Powered by Smartsupp Opel ASTRA H 2004-2014 (A04) elsőtengely futómű rugó
Univerzális menü

Bilstein futómű rugó elsőtengely

BILSTEIN - B3 OE Replacement
Cikkszám: 37-163563
Gyártó: BILSTEIN
Kártyaszám: 2700375
Termékfotó
Monroe futómű rugó elsőtengely
Gyártó: MONROE
Cikkszám: SP2862
Kártyaszám: 2700451
14
18 440 Ft-tól
Tömeg [kg]:
2
Csomagolási hossz [cm]:
40,6
Csomagolási szélesség [cm]:
15,1
Csomagolási magasság [cm]:
15,2
Vámtarifa szám:
73 202 089
huzalátmérő [mm]:
12
Garancia:
5 év garancia
Termékfotó
Suplex futómű rugó elsőtengely,375mm,klímával szerelt járművekhez
Gyártó: SUPLEX
Cikkszám: 23401
Kártyaszám: 2702737
6
17 115 Ft-tól
Rugóforma:
Változó rugóátmérőjű csavarrugó
Beépítési oldal:
elsőtengely
huzalátmérő [mm]:
11,75
Hossz [mm]:
375
Külső átmérő [mm]:
139
Tömeg [kg]:
1,85
huzalátmérő [mm]:
11,8
Termékfotó
Suplex futómű rugó elsőtengely,374mm,kézi kapcsolású váltó
Gyártó: SUPLEX
Cikkszám: 23402
Kártyaszám: 2702738
6
18 021 Ft-tól
Rugóforma:
Változó rugóátmérőjű csavarrugó
Beépítési oldal:
elsőtengely
huzalátmérő [mm]:
12
Hossz [mm]:
374
Külső átmérő [mm]:
138
Tömeg [kg]:
2
Rugóforma:
Állandó rugóátmérőjű csavarrugó
Termékfotó
TRW futómű rugó elsőtengely,374mm,kézi kapcsolású váltó
Gyártó: TRW
Cikkszám: JCS592
Kártyaszám: 2702741
13
18 425 Ft-tól
Beépítési oldal:
elsőtengely
Vastagság [mm]:
12
Hossz [mm]:
374
Külső átmérő 1 [mm]:
138
Tömeg [kg]:
2
SVHC:
Nincs információ, kérem, forduljon a gyártóhoz!
Külső átmérő [mm]:
138
További termékek

OE referencia számok listája:
(Az azonosító számokat rendelés előtt mindig pontosítani kell a járműgyártói dokumentációkban!)

OPEL (312254)
OPEL (312259)
OPEL (312263)
OPEL (312306)
GENERAL MOTORS (93179402)
GENERAL MOTORS (93179681)
GENERAL MOTORS (93179697)
GENERAL MOTORS (93188883)


Tovább olvasom
Beépítési oldal
elsőtengely
Tovább olvasom

1.2 (L48) benzin (1.2 16V 59kw 80LE 1229ccm) Eng.code: Z12XEP Type id: 28009

1.4 (L48) benzin (1.4 16V 66kw 90LE 1364ccm) Eng.code: Z14XEP Type id: 17844

1.6 (L48) benzin (1.6 16V 85kw 116LE 1598ccm) Eng.code: A16XER,Z16XER Type id: 22682

1.8 (L48) benzin (1.8 16V 92kw 125LE 1796ccm) Eng.code: Z18XE Type id: 17846

1.4 (L35) benzin (1.4 16V 55kw 75LE 1364ccm) Eng.code: Z14XEL Type id: 9156

1.4 LPG (L35) benzin/LPG (1.4 16V 66kw 90LE 1364ccm) Eng.code: Z14XEP Type id: 6044

1.6 (L35) benzin (1.6 16V 85kw 116LE 1598ccm) Eng.code: A16XER,Z16XER Type id: 22683

1.6 Turbo (L35) benzin (1.6 16V 132kw 180LE 1598ccm) Eng.code: A16LET,Z16LET Type id: 22678

1.6 (L67) benzin (1.6 16V 77kw 105LE 1598ccm) Eng.code: Z16XE1,Z16XEP Type id: 18947

1.8 (L67) benzin (1.8 16V 103kw 140LE 1796ccm) Eng.code: A18XER,Z18XER Type id: 19362

1.6 (L69) benzin (1.6 16V 77kw 105LE 1598ccm) Eng.code: Z16XEP Type id: 132594

1.8 (L69) benzin (1.8 16V 103kw 140LE 1796ccm) Eng.code: A18XER,Z18XER Type id: 30933

1.4 (L08) benzin (1.4 16V 55kw 75LE 1364ccm) Eng.code: Z14XEL Type id: 9948

1.6 (L08) benzin (1.6 16V 77kw 105LE 1598ccm) Eng.code: Z16XE1,Z16XEP Type id: 18296

1.6 Turbo (L08) benzin (1.6 16V 132kw 180LE 1598ccm) Eng.code: A16LET,Z16LET Type id: 22679

Tovább olvasom
A BILSTEIN, ma thyssenkrupp Bilstein GmbH, 1954-ben forradalmasította a lengéscsillapító technológiát és azóta az autóipar innovatív rendszerpartnereként kiváló minőséggel és csúcsteljesítménnyel nyűgöz le. A thyssenkrupp AG részeként a BILSTEIN a világ egyik legnagyobb beszállítója, évente mintegy 10 millió lengéscsillapítót gyárt. 1954-ben a BILSTEIN mérnökei kifejlesztik az első sorozatgyártásra alkalmas egycsöves gáznyomású lengéscsillapítót, amely a de-carbon elven alapul, és amelyet a mai napig az aktív vezetésbiztonsághoz való jelentős hozzájárulásként tartanak számon. A technológia előnyei a kiemelkedő biztonsági, teljesítmény- és kényelmi jellemzők. A nagy áttörés akkor következik be, amikor a Mercedes Benz felismeri a lengéscsillapítókban rejlő lehetőségeket, és sorozatgyártásban alkalmazza azokat. 1961-ben a Porsche először szerel Bilstein lengéscsillapítókat egy Forma-1-es versenyautóba, aminek eredményeképpen 1962-től minden Porsche versenyautót, 1965-től pedig minden prototípust és sportautót ezzel szerelnek fel. A technológia folyamatos továbbfejlesztése következik, mint például 1983-ban a McLaren Formula-1-es versenycsapat számára kifejlesztett, teljesen számítógépes, UHF-vevővel ellátott lengéscsillapítók. Az 1990-es években megjelennek az első elektronikus (fél)aktív csillapító rendszerek és 1999 óta minden Mercedes S-osztály a BILSTEIN légrugórendszerével kerül le a gyártósorról. A Mercedes-Benz E-osztály légrugó modulját 2002-től gyártják. Más prémiumgyártók már régen meggyőződtek a termékek minőségéről. Ezek közé tartozik az Aston Martin Audi, BMW, Bugatti, Jaguar, Land Rover és Porsche.
Tovább olvasom