Univerzális menü

Bilstein lengéscsillapító hátsótengely,gáznyomásos,kétcsöves,felül szem

BILSTEIN - B4 OE Replacement
Cikkszám: 19-019772
Gyártó: BILSTEIN
Kártyaszám: 2680301
2 munkanap alatt beszerezhető 2 db.
Bolti ár:
25 320 Ft
-9%
Online ár:
23 020 Ft

Figyelem! A kedvezmény kizárólag a weboldalunkon leadott rendelés esetén érvényes!

db

Ebben a beszerzési variációban a termékek nem visszaáruzhatók ! (215)

Termékfotó
Denckermann lengéscsillapító hátsótengely,gáznyomásos,kétcsöves,felül szem
Gyártó: DENCKERMANN
Cikkszám: DSF009G
Kártyaszám: 2678122
13
9 600 Ft-tól
Lengéscsillapító rögzítés:
felül szem
Lengéscsillapító rögzítés:
alul csavarorsó
Lengéscsillapító fajtája:
gáznyomásos
Lengéscsillapító-rendszer:
Kétcsöves
Lengéscsillapító-típus:
Gólyaláb
Beépítési oldal:
hátsótengely
Termékfotó
Kyb lengéscsillapító hátsótengely,gáznyomásos,kétcsöves,felül szem
Gyártó: KYB
Cikkszám: 343099
Kártyaszám: 2678133
5
15 660 Ft-tól
Beépítési oldal:
hátsótengely
Lengéscsillapító fajtája:
gáznyomásos
Lengéscsillapító-rendszer:
Kétcsöves
Lengéscsillapító rögzítés:
felül szem
Lengéscsillapító rögzítés:
alul csavarorsó
Lengéscsillapító-típus:
Teleszkópos lengéscsillapító
További termékek
Beépítési oldal
hátsótengely
Lengéscsillapító fajtája
gáznyomásos
Lengéscsillapító-típus
Nem rugótartó lengéscsillapító
Lengéscsillapító rögzítés
felül szem
Lengéscsillapító rögzítés
alul csavarorsó
Jármű felszerelés
vonóhoroggal szerelt járművekhez
Lengéscsillapító-rendszer
Kétcsöves
Tovább olvasom

1.4 (F35 M35) Benzin 1389 55kW (75LE) 1389ccm 14 NV 16119

1.4 (F35 M35) Benzin 1389 60kW (82LE) 1389ccm 14 SE 16122

1.4 Si (F35 M35) Benzin 1389 60kW (82LE) 1389ccm C 14 SE 1824

1.4 i (F35 M35) Benzin 1389 44kW (60LE) 1389ccm C 14 NZX 14 NZ 1823

1.4 i 16V (F35 M35) Benzin 1389 66kW (90LE) 1389ccm X 14 XE 5536

1.6 (F35 M35) Benzin 1598 55kW (75LE) 1598ccm 16 LZ216 NZR 16128

1.6 Si (F35 M35) Benzin 1598 74kW (101LE) 1598ccm C 16 SE 1827

1.6 i (F35 M35) Benzin 1598 52kW (71LE) 1598ccm X 16 SZ 1825

1.6 i (F35 M35) Benzin 1598 55kW (75LE) 1598ccm C 16 NZX 16 SZR 1826

1.6 i 16V (F35 M35) Benzin 1598 74kW (100LE) 1598ccm X 16 XEL 8901

1.7 D (F35 M35) Dízel 1699 42kW (57LE) 1699ccm 17 D 1821

1.7 D (F35 M35) Dízel 1699 44kW (60LE) 1699ccm 17 DR 1822

1.7 TD (F35 M35) Dízel 1699 50kW (68LE) 1699ccm X 17 DTL 3878

1.7 TDS (F35 M35) Dízel 1686 60kW (82LE) 1686ccm 17 TD 1820

1.8 i (F35 M35) Benzin 1796 66kW (90LE) 1796ccm C 18 NZ 1828

1.8 i 16V (F35 M35) Benzin 1799 85kW (116LE) 1799ccm C 18 XELX 18 XE 4093

1.8 i 16V (F35 M35) Benzin 1799 92kW (125LE) 1799ccm C 18 XE 1829

2.0 i (F35 M35) Benzin 1998 85kW (115LE) 1998ccm C 20 NE 1830

2.0 i 16V (F35 M35) Benzin 1998 100kW (136LE) 1998ccm X 20 XEV 4653

2.0 i 16V (F35 M35) Benzin 1998 110kW (150LE) 1998ccm C 20 XE 1831

Tovább olvasom
A BILSTEIN, ma thyssenkrupp Bilstein GmbH, 1954-ben forradalmasította a lengéscsillapító technológiát és azóta az autóipar innovatív rendszerpartnereként kiváló minőséggel és csúcsteljesítménnyel nyűgöz le. A thyssenkrupp AG részeként a BILSTEIN a világ egyik legnagyobb beszállítója, évente mintegy 10 millió lengéscsillapítót gyárt. 1954-ben a BILSTEIN mérnökei kifejlesztik az első sorozatgyártásra alkalmas egycsöves gáznyomású lengéscsillapítót, amely a de-carbon elven alapul, és amelyet a mai napig az aktív vezetésbiztonsághoz való jelentős hozzájárulásként tartanak számon. A technológia előnyei a kiemelkedő biztonsági, teljesítmény- és kényelmi jellemzők. A nagy áttörés akkor következik be, amikor a Mercedes Benz felismeri a lengéscsillapítókban rejlő lehetőségeket, és sorozatgyártásban alkalmazza azokat. 1961-ben a Porsche először szerel Bilstein lengéscsillapítókat egy Forma-1-es versenyautóba, aminek eredményeképpen 1962-től minden Porsche versenyautót, 1965-től pedig minden prototípust és sportautót ezzel szerelnek fel. A technológia folyamatos továbbfejlesztése következik, mint például 1983-ban a McLaren Formula-1-es versenycsapat számára kifejlesztett, teljesen számítógépes, UHF-vevővel ellátott lengéscsillapítók. Az 1990-es években megjelennek az első elektronikus (fél)aktív csillapító rendszerek és 1999 óta minden Mercedes S-osztály a BILSTEIN légrugórendszerével kerül le a gyártósorról. A Mercedes-Benz E-osztály légrugó modulját 2002-től gyártják. Más prémiumgyártók már régen meggyőződtek a termékek minőségéről. Ezek közé tartozik az Aston Martin Audi, BMW, Bugatti, Jaguar, Land Rover és Porsche.
Tovább olvasom