Univerzális menü

Bilstein lengéscsillapító elsőtengely,olajnyomásos,kétcsöves,felül csavarorsó

BILSTEIN - B4 OE Replacement (Oil)
Cikkszám: 16-031548
Gyártó: BILSTEIN
Kártyaszám: 2668802
2 munkanap alatt beszerezhető 1 db.
Bolti ár:
23 710 Ft
-9%
Online ár:
21 550 Ft

Figyelem! A kedvezmény kizárólag a weboldalunkon leadott rendelés esetén érvényes!

db

Ebben a beszerzési variációban a termékek nem visszaáruzhatók ! (215)

Termékfotó
Kyb lengéscsillapító elsőtengely,olajnyomásos,felül csavarorsó
Gyártó: KYB
Cikkszám: 665501
Kártyaszám: 2668822
10
17 470 Ft-tól
Beépítési oldal:
elsőtengely
Lengéscsillapító fajtája:
olajnyomásos
Lengéscsillapító-típus:
gólyaláb-betét
Lengéscsillapító rögzítés:
felül csavarorsó
Lengéscsillapító rögzítés:
alul bilincs
Termékfotó
Monroe lengéscsillapító elsőtengely,olajnyomásos,kétcsöves,felül csavarorsó
Gyártó: MONROE
Cikkszám: MR258
Kártyaszám: 2668837
10
17 680 Ft-tól
Lengéscsillapító fajtája:
olajnyomásos
Lengéscsillapító-típus:
gólyaláb-betét
Lengéscsillapító-rendszer:
Kétcsöves
Lengéscsillapító rögzítés:
felül csavarorsó
Tömeg [kg]:
2,3
Hossz 1 [mm]:
357
Hossz 2 [mm]:
504
Csomagolási hossz [mm]:
67
Csomagolási szélesség [cm]:
10
Csomagolási magasság [cm]:
5
Ház hossza [mm]:
348
Vámtarifa szám:
87 088 035
Garancia:
5 év garancia páronként cserélhető tartozékokkal
Termékfotó
Sachs lengéscsillapító elsőtengely,olajnyomásos,kétcsöves,felül csavarorsó
Gyártó: SACHS
Cikkszám: 115 259
Kártyaszám: 2668842
8
19 000 Ft-tól
Jellemző méret:
FE32/22X146A
Lengéscsillapító fajtája:
olajnyomásos
Lengéscsillapító-típus:
gólyaláb-betét
Lengéscsillapító-rendszer:
Kétcsöves
Lengéscsillapító rögzítés:
felül csavarorsó
SVHC:
Nincs információ, kérem, forduljon a gyártóhoz!
További termékek

OE referencia számok listája:
(Az azonosító számokat rendelés előtt mindig pontosítani kell a járműgyártói dokumentációkban!)

OPEL (22081235)
OPEL (22081503)
OPEL (344205)
OPEL (344206)
OPEL (344207)
OPEL (344215)
OPEL (344216)
OPEL (90345927)
OPEL (90372076)
OPEL (90372077)
OPEL (90443128)
OPEL (90443129)


További olvasom
Beépítési oldal
elsőtengely
Lengéscsillapító fajtája
olajnyomásos
Lengéscsillapító-típus
gólyaláb-betét
Lengéscsillapító rögzítés
felül csavarorsó
Lengéscsillapító-rendszer
Kétcsöves
Tovább olvasom

1.4 (F19 M19) Benzin 1389 55kW (75LE) 1389ccm 14 NV 16118

1.4 (F19 M19) Benzin 1389 60kW (82LE) 1389ccm 14 SE 16121

1.4 Si (F19 M19) Benzin 1389 60kW (82LE) 1389ccm C 14 SE 1803

1.4 i (F19 M19) Benzin 1389 44kW (60LE) 1389ccm C 14 NZX 14 NZ 1798

1.4 i 16V (F19 M19) Benzin 1389 66kW (90LE) 1389ccm X 14 XE 5534

1.6 (F19 M19) Benzin 1598 55kW (75LE) 1598ccm 16 LZ216 NZR 16127

1.6 Si (F19 M19) Benzin 1598 74kW (100LE) 1598ccm C 16 SE 1812

1.6 i (F19 M19) Benzin 1598 52kW (71LE) 1598ccm X 16 SZ 1807

1.6 i (F19 M19) Benzin 1598 55kW (75LE) 1598ccm C 16 NZX 16 SZR 1810

1.6 i 16V (F19 M19) Benzin 1598 74kW (100LE) 1598ccm X 16 XEL 8899

1.7 D (F19 M19) Dízel 1699 42kW (57LE) 1699ccm 17 D 1794

1.7 D (F19 M19) Dízel 1699 44kW (60LE) 1699ccm 17 DR 1796

1.7 TD (F19 M19) Dízel 1699 50kW (68LE) 1699ccm X 17 DTL 3879

1.7 TDS (F19 M19) Dízel 1686 60kW (82LE) 1686ccm 17 TD 1792

1.8 i (F19 M19) Benzin 1796 66kW (90LE) 1796ccm C 18 NZ 1814

1.8 i 16V (F19 M19) Benzin 1796 82kW (112LE) 1796ccm 18 SE 11154

1.8 i 16V (F19 M19) Benzin 1799 85kW (116LE) 1799ccm C 18 SELC 18 XELX 18 XE 3868

