Powered by Smartsupp Opel ASTRA F 1991-1998 kombi (T92) hátsótengely lengéscsillapító
Univerzális menü

Bilstein lengéscsillapító hátsótengely,gáznyomásos,kétcsöves,felül szem

BILSTEIN - B4 OE Replacement
Cikkszám: 19-019772
Gyártó: BILSTEIN
Kártyaszám: 2680301
2 munkanap alatt beszerezhető 2 db.
Bolti ár:
25 080 Ft
-9%
Online ár:
22 800 Ft

Figyelem! A kedvezmény kizárólag a weboldalunkon leadott rendelés esetén érvényes!

db

Ebben a beszerzési variációban a termékek nem visszaáruzhatók ! (215)

Termékfotó
Denckermann lengéscsillapító hátsótengely,gáznyomásos,kétcsöves,felül szem
Gyártó: DENCKERMANN
Cikkszám: DSF009G
Kártyaszám: 2678122
18
9 870 Ft-tól
Lengéscsillapító rögzítés:
felül szem
Lengéscsillapító rögzítés:
alul csavarorsó
Lengéscsillapító fajtája:
gáznyomásos
Lengéscsillapító-rendszer:
Kétcsöves
Lengéscsillapító-típus:
Gólyaláb
Beépítési oldal:
hátsótengely
Termékfotó
Kyb lengéscsillapító hátsótengely,gáznyomásos,kétcsöves,felül szem
Gyártó: KYB
Cikkszám: 343099
Kártyaszám: 2678133
9
15 410 Ft-tól
Beépítési oldal:
hátsótengely
Lengéscsillapító fajtája:
gáznyomásos
Lengéscsillapító-rendszer:
Kétcsöves
Lengéscsillapító rögzítés:
felül szem
Lengéscsillapító rögzítés:
alul csavarorsó
Lengéscsillapító-típus:
Teleszkópos lengéscsillapító
További termékek
Beépítési oldal
hátsótengely
Lengéscsillapító fajtája
gáznyomásos
Lengéscsillapító-típus
Nem rugótartó lengéscsillapító
Lengéscsillapító rögzítés
felül szem
Lengéscsillapító rögzítés
alul csavarorsó
Jármű felszerelés
vonóhoroggal szerelt járművekhez
Lengéscsillapító-rendszer
Kétcsöves
Tovább olvasom

1.4 (F35, M35) benzin (1.4 8V 55kw 75LE 1389ccm) Eng.code: 14NV Type id: 16119

1.4 (F35, M35) benzin (1.4 8V 60kw 82LE 1389ccm) Eng.code: 14SE Type id: 16122

1.4 Si (F35, M35) benzin (1.4 8V 60kw 82LE 1389ccm) Eng.code: C14SE Type id: 1824

1.4 i 16V (F35, M35) benzin (1.4 16V 66kw 90LE 1389ccm) Eng.code: X14XE Type id: 5536

1.6 (F35, M35) benzin (1.6 8V 55kw 75LE 1598ccm) Eng.code: 16LZ2,16NZR Type id: 16128

1.6 i (F35, M35) benzin (1.6 8V 52kw 71LE 1598ccm) Eng.code: X16SZ Type id: 1825

1.6 i (F35, M35) benzin (1.6 8V 55kw 75LE 1598ccm) Eng.code: C16NZ,X16SZR Type id: 1826

1.6 i 16V (F35, M35) benzin (1.6 16V 74kw 100LE 1598ccm) Eng.code: X16XEL Type id: 8901

1.7 D (F35, M35) diesel (1.7 8V 42kw 57LE 1699ccm) Eng.code: 17D Type id: 1821

1.7 D (F35, M35) diesel (1.7 8V 44kw 60LE 1699ccm) Eng.code: 17DR Type id: 1822

1.7 TD (F35, M35) diesel (1.7 8V 50kw 68LE 1699ccm) Eng.code: X17DTL Type id: 3878

1.7 TDS (F35, M35) diesel (1.7 8V 60kw 82LE 1686ccm) Eng.code: 17DT,X17DT Type id: 1820

1.8 i 16V (F35, M35) benzin (1.8 16V 85kw 116LE 1799ccm) Eng.code: C18XEL,X18XE Type id: 4093

1.8 i 16V (F35, M35) benzin (1.8 16V 92kw 125LE 1799ccm) Eng.code: C18XE Type id: 1829

2.0 i (F35, M35) benzin (2.0 8V 85kw 115LE 1998ccm) Eng.code: C20NE Type id: 1830

2.0 i 16V (F35, M35) benzin (2.0 16V 100kw 136LE 1998ccm) Eng.code: X20XEV Type id: 4653

2.0 i 16V (F35, M35) benzin (2.0 16V 110kw 150LE 1998ccm) Eng.code: C20XE Type id: 1831

Tovább olvasom
A BILSTEIN, ma thyssenkrupp Bilstein GmbH, 1954-ben forradalmasította a lengéscsillapító technológiát és azóta az autóipar innovatív rendszerpartnereként kiváló minőséggel és csúcsteljesítménnyel nyűgöz le. A thyssenkrupp AG részeként a BILSTEIN a világ egyik legnagyobb beszállítója, évente mintegy 10 millió lengéscsillapítót gyárt. 1954-ben a BILSTEIN mérnökei kifejlesztik az első sorozatgyártásra alkalmas egycsöves gáznyomású lengéscsillapítót, amely a de-carbon elven alapul, és amelyet a mai napig az aktív vezetésbiztonsághoz való jelentős hozzájárulásként tartanak számon. A technológia előnyei a kiemelkedő biztonsági, teljesítmény- és kényelmi jellemzők. A nagy áttörés akkor következik be, amikor a Mercedes Benz felismeri a lengéscsillapítókban rejlő lehetőségeket, és sorozatgyártásban alkalmazza azokat. 1961-ben a Porsche először szerel Bilstein lengéscsillapítókat egy Forma-1-es versenyautóba, aminek eredményeképpen 1962-től minden Porsche versenyautót, 1965-től pedig minden prototípust és sportautót ezzel szerelnek fel. A technológia folyamatos továbbfejlesztése következik, mint például 1983-ban a McLaren Formula-1-es versenycsapat számára kifejlesztett, teljesen számítógépes, UHF-vevővel ellátott lengéscsillapítók. Az 1990-es években megjelennek az első elektronikus (fél)aktív csillapító rendszerek és 1999 óta minden Mercedes S-osztály a BILSTEIN légrugórendszerével kerül le a gyártósorról. A Mercedes-Benz E-osztály légrugó modulját 2002-től gyártják. Más prémiumgyártók már régen meggyőződtek a termékek minőségéről. Ezek közé tartozik az Aston Martin Audi, BMW, Bugatti, Jaguar, Land Rover és Porsche.
Tovább olvasom