Univerzális menü

Bilstein támcsapágy gólyaláb elsőtengely,golyóscsapággyal

B1 OE Replacement
Cikkszám: 12-238095
Gyártó: BILSTEIN
Kártyaszám: 2701821
2 munkanap alatt beszerezhető 1 db.
Bolti ár:
33 800 Ft
-9%
Online ár:
30 730 Ft

Figyelem! A kedvezmény kizárólag a weboldalunkon leadott rendelés esetén érvényes!

db

Ebben a beszerzési variációban a termékek nem visszaáruzhatók ! (215)

Termékfotó
Febi Bilstein támcsapágy gólyaláb gumi/fém,első tengely bal,első tengely jobb
Gyártó: Febi Bilstein
Cikkszám: 28115
Kártyaszám: 2701831
50
7 960 Ft-tól
Vastagság [mm]:
49
Belső átmérő [mm]:
15
Magasság [mm]:
49
Külső átmérő [mm]:
120
Anyag:
Gumi/fém
Beépítési oldal:
Első tengely kétoldali
Tömeg [kg]:
0,78
Kiegészítő cikk/kiegészítő info 2:
csapágy nélkül
OE-számhoz:
03 44 543
Beépítési oldal:
Első tengely bal
Beépítési oldal:
Első tengely jobb
Kiegészítő cikk/kiegészítő info 2:
golyóscsapágy nélkül
Beépítési oldal:
elsőtengely
Szervizinformáció figyelembe veendő:
Termékfotó
Monroe támcsapágy gólyaláb csapágy nélkül,elsőtengely,bal,jobb
Gyártó: MONROE
Cikkszám: MK399
Kártyaszám: 2701843
15
13 300 Ft-tól
Tömeg [kg]:
0,86
Kiegészítő cikk/kiegészítő info 2:
csapágy nélkül
Csomagolási hossz [mm]:
13,2
Csomagolási szélesség [cm]:
11
Csomagolási magasság [cm]:
10,7
Garancia:
5 év garancia
Termékfotó
Lemförder támcsapágy gólyaláb golyóscsapágy nélkül,első tengely bal
Gyártó: LEMFÖRDER
Cikkszám: 26960 01
Kártyaszám: 2703268
10
5 500 Ft-tól
Alternatív javítókészlet:
31505 01
Kiegészítő cikk/kiegészítő info 2:
golyóscsapágy nélkül
Beépítési oldal:
Első tengely bal
Beépítési oldal:
Első tengely jobb
OE-számhoz:
13 186 960
OE-számhoz:
13186959
OE-számhoz:
3 44 543
OE-számhoz:
3 44 544
OE-számhoz:
9231097
SVHC:
Nincs információ, kérem, forduljon a gyártóhoz!
Termékfotó
Sachs támcsapágy gólyaláb golyóscsapágy nélkül,első tengely bal
Gyártó: SACHS
Cikkszám: 802 269
Kártyaszám: 2703272
9
8 910 Ft-tól
Alternatív javítókészlet:
802 384
Kiegészítő cikk/kiegészítő info 2:
golyóscsapágy nélkül
Beépítési oldal:
Első tengely bal
Beépítési oldal:
Első tengely jobb
OE-számhoz:
13 186 960
OE-számhoz:
13186959
OE-számhoz:
3 44 543
OE-számhoz:
3 44 544
OE-számhoz:
9231097
SVHC:
Nincs információ, kérem, forduljon a gyártóhoz!
További termékek

OE referencia számok listája:
(Az azonosító számokat rendelés előtt mindig pontosítani kell a járműgyártói dokumentációkban!)

OPEL (0344 543)
OPEL (0344543S1)
OPEL (344543)
OPEL (344543S1)
VAUXHALL (13186959)

VAUXHALL (13186959S1)


További olvasom
Beépítési oldal
elsőtengely
Kiegészítő cikk/kiegészítő info 2
golyóscsapággyal
Tovább olvasom