1.8 i 16V (F19 M19) Benzin 1799 92kW (125LE) 1799ccm C 18 XE 1815

2.0 i (F19 M19) Benzin 1998 85kW (115LE) 1998ccm C 20 NE 1818

2.0 i 16V (F19 M19) Benzin 1998 100kW (136LE) 1998ccm X 20 XEV 4652

1.4 i (M08 M68 F08 F68) Benzin 1389 44kW (60LE) 1389ccm X 14 NZ 15230

1.6 i (F08 M08 F68 M68) Benzin 1598 55kW (75LE) 1598ccm X 16 SZR 15236

1.6 i 16V (F08 M08 F68 M68) Benzin 1598 74kW (101LE) 1598ccm X 16 XEL 15237

1.4 i (F35 M35) Benzin 1389 44kW (60LE) 1389ccm X 14 NZ 15241

1.6 i (F35 M35) Benzin 1598 55kW (75LE) 1598ccm X 16 SZR 15242

1.6 i 16V (F35 M35) Benzin 1598 74kW (101LE) 1598ccm X 16 XEL 15243

1.4 i (F19 M19) Benzin 1389 44kW (60LE) 1389ccm X 14 NZ 15238

1.6 i (F19 M19) Benzin 1598 55kW (75LE) 1598ccm X 16 SZR 15239

1.6 i 16V (F19 M19) Benzin 1598 74kW (101LE) 1598ccm X 16 XEL 15240

1.4 (F08 M08 F68 M68) Benzin 1389 55kW (75LE) 1389ccm 14 NV 16117

1.4 (F08 M08 F68 M68) Benzin 1389 60kW (82LE) 1389ccm 14 SE 16120

1.4 Si (F08 M08 F68 M68) Benzin 1389 60kW (82LE) 1389ccm C 14 SE 1805

1.4 i (F08 M08 F68 M68) Benzin 1389 44kW (60LE) 1389ccm C 14 NZX 14 NZ 1797

1.4 i 16V (F08 M08 F68 M68) Benzin 1389 66kW (90LE) 1389ccm X 14 XE 5533

1.6 (F08 M08 F68 M68) Benzin 1598 55kW (75LE) 1598ccm 16 LZ216 NZR 16126

1.6 Si (F08 M08 F68 M68) Benzin 1598 74kW (101LE) 1598ccm C 16 SE 1811

1.6 i (F08 M08 F68 M68) Benzin 1598 52kW (71LE) 1598ccm X 16 SZ 1808

1.6 i (F08 M08 F68 M68) Benzin 1598 55kW (75LE) 1598ccm C 16 NZX 16 SZR 1809

1.6 i 16V (F08 M08 F68 M68) Benzin 1598 74kW (100LE) 1598ccm X 16 XEL 8900

1.7 D (F08 M08 F68 M68) Dízel 1699 42kW (57LE) 1699ccm 17 D 1793

1.7 D (F08 M08 F68 M68) Dízel 1699 44kW (60LE) 1699ccm 17 DR 1795

1.7 TD (F08 M08 F68 M68) Dízel 1699 50kW (68LE) 1699ccm X 17 DTL 3877

1.7 TDS (F08 M08 F68 M68) Dízel 1686 60kW (82LE) 1686ccm 17 TD 1791

1.8 (F08 M08 F68 M68) Benzin 1796 85kW (116LE) 1796ccm 18 SE 25053

1.8 i (F08 M08 F68 M68) Benzin 1796 66kW (90LE) 1796ccm C 18 NZ 1813

1.8 i 16V (F08 M08 F68 M68) Benzin 1799 85kW (116LE) 1799ccm C 18 XELX 18 XE 3869

