Powered by Smartsupp Opel ASTRA G 1998-2009 ferdehátú (T98) elsőtengely futómű rugó
Univerzális menü

Bilstein futómű rugó elsőtengely,szintszabályzóval szerelt járművekhez nem

BILSTEIN - B3 OE Replacement
Cikkszám: 36-227396
Gyártó: BILSTEIN
Kártyaszám: 2695274
2 munkanap alatt beszerezhető 3 db.
Bolti ár:
22 210 Ft
-9%
Online ár:
20 190 Ft

Figyelem! A kedvezmény kizárólag a weboldalunkon leadott rendelés esetén érvényes!

db

Személyes vásárlás a központban: 11:00-ig leadott rendelés másnap; 11:00 után leadott rendelés esetén 2 munkanap múlva lehetséges. Személyes vásárlás budapesti kirendeltségben: 11:00-ig leadott rendelés esetén másnap 15:30 után; 11:00 után leadottrendelés esetén 2 munkanap múlva 9:00-tól lehetséges. Személyes vásárlás vidéki kirendeltségben: 11:00-ig leadott rendelés 2 munkanap múlva 9:00-tól; 11:00 után leadott esetén 3 munkanap múlva 9:00-tól lehetséges. Futárral történő kiszállítás: 11:00-ig leadott rendelést másnap; 11:00 után leadott rendelést 2 munkanap múlva átadjuk a futárnak. Kérjük minden esetben várja meg munkatársunk értesítését!

Olajok kenőanyagok folyadékok patent izzó nem visszáruzható! Visszáruzandó alkatrészeket hat napon belül eredeti csomagolásban sértetlenül vesszük vissza. Cseredarabokat tisztán sértetlenül ledugózva eredeti csomagolásban 1 éven belül vesszük vissza. (33)

Beépítési oldal
elsőtengely
Tovább olvasom

2.0 16V (F35) benzin (2.0 16V 100kw 136LE 1998ccm) Eng.code: X20XEV Type id: 9004

2.0 DI (F35) diesel (2.0 16V 60kw 82LE 1995ccm) Eng.code: X20DTL,Y20DTL Type id: 9006

2.2 DTI (F35) diesel (2.2 16V 86kw 117LE 2172ccm) Eng.code: Y22DTR Type id: 9693

2.0 DI (F08, F48) diesel (2.0 16V 60kw 82LE 1995ccm) Eng.code: X20DTL,Y20DTL Type id: 8999

2.2 DTI (F08, F48) diesel (2.2 16V 86kw 117LE 2172ccm) Eng.code: Y22DTR Type id: 9694

2.0 16V (F69) benzin (2.0 16V 100kw 136LE 1998ccm) Eng.code: X20XEV Type id: 9986

2.2 DTI (F69) diesel (2.2 16V 86kw 117LE 2172ccm) Eng.code: Y22DTR Type id: 9696

2.0 16V Turbo (F07) benzin (2.0 16V 141kw 192LE 1998ccm) Eng.code: Z20LET Type id: 17095

2.2 16V (F07) benzin (2.2 16V 108kw 147LE 2198ccm) Eng.code: Z22SE Type id: 14685

2.2 16V (F67) benzin (2.2 16V 108kw 147LE 2198ccm) Eng.code: Z22SE Type id: 15758

2.0 i (F19) benzin (2.0 8V 82kw 112LE 1998ccm) Eng.code: 20NEJ Type id: 15885

2.0 i 16V (F68) benzin (2.0 16V 85kw 116LE 1998ccm) Eng.code: C20SEL Type id: 132627

2.0 DI 16V (F35) diesel (2.0 16V 60kw 82LE 1995ccm) Eng.code: X20DTL Type id: 5921

2.0 i (F35) benzin (2.0 8V 82kw 112LE 1998ccm) Eng.code: 20NEJ Type id: 15886

2.0 i 16V (F35) benzin (2.0 16V 100kw 136LE 1998ccm) Eng.code: C20SEL,X20XEV Type id: 5917

2.0 i 16V (F35) benzin (2.0 16V 85kw 116LE 1998ccm) Eng.code: C20SEL Type id: 132635

1.6 (F75) benzin (1.6 16V 76kw 103LE 1598ccm) Eng.code: Z16XE Type id: 57235

1.6 16V (F75) benzin (1.6 16V 74kw 101LE 1598ccm) Eng.code: X16XEL,Z16XE Type id: 10915

Tovább olvasom
A BILSTEIN, ma thyssenkrupp Bilstein GmbH, 1954-ben forradalmasította a lengéscsillapító technológiát és azóta az autóipar innovatív rendszerpartnereként kiváló minőséggel és csúcsteljesítménnyel nyűgöz le. A thyssenkrupp AG részeként a BILSTEIN a világ egyik legnagyobb beszállítója, évente mintegy 10 millió lengéscsillapítót gyárt. 1954-ben a BILSTEIN mérnökei kifejlesztik az első sorozatgyártásra alkalmas egycsöves gáznyomású lengéscsillapítót, amely a de-carbon elven alapul, és amelyet a mai napig az aktív vezetésbiztonsághoz való jelentős hozzájárulásként tartanak számon. A technológia előnyei a kiemelkedő biztonsági, teljesítmény- és kényelmi jellemzők. A nagy áttörés akkor következik be, amikor a Mercedes Benz felismeri a lengéscsillapítókban rejlő lehetőségeket, és sorozatgyártásban alkalmazza azokat. 1961-ben a Porsche először szerel Bilstein lengéscsillapítókat egy Forma-1-es versenyautóba, aminek eredményeképpen 1962-től minden Porsche versenyautót, 1965-től pedig minden prototípust és sportautót ezzel szerelnek fel. A technológia folyamatos továbbfejlesztése következik, mint például 1983-ban a McLaren Formula-1-es versenycsapat számára kifejlesztett, teljesen számítógépes, UHF-vevővel ellátott lengéscsillapítók. Az 1990-es években megjelennek az első elektronikus (fél)aktív csillapító rendszerek és 1999 óta minden Mercedes S-osztály a BILSTEIN légrugórendszerével kerül le a gyártósorról. A Mercedes-Benz E-osztály légrugó modulját 2002-től gyártják. Más prémiumgyártók már régen meggyőződtek a termékek minőségéről. Ezek közé tartozik az Aston Martin Audi, BMW, Bugatti, Jaguar, Land Rover és Porsche.
Tovább olvasom