Powered by Smartsupp Suzuki SPLASH 2008-2014 (EX) elsőtengely torony csapágy gólyaláb
Univerzális menü

Bilstein támcsapágy gólyaláb elsőtengely

B1 OE Replacement
Cikkszám: 12-231409
Gyártó: BILSTEIN
Kártyaszám: 2663388
Termékfotó
Febi Bilstein támcsapágy gólyaláb gumi/fém,első tengely bal,első tengely jobb
Gyártó: Febi Bilstein
Cikkszám: 38789
Kártyaszám: 2663393
58
8 193 Ft-tól
Belső átmérő [mm]:
12
Anyag:
Gumi/fém
Beépítési oldal:
Első tengely kétoldali
Tömeg [kg]:
0,35
Kiegészítő cikk/kiegészítő info 2:
golyóscsapágy nélkül
OE-számhoz:
47 08 282
Beépítési oldal:
Első tengely bal
Beépítési oldal:
Első tengely jobb
Beépítési oldal:
elsőtengely
Szervizinformáció figyelembe veendő:
Termékfotó
Lemförder támcsapágy gólyaláb első tengely bal,első tengely jobb
Gyártó: LEMFÖRDER
Cikkszám: 35753 01
Kártyaszám: 2663399
11
8 029 Ft-tól
Beépítési oldal:
Első tengely bal
Beépítési oldal:
Első tengely jobb
Tengelyenként:
2
OE-számhoz:
47 08 282
OE-számhoz:
93193105
Kiegészítő cikk/kiegészítő info 2:
golyóscsapágy nélkül
SVHC:
Nincs információ, kérem, forduljon a gyártóhoz!
Termékfotó
Monroe támcsapágy gólyaláb csapágy nélkül,elsőtengely
Gyártó: MONROE
Cikkszám: MK368
Kártyaszám: 2663403
16
7 979 Ft-tól
Tömeg [kg]:
0,4
Kiegészítő cikk/kiegészítő info 2:
csapágy nélkül
Csomagolási hossz [cm]:
13,2
Csomagolási szélesség [cm]:
11
Csomagolási magasság [cm]:
10,7
Garancia:
5 év garancia
Termékfotó
Optimal támcsapágy gólyaláb bal,jobb,elsőtengely,csapágy nélkül
Gyártó: OPTIMAL
Cikkszám: F8-7624
Kártyaszám: 2663405
11
8 308 Ft-tól
Beépítési oldal:
bal
Beépítési oldal:
jobb
Beépítési oldal:
elsőtengely
Kiegészítő cikk/kiegészítő info 2:
csapágy nélkül
Beépítési oldal:
Első tengely bal
Beépítési oldal:
Első tengely jobb
Termékfotó
Sachs támcsapágy gólyaláb első tengely bal,első tengely jobb
Gyártó: SACHS
Cikkszám: 802 568
Kártyaszám: 2663407
7
8 479 Ft-tól
Beépítési oldal:
Első tengely bal
Beépítési oldal:
Első tengely jobb
Tengelyenként:
2
OE-számhoz:
47 08 282
OE-számhoz:
93193105
Kiegészítő cikk/kiegészítő info 2:
golyóscsapágy nélkül
SVHC:
Nincs információ, kérem, forduljon a gyártóhoz!
További termékek

OE referencia számok listája:
(Az azonosító számokat rendelés előtt mindig pontosítani kell a járműgyártói dokumentációkban!)

OPEL (4708 282)
OPEL (93193105)


Tovább olvasom
Beépítési oldal
elsőtengely
Tovább olvasom

1.0 (F68) benzin (1.0 12V 48kw 65LE 996ccm) Eng.code: K10B Type id: 23425

1.0 (F68) benzin (1.0 12V 50kw 68LE 996ccm) Eng.code: K10B Type id: 12485

1.0 LPG (F68) benzin/LPG (1.0 12V 48kw 65LE 996ccm) Eng.code: K10B Type id: 9139

1.2 (F68) benzin (1.2 16V 63kw 86LE 1242ccm) Eng.code: K12B Type id: 23426

1.3 CDTI (F68) diesel (1.2 16V 55kw 75LE 1248ccm) Eng.code: D13A,Z13DTJ Type id: 23427

1.0 (A5B 310) benzin (1.0 12V 48kw 65LE 996ccm) Eng.code: K10B Type id: 27528

1.0 (A5B 310) benzin (1.0 12V 50kw 68LE 996ccm) Eng.code: K10B Type id: 12055

1.2 (A5B 412) benzin (1.2 16V 63kw 86LE 1242ccm) Eng.code: K12B Type id: 27529

1.2 VVT (A5B 412) benzin (1.2 16V 69kw 94LE 1242ccm) Eng.code: K12B Type id: 835

1.3 CDTI (A5B 413D) diesel (1.2 16V 55kw 75LE 1248ccm) Eng.code: D13A,Z13DTJ Type id: 27530

Tovább olvasom
A BILSTEIN, ma thyssenkrupp Bilstein GmbH, 1954-ben forradalmasította a lengéscsillapító technológiát és azóta az autóipar innovatív rendszerpartnereként kiváló minőséggel és csúcsteljesítménnyel nyűgöz le. A thyssenkrupp AG részeként a BILSTEIN a világ egyik legnagyobb beszállítója, évente mintegy 10 millió lengéscsillapítót gyárt. 1954-ben a BILSTEIN mérnökei kifejlesztik az első sorozatgyártásra alkalmas egycsöves gáznyomású lengéscsillapítót, amely a de-carbon elven alapul, és amelyet a mai napig az aktív vezetésbiztonsághoz való jelentős hozzájárulásként tartanak számon. A technológia előnyei a kiemelkedő biztonsági, teljesítmény- és kényelmi jellemzők. A nagy áttörés akkor következik be, amikor a Mercedes Benz felismeri a lengéscsillapítókban rejlő lehetőségeket, és sorozatgyártásban alkalmazza azokat. 1961-ben a Porsche először szerel Bilstein lengéscsillapítókat egy Forma-1-es versenyautóba, aminek eredményeképpen 1962-től minden Porsche versenyautót, 1965-től pedig minden prototípust és sportautót ezzel szerelnek fel. A technológia folyamatos továbbfejlesztése következik, mint például 1983-ban a McLaren Formula-1-es versenycsapat számára kifejlesztett, teljesen számítógépes, UHF-vevővel ellátott lengéscsillapítók. Az 1990-es években megjelennek az első elektronikus (fél)aktív csillapító rendszerek és 1999 óta minden Mercedes S-osztály a BILSTEIN légrugórendszerével kerül le a gyártósorról. A Mercedes-Benz E-osztály légrugó modulját 2002-től gyártják. Más prémiumgyártók már régen meggyőződtek a termékek minőségéről. Ezek közé tartozik az Aston Martin Audi, BMW, Bugatti, Jaguar, Land Rover és Porsche.
Tovább olvasom