1.8 i 16V (F08 M08 F68 M68) Benzin 1799 92kW (125LE) 1799ccm C 18 XE 4743

2.0 i (F08 M08 F68 M68) Benzin 1998 85kW (115LE) 1998ccm C 20 NE 1817

1.4 Si Benzin 1389 60kW (82LE) 1389ccm C 14 SE 4995

1.4 i 16V Benzin 1389 66kW (90LE) 1389ccm X 14 XE 5537

1.6 i Benzin 1598 52kW (71LE) 1598ccm X 16 SZ 1806

1.6 i Benzin 1598 55kW (75LE) 1598ccm X 16 SZR 5538

1.8 i 16V Benzin 1799 85kW (116LE) 1799ccm C 18 XELX 18 XE 3880

2.0 i Benzin 1998 85kW (115LE) 1998ccm C 20 NE 1816

1.4 (F35 M35) Benzin 1389 55kW (75LE) 1389ccm 14 NV 16119

1.4 (F35 M35) Benzin 1389 60kW (82LE) 1389ccm 14 SE 16122

1.4 Si (F35 M35) Benzin 1389 60kW (82LE) 1389ccm C 14 SE 1824

1.4 i (F35 M35) Benzin 1389 44kW (60LE) 1389ccm C 14 NZX 14 NZ 1823

1.4 i 16V (F35 M35) Benzin 1389 66kW (90LE) 1389ccm X 14 XE 5536

1.6 (F35 M35) Benzin 1598 55kW (75LE) 1598ccm 16 LZ216 NZR 16128

1.6 Si (F35 M35) Benzin 1598 74kW (101LE) 1598ccm C 16 SE 1827

1.6 i (F35 M35) Benzin 1598 52kW (71LE) 1598ccm X 16 SZ 1825

1.6 i (F35 M35) Benzin 1598 55kW (75LE) 1598ccm C 16 NZX 16 SZR 1826

1.6 i 16V (F35 M35) Benzin 1598 74kW (100LE) 1598ccm X 16 XEL 8901

1.7 D (F35 M35) Dízel 1699 42kW (57LE) 1699ccm 17 D 1821

1.7 D (F35 M35) Dízel 1699 44kW (60LE) 1699ccm 17 DR 1822

1.7 TD (F35 M35) Dízel 1699 50kW (68LE) 1699ccm X 17 DTL 3878

1.7 TDS (F35 M35) Dízel 1686 60kW (82LE) 1686ccm 17 TD 1820

1.8 i (F35 M35) Benzin 1796 66kW (90LE) 1796ccm C 18 NZ 1828

1.8 i 16V (F35 M35) Benzin 1799 85kW (116LE) 1799ccm C 18 XELX 18 XE 4093

1.8 i 16V (F35 M35) Benzin 1799 92kW (125LE) 1799ccm C 18 XE 1829

2.0 i (F35 M35) Benzin 1998 85kW (115LE) 1998ccm C 20 NE 1830

2.0 i 16V (F35 M35) Benzin 1998 100kW (136LE) 1998ccm X 20 XEV 4653

2.0 i 16V (F35 M35) Benzin 1998 110kW (150LE) 1998ccm C 20 XE 1831

Tovább olvasom
A BILSTEIN, ma thyssenkrupp Bilstein GmbH, 1954-ben forradalmasította a lengéscsillapító technológiát és azóta az autóipar innovatív rendszerpartnereként kiváló minőséggel és csúcsteljesítménnyel nyűgöz le. A thyssenkrupp AG részeként a BILSTEIN a világ egyik legnagyobb beszállítója, évente mintegy 10 millió lengéscsillapítót gyárt. 1954-ben a BILSTEIN mérnökei kifejlesztik az első sorozatgyártásra alkalmas egycsöves gáznyomású lengéscsillapítót, amely a de-carbon elven alapul, és amelyet a mai napig az aktív vezetésbiztonsághoz való jelentős hozzájárulásként tartanak számon. A technológia előnyei a kiemelkedő biztonsági, teljesítmény- és kényelmi jellemzők. A nagy áttörés akkor következik be, amikor a Mercedes Benz felismeri a lengéscsillapítókban rejlő lehetőségeket, és sorozatgyártásban alkalmazza azokat. 1961-ben a Porsche először szerel Bilstein lengéscsillapítókat egy Forma-1-es versenyautóba, aminek eredményeképpen 1962-től minden Porsche versenyautót, 1965-től pedig minden prototípust és sportautót ezzel szerelnek fel. A technológia folyamatos továbbfejlesztése következik, mint például 1983-ban a McLaren Formula-1-es versenycsapat számára kifejlesztett, teljesen számítógépes, UHF-vevővel ellátott lengéscsillapítók. Az 1990-es években megjelennek az első elektronikus (fél)aktív csillapító rendszerek és 1999 óta minden Mercedes S-osztály a BILSTEIN légrugórendszerével kerül le a gyártósorról. A Mercedes-Benz E-osztály légrugó modulját 2002-től gyártják. Más prémiumgyártók már régen meggyőződtek a termékek minőségéről. Ezek közé tartozik az Aston Martin Audi, BMW, Bugatti, Jaguar, Land Rover és Porsche.
Tovább olvasom