Univerzális menü

Bilstein porvédő készlet lengéscsillapító

B1 OE Replacement
Cikkszám: 11-299448
Gyártó: BILSTEIN
Kártyaszám: 2664118
2 munkanap alatt beszerezhető 1 db.
Bolti ár:
13 780 Ft
-12%
Online ár:
12 090 Ft

Figyelem! A kedvezmény kizárólag a weboldalunkon leadott rendelés esetén érvényes!

db

Ebben a beszerzési variációban a termékek nem visszaáruzhatók ! (215)

Termékfotó
Tedgum porvédő készlet lengéscsillapító elsőtengely,első tengely kétoldali
Gyártó: TEDGUM
Cikkszám: TED57467
Kártyaszám: 2663340
5
5 950 Ft-tól
Beépítési oldal:
Első tengely kétoldali
Tengelyenként:
1
Alkatrészek száma [rész.]:
2
Beépítési oldal:
elsőtengely
Belső átmérő 2 [mm]:
60
Magasság [mm]:
201,5
Belső átmérő 1 [mm]:
19,5
Tömeg [kg]:
0,144
Szükséges darabszám:
1
További termékek

OE referencia számok listája:
(Az azonosító számokat rendelés előtt mindig pontosítani kell a járműgyártói dokumentációkban!)

OPEL (4708288)
OPEL (93193111)


További olvasom
Beépítési oldal
elsőtengely
Tovább olvasom

1.0 (F68) Benzin 996 48kW (65LE) 996ccm K10B 23425

1.2 (F68) Benzin 1242 63kW (86LE) 1242ccm K12B 23426

1.3 CDTI (F68) Dízel 1248 55kW (75LE) 1248ccm D13AZ 13 DTJ 23427

Tovább olvasom
A BILSTEIN, ma thyssenkrupp Bilstein GmbH, 1954-ben forradalmasította a lengéscsillapító technológiát és azóta az autóipar innovatív rendszerpartnereként kiváló minőséggel és csúcsteljesítménnyel nyűgöz le. A thyssenkrupp AG részeként a BILSTEIN a világ egyik legnagyobb beszállítója, évente mintegy 10 millió lengéscsillapítót gyárt. 1954-ben a BILSTEIN mérnökei kifejlesztik az első sorozatgyártásra alkalmas egycsöves gáznyomású lengéscsillapítót, amely a de-carbon elven alapul, és amelyet a mai napig az aktív vezetésbiztonsághoz való jelentős hozzájárulásként tartanak számon. A technológia előnyei a kiemelkedő biztonsági, teljesítmény- és kényelmi jellemzők. A nagy áttörés akkor következik be, amikor a Mercedes Benz felismeri a lengéscsillapítókban rejlő lehetőségeket, és sorozatgyártásban alkalmazza azokat. 1961-ben a Porsche először szerel Bilstein lengéscsillapítókat egy Forma-1-es versenyautóba, aminek eredményeképpen 1962-től minden Porsche versenyautót, 1965-től pedig minden prototípust és sportautót ezzel szerelnek fel. A technológia folyamatos továbbfejlesztése következik, mint például 1983-ban a McLaren Formula-1-es versenycsapat számára kifejlesztett, teljesen számítógépes, UHF-vevővel ellátott lengéscsillapítók. Az 1990-es években megjelennek az első elektronikus (fél)aktív csillapító rendszerek és 1999 óta minden Mercedes S-osztály a BILSTEIN légrugórendszerével kerül le a gyártósorról. A Mercedes-Benz E-osztály légrugó modulját 2002-től gyártják. Más prémiumgyártók már régen meggyőződtek a termékek minőségéről. Ezek közé tartozik az Aston Martin Audi, BMW, Bugatti, Jaguar, Land Rover és Porsche.
Tovább olvasom