,első tengely bal,első tengely jobb
Gyártó: Febi Bilstein
Cikkszám: 40842
Kártyaszám: 2659942
42
14 240 Ft-tól
Vastagság [mm]:
49
Belső átmérő [mm]:
12
Magasság [mm]:
49
Külső menet [mm]:
M8 x 1,25
Anyag:
Fém
Beépítési oldal:
Első tengely kétoldali
Csapágyazás típusa:
Gumifém csapágy
Tömeg [kg]:
0,58
Kiegészítő cikk/kiegészítő info 2:
csapágy nélkül
Külső menet mérete:
M8 x 1,25
Beépítési oldal:
Első tengely bal
Beépítési oldal:
Első tengely jobb
Kiegészítő cikk/kiegészítő info 2:
golyóscsapágy nélkül
Beépítési oldal:
elsőtengely
Lyuktávolság [mm]:
118
Anyag:
Gumi/fém
Szervizinformáció figyelembe veendő:
Termékfotó
Monroe támcsapágy gólyaláb csapágy nélkül,elsőtengely
Gyártó: MONROE
Cikkszám: MK367
Kártyaszám: 2659949
19
14 250 Ft-tól
Tömeg [kg]:
0,6
Kiegészítő cikk/kiegészítő info 2:
csapágy nélkül
Csomagolási hossz [mm]:
13,2
Csomagolási szélesség [cm]:
11
Csomagolási magasság [cm]:
10,7
Garancia:
5 év garancia
Termékfotó
Swag támcsapágy gólyaláb fém,első tengely bal,első tengely jobb
Gyártó: Swag
Cikkszám: 40 94 0842
Kártyaszám: 2659954
37
15 710 Ft-tól
Vastagság [mm]:
49
Belső átmérő [mm]:
12
Magasság [mm]:
49
Külső menet [mm]:
M8 x 1,25
Anyag:
Fém
Beépítési oldal:
Első tengely kétoldali
Csapágyazás típusa:
Gumifém csapágy
Tömeg [kg]:
0,58
Kiegészítő cikk/kiegészítő info 2:
csapágy nélkül
Külső menet mérete:
M8 x 1,25
Beépítési oldal:
Első tengely bal
Beépítési oldal:
Első tengely jobb
Kiegészítő cikk/kiegészítő info 2:
golyóscsapágy nélkül
Beépítési oldal:
elsőtengely
Lyuktávolság [mm]:
118
Anyag:
Gumi/fém
Termékfotó
NTY támcsapágy gólyaláb csapágy nélkül,elsőtengely,első tengely bal
Gyártó: NTY
Cikkszám: AD-SU-006
Kártyaszám: 3092654
29
5 810 Ft-tól
Kiegészítő cikk/kiegészítő info 2:
csapágy nélkül
Beépítési oldal:
elsőtengely
Nettó tömeg [g]:
600
Beépítési oldal:
Első tengely bal
Beépítési oldal:
Első tengely jobb
Gyártási szám:
AD-SU-006
További termékek

OE referencia számok listája:
(Az azonosító számokat rendelés előtt mindig pontosítani kell a járműgyártói dokumentációkban!)

OPEL (47 01 725)
OPEL (47 07 592)
VAUXHALL (9208611)
VAUXHALL (9216325)


További olvasom
Beépítési oldal
elsőtengely
Kiegészítő cikk/kiegészítő info 2
golyóscsapágy nélkül
Tovább olvasom

1.0 (F68) Benzin 998 44kW (60LE) 998ccm Z 10 XEP 17574

1.0 12V (F68) Benzin 973 43kW (58LE) 973ccm Z 10 XE 13994

1.2 16V (F68) Benzin 1199 55kW (75LE) 1199ccm Z 12 XE 13995

1.2 16V Twinport (F68) Benzin 1229 59kW (80LE) 1229ccm Z 12 XEP 18230

1.3 CDTI (F68) Dízel 1248 51kW (70LE) 1248ccm Z 13 DT 17575

1.3 (HV51 HX51 RG413) Benzin 1328 61kW (83LE) 1328ccm M13A 15523

1.3 4WD (RG413) Benzin 1328 61kW (83LE) 1328ccm M13A 15524

1.3 (RM413) Benzin 1328 69kW (94LE) 1328ccm M13A 17698

1.3 (RB 413) Benzin 1298 56kW (76LE) 1298ccm G13BB 14791

1.3 (RB 413) Benzin 1328 69kW (94LE) 1328ccm M13A 17764

Tovább olvasom
A BILSTEIN, ma thyssenkrupp Bilstein GmbH, 1954-ben forradalmasította a lengéscsillapító technológiát és azóta az autóipar innovatív rendszerpartnereként kiváló minőséggel és csúcsteljesítménnyel nyűgöz le. A thyssenkrupp AG részeként a BILSTEIN a világ egyik legnagyobb beszállítója, évente mintegy 10 millió lengéscsillapítót gyárt. 1954-ben a BILSTEIN mérnökei kifejlesztik az első sorozatgyártásra alkalmas egycsöves gáznyomású lengéscsillapítót, amely a de-carbon elven alapul, és amelyet a mai napig az aktív vezetésbiztonsághoz való jelentős hozzájárulásként tartanak számon. A technológia előnyei a kiemelkedő biztonsági, teljesítmény- és kényelmi jellemzők. A nagy áttörés akkor következik be, amikor a Mercedes Benz felismeri a lengéscsillapítókban rejlő lehetőségeket, és sorozatgyártásban alkalmazza azokat. 1961-ben a Porsche először szerel Bilstein lengéscsillapítókat egy Forma-1-es versenyautóba, aminek eredményeképpen 1962-től minden Porsche versenyautót, 1965-től pedig minden prototípust és sportautót ezzel szerelnek fel. A technológia folyamatos továbbfejlesztése következik, mint például 1983-ban a McLaren Formula-1-es versenycsapat számára kifejlesztett, teljesen számítógépes, UHF-vevővel ellátott lengéscsillapítók. Az 1990-es években megjelennek az első elektronikus (fél)aktív csillapító rendszerek és 1999 óta minden Mercedes S-osztály a BILSTEIN légrugórendszerével kerül le a gyártósorról. A Mercedes-Benz E-osztály légrugó modulját 2002-től gyártják. Más prémiumgyártók már régen meggyőződtek a termékek minőségéről. Ezek közé tartozik az Aston Martin Audi, BMW, Bugatti, Jaguar, Land Rover és Porsche.
Tovább olvasom