Powered by Smartsupp Opel ASTRA H 2004-2014 (A04) elsőtengely futómű rugó
Univerzális menü

Bilstein futómű rugó elsőtengely

BILSTEIN - B3 OE Replacement
Cikkszám: 37-163549
Gyártó: BILSTEIN
Kártyaszám: 2703558
1 munkanap alatt beszerezhető 3 db.
Bolti ár:
28 110 Ft
-9%
Online ár:
25 560 Ft

Figyelem! A kedvezmény kizárólag a weboldalunkon leadott rendelés esetén érvényes!

db

Személyes vásárlás a központban: 12:00-ig leadott rendelés esetén még aznap; 12:00 után leadott rendelés esetén következő munkanap lehetséges. Személyes vásárlás budapesti kirendeltségben: 10:00-ig leadott rendelés esetén még aznap 15:30 után; 10:00 után leadottrendelés esetén következő munkanap 09:00-tól lehetséges. Személyes vásárlás vidéki kirendeltségben: 12:00-ig leadott rendelés esetén következő munkanap 09:00-tól; 12:00 után leadott rendelés esetén 2 munkanap múlva 09:00-tól lehetséges. Futárral történő kiszállítás: 11:00-ig leadott rendelést aznap; 11:00 után leadott rendelést következő munkanap átadjuk futárnak. Kérjük minden esetben várja meg munkatársunk értesítését!

(27)

Termékfotó
Sachs futómű rugó 373mm
Gyártó: SACHS
Cikkszám: 997 997
Kártyaszám: 2703591
12
15 550 Ft-tól
Jellemző méret:
CC-SL
Hossz [mm]:
373
Külső átmérő [mm]:
137
Átmérő [mm]:
12
SVHC:
Nincs információ, kérem, forduljon a gyártóhoz!
Termékfotó
Suplex futómű rugó elsőtengely,373mm
Gyártó: SUPLEX
Cikkszám: 23403
Kártyaszám: 2703597
4
17 380 Ft-tól
Rugóforma:
Változó rugóátmérőjű csavarrugó
Beépítési oldal:
elsőtengely
huzalátmérő [mm]:
12
Hossz [mm]:
373
Külső átmérő [mm]:
137
Tömeg [kg]:
2
Rugóforma:
Állandó rugóátmérőjű csavarrugó
Termékfotó
Suplex futómű rugó elsőtengely,367mm,automata váltó,klímával szerelt járművekhez
Gyártó: SUPLEX
Cikkszám: 23404
Kártyaszám: 2703598
2
17 570 Ft-tól
Rugóforma:
Változó rugóátmérőjű csavarrugó
Beépítési oldal:
elsőtengely
huzalátmérő [mm]:
12,25
Hossz [mm]:
367
Külső átmérő [mm]:
144
Tömeg [kg]:
2,1
huzalátmérő [mm]:
12,3
Rugóforma:
Állandó rugóátmérőjű csavarrugó
További termékek

OE referencia számok listája:
(Az azonosító számokat rendelés előtt mindig pontosítani kell a járműgyártói dokumentációkban!)

OPEL (312255)
OPEL (312257)
OPEL (312264)
OPEL (312367)
GENERAL MOTORS (93179666)
GENERAL MOTORS (93179673)
GENERAL MOTORS (93179698)
GENERAL MOTORS (93189289)


Tovább olvasom
Beépítési oldal
elsőtengely
Tovább olvasom

1.7 CDTI (L48) diesel (1.7 16V 74kw 100LE 1686ccm) Eng.code: Z17DTH Type id: 17848

1.7 CDTI (L48) diesel (1.7 16V 92kw 125LE 1686ccm) Eng.code: A17DTR,Z17DTR Type id: 22689

1.8 (L48) benzin (1.8 16V 92kw 125LE 1796ccm) Eng.code: Z18XE Type id: 17846

1.3 CDTI (L35) diesel (1.2 16V 66kw 90LE 1248ccm) Eng.code: Z13DTH Type id: 19115

1.7 CDTI (L35) diesel (1.7 16V 74kw 101LE 1686ccm) Eng.code: Z17DTH Type id: 18079

1.7 CDTI (L35) diesel (1.7 16V 81kw 110LE 1686ccm) Eng.code: A17DTJ,Z17DTJ Type id: 22688

1.6 (L67) benzin (1.6 16V 77kw 105LE 1598ccm) Eng.code: Z16XE1,Z16XEP Type id: 18947

1.8 (L67) benzin (1.8 16V 103kw 140LE 1796ccm) Eng.code: A18XER,Z18XER Type id: 19362

1.6 (L69) benzin (1.6 16V 77kw 105LE 1598ccm) Eng.code: Z16XEP Type id: 132594

1.7 CDTi (L69) diesel (1.7 16V 74kw 101LE 1686ccm) Eng.code: Z17DTH Type id: 30935

1.8 (L69) benzin (1.8 16V 103kw 140LE 1796ccm) Eng.code: A18XER,Z18XER Type id: 30933

1.7 CDTI (L08) diesel (1.7 16V 59kw 80LE 1686ccm) Eng.code: Z17DTL Type id: 32003

1.7 CDTI (L08) diesel (1.7 16V 92kw 125LE 1686ccm) Eng.code: A17DTR,Z17DTR Type id: 22690

Tovább olvasom
A BILSTEIN, ma thyssenkrupp Bilstein GmbH, 1954-ben forradalmasította a lengéscsillapító technológiát és azóta az autóipar innovatív rendszerpartnereként kiváló minőséggel és csúcsteljesítménnyel nyűgöz le. A thyssenkrupp AG részeként a BILSTEIN a világ egyik legnagyobb beszállítója, évente mintegy 10 millió lengéscsillapítót gyárt. 1954-ben a BILSTEIN mérnökei kifejlesztik az első sorozatgyártásra alkalmas egycsöves gáznyomású lengéscsillapítót, amely a de-carbon elven alapul, és amelyet a mai napig az aktív vezetésbiztonsághoz való jelentős hozzájárulásként tartanak számon. A technológia előnyei a kiemelkedő biztonsági, teljesítmény- és kényelmi jellemzők. A nagy áttörés akkor következik be, amikor a Mercedes Benz felismeri a lengéscsillapítókban rejlő lehetőségeket, és sorozatgyártásban alkalmazza azokat. 1961-ben a Porsche először szerel Bilstein lengéscsillapítókat egy Forma-1-es versenyautóba, aminek eredményeképpen 1962-től minden Porsche versenyautót, 1965-től pedig minden prototípust és sportautót ezzel szerelnek fel. A technológia folyamatos továbbfejlesztése következik, mint például 1983-ban a McLaren Formula-1-es versenycsapat számára kifejlesztett, teljesen számítógépes, UHF-vevővel ellátott lengéscsillapítók. Az 1990-es években megjelennek az első elektronikus (fél)aktív csillapító rendszerek és 1999 óta minden Mercedes S-osztály a BILSTEIN légrugórendszerével kerül le a gyártósorról. A Mercedes-Benz E-osztály légrugó modulját 2002-től gyártják. Más prémiumgyártók már régen meggyőződtek a termékek minőségéről. Ezek közé tartozik az Aston Martin Audi, BMW, Bugatti, Jaguar, Land Rover és Porsche.
Tovább olvasom