1.2 (L48) Benzin 1229 59kW (80LE) 1229ccm Z 12 XEP 28009

1.3 CDTI (L48) Dízel 1248 66kW (90LE) 1248ccm Z 13 DTH 19113

1.4 (L48) Benzin 1364 55kW (75LE) 1364ccm Z 14 XEL 9956

1.4 (L48) Benzin 1364 66kW (90LE) 1364ccm Z 14 XEP 17844

1.4 LPG (L48) Benzin/Autógáz (LPG) 1364 66kW (90LE) 1364ccm Z 14 XEP 9949

1.6 (L48) Benzin 1598 77kW (105LE) 1598ccm Z 16 XE1Z 16 XEP 17845

1.6 (L48) Benzin 1598 85kW (116LE) 1598ccm A 16 XERZ 16 XER 22682

1.6 Turbo (L48) Benzin 1598 132kW (180LE) 1598ccm A 16 LETZ 16 LET 22676

1.7 CDTI (L48) Dízel 1686 59kW (80LE) 1686ccm Z 17 DTL 17847

1.7 CDTI (L48) Dízel 1686 74kW (100LE) 1686ccm Z 17 DTH 17848

1.7 CDTI (L48) Dízel 1686 81kW (110LE) 1686ccm A 17 DTJZ 17 DTJ 22686

1.7 CDTI (L48) Dízel 1686 92kW (125LE) 1686ccm A 17 DTRZ 17 DTR 22689

1.8 (L48) Benzin 1796 103kW (140LE) 1796ccm A 18 XERZ 18 XER 19427

1.8 (L48) Benzin 1796 92kW (125LE) 1796ccm Z 18 XE 17846

1.9 CDTI (L48) Dízel 1910 110kW (150LE) 1910ccm Z 19 DTH 18072

1.9 CDTI (L48) Dízel 1910 74kW (100LE) 1910ccm Z 19 DTL 19119

1.9 CDTI (L48) Dízel 1910 88kW (120LE) 1910ccm Z 19 DT 19117

1.9 CDTI 16V (L48) Dízel 1910 88kW (120LE) 1910ccm Z 19 DTJ 18244

2.0 Turbo (L48) Benzin 1998 125kW (170LE) 1998ccm Z 20 LEL 17899

2.0 Turbo (L48) Benzin 1998 147kW (200LE) 1998ccm Z 20 LER 18064

2.0 Turbo (L48) Benzin 1998 177kW (240LE) 1998ccm Z 20 LEH 19116

1.3 CDTI (L08) Dízel 1248 66kW (90LE) 1248ccm Z 13 DTH 19331

1.4 (L08) Benzin 1364 55kW (75LE) 1364ccm Z 14 XEL 9948

1.4 (L08) Benzin 1364 66kW (90LE) 1364ccm Z 14 XEP 18295

1.6 (L08) Benzin 1598 77kW (105LE) 1598ccm Z 16 XE1Z 16 XEP 18296

1.6 (L08) Benzin 1598 85kW (116LE) 1598ccm Z 16 XER 22680

1.6 Turbo (L08) Benzin 1598 132kW (180LE) 1598ccm A 16 LETZ 16 LET 22679

1.7 CDTI (L08) Dízel 1686 59kW (80LE) 1686ccm Z 17 DTL 32003

1.7 CDTI (L08) Dízel 1686 81kW (110LE) 1686ccm A 17 DTJZ 17 DTJ 22687

1.7 CDTI (L08) Dízel 1686 92kW (125LE) 1686ccm A 17 DTRZ 17 DTR 22690

1.7 CDTi (L08) Dízel 1686 74kW (101LE) 1686ccm Z 17 DTH 18299

1.8 (L08) Benzin 1796 103kW (140LE) 1796ccm Z 18 XER 19428

1.8 (L08) Benzin 1796 92kW (125LE) 1796ccm Z 18 XE 18297

1.9 CDTI (L08) Dízel 1910 74kW (101LE) 1910ccm Z 19 DTL 19287

1.9 CDTI (L08) Dízel 1910 88kW (120LE) 1910ccm Z 19 DT 19464

1.9 CDTi (L08) Dízel 1910 110kW (150LE) 1910ccm Z 19 DTH 18301

1.9 CDTi 16V (L08) Dízel 1910 88kW (120LE) 1910ccm Z 19 DTJ 18300

2.0 Turbo (L08) Benzin 1998 125kW (170LE) 1998ccm Z 20 LEL 18298

2.0 Turbo (L08) Benzin 1998 147kW (200LE) 1998ccm Z 20 LER 18294

2.0 Turbo (L08) Benzin 1998 177kW (240LE) 1998ccm Z 20 LEH 19988

1.3 CDTI (L35) Dízel 1248 66kW (90LE) 1248ccm Z 13 DTH 19115

1.4 (L35) Benzin 1364 55kW (75LE) 1364ccm Z 14 XEL 9156

1.4 (L35) Benzin 1364 66kW (90LE) 1364ccm Z 14 XEP 18073

1.4 LPG (L35) Benzin/Autógáz (LPG) 1364 66kW (90LE) 1364ccm Z 14 XEP 6044

1.6 (L35) Benzin 1598 77kW (105LE) 1598ccm Z 16 XE1Z 16 XEP 18074

1.6 (L35) Benzin 1598 85kW (116LE) 1598ccm A 16 XERZ 16 XER 22683

1.6 LPG (L35) Benzin/Autógáz (LPG) 1598 85kW (116LE) 1598ccm Z 16 XER 5573

1.6 Turbo (L35) Benzin 1598 132kW (180LE) 1598ccm A 16 LETZ 16 LET 22678

1.7 CDTI (L35) Dízel 1686 59kW (80LE) 1686ccm Z 17 DTL 18078

1.7 CDTI (L35) Dízel 1686 74kW (101LE) 1686ccm Z 17 DTH 18079

1.7 CDTI (L35) Dízel 1686 81kW (110LE) 1686ccm A 17 DTJZ 17 DTJ 22688

1.7 CDTI (L35) Dízel 1686 92kW (125LE) 1686ccm A 17 DTRZ 17 DTR 22691

1.8 (L35) Benzin 1796 103kW (140LE) 1796ccm A 18 XERZ 18 XER 20010

1.8 (L35) Benzin 1796 92kW (125LE) 1796ccm Z 18 XE 18075

1.9 CDTI (L35) Dízel 1910 110kW (150LE) 1910ccm Z 19 DTH 18080

1.9 CDTI (L35) Dízel 1910 74kW (100LE) 1910ccm Z 19 DTL 19120

1.9 CDTI (L35) Dízel 1910 88kW (120LE) 1910ccm Z 19 DT 19118

1.9 CDTI 16V (L35) Dízel 1910 88kW (120LE) 1910ccm Z 19 DTJ 18245

2.0 Turbo (L35) Benzin 1998 125kW (170LE) 1998ccm Z 20 LEL 18076

2.0 Turbo (L35) Benzin 1998 147kW (200LE) 1998ccm Z 20 LER 18077

1.4 (L67) Benzin 1364 66kW (90LE) 1364ccm Z 14 XEP 125947

1.6 (L67) Benzin 1598 77kW (105LE) 1598ccm Z 16 XE1Z 16 XEP 18947

1.6 (L67) Benzin 1598 85kW (116LE) 1598ccm Z 16 XER 22684

1.6 Turbo (L67) Benzin 1598 132kW (180LE) 1598ccm A 16 LETZ 16 LET 22677

1.8 (L67) Benzin 1796 103kW (140LE) 1796ccm A 18 XERZ 18 XER 19362

1.8 (L67) Benzin 1796 92kW (125LE) 1796ccm Z 18 XE 18948

2.0 Turbo (L67) Benzin 1998 125kW (170LE) 1998ccm Z 20 LEL 18949

2.0 Turbo (L67) Benzin 1998 147kW (200LE) 1998ccm Z 20 LER 18950

1.7 CDTi (L69) Dízel 1686 74kW (101LE) 1686ccm Z 17 DTH 30935

1.7 CDTi (L69) Dízel 1686 81kW (110LE) 1686ccm Z 17 DTJ 33843

Tovább olvasom
A BILSTEIN, ma thyssenkrupp Bilstein GmbH, 1954-ben forradalmasította a lengéscsillapító technológiát és azóta az autóipar innovatív rendszerpartnereként kiváló minőséggel és csúcsteljesítménnyel nyűgöz le. A thyssenkrupp AG részeként a BILSTEIN a világ egyik legnagyobb beszállítója, évente mintegy 10 millió lengéscsillapítót gyárt. 1954-ben a BILSTEIN mérnökei kifejlesztik az első sorozatgyártásra alkalmas egycsöves gáznyomású lengéscsillapítót, amely a de-carbon elven alapul, és amelyet a mai napig az aktív vezetésbiztonsághoz való jelentős hozzájárulásként tartanak számon. A technológia előnyei a kiemelkedő biztonsági, teljesítmény- és kényelmi jellemzők. A nagy áttörés akkor következik be, amikor a Mercedes Benz felismeri a lengéscsillapítókban rejlő lehetőségeket, és sorozatgyártásban alkalmazza azokat. 1961-ben a Porsche először szerel Bilstein lengéscsillapítókat egy Forma-1-es versenyautóba, aminek eredményeképpen 1962-től minden Porsche versenyautót, 1965-től pedig minden prototípust és sportautót ezzel szerelnek fel. A technológia folyamatos továbbfejlesztése következik, mint például 1983-ban a McLaren Formula-1-es versenycsapat számára kifejlesztett, teljesen számítógépes, UHF-vevővel ellátott lengéscsillapítók. Az 1990-es években megjelennek az első elektronikus (fél)aktív csillapító rendszerek és 1999 óta minden Mercedes S-osztály a BILSTEIN légrugórendszerével kerül le a gyártósorról. A Mercedes-Benz E-osztály légrugó modulját 2002-től gyártják. Más prémiumgyártók már régen meggyőződtek a termékek minőségéről. Ezek közé tartozik az Aston Martin Audi, BMW, Bugatti, Jaguar, Land Rover és Porsche.
Tovább olvasom