Univerzális menü

Bilstein futómű rugó elsőtengely

BILSTEIN - B3 OE Replacement
Cikkszám: 37-163556
Gyártó: BILSTEIN
Kártyaszám: 2703892
2 munkanap alatt beszerezhető 1 db.
Bolti ár:
20 090 Ft
-12%
Online ár:
17 620 Ft

Figyelem! A kedvezmény kizárólag a weboldalunkon leadott rendelés esetén érvényes!

db

Ebben a beszerzési variációban a termékek nem visszaáruzhatók ! (215)

1 munkanap alatt beszerezhető 4 db.
Bolti ár:
20 360 Ft
-12%
Online ár:
17 860 Ft

Figyelem! A kedvezmény kizárólag a weboldalunkon leadott rendelés esetén érvényes!

db

Személyes vásárlás a központban: 12:00-ig leadott rendelés esetén még aznap; 12:00 után leadott rendelés esetén következő munkanap lehetséges. Személyes vásárlás budapesti kirendeltségben: 10:00-ig leadott rendelés esetén még aznap 15:30 után; 10:00 után leadottrendelés esetén következő munkanap 09:00-tól lehetséges. Személyes vásárlás vidéki kirendeltségben: 12:00-ig leadott rendelés esetén következő munkanap 09:00-tól; 12:00 után leadott rendelés esetén 2 munkanap múlva 09:00-tól lehetséges. Futárral történő kiszállítás: 11:00-ig leadott rendelést aznap; 11:00 után leadott rendelést következő munkanap átadjuk futárnak. Kérjük minden esetben várja meg munkatársunk értesítését!

(27)

Termékfotó
Kyb futómű rugó elsőtengely,371mm,5 ajtós
Gyártó: KYB
Cikkszám: RH2696
Kártyaszám: 2703571
26
13 450 Ft-tól
Beépítési oldal:
elsőtengely
Jellemző méret:
E
Rugóforma:
Csavarrugó
Tömeg [kg]:
2,17
Vastagság 1 [mm]:
12,5
Külső átmérő [mm]:
151
Hossz [mm]:
371
Termékfotó
Kamoka futómű rugó elsőtengely
Gyártó: KAMOKA
Cikkszám: 2110364
Kártyaszám: 2703900
7
12 410 Ft-tól
Beépítési oldal:
elsőtengely
Átmérő [mm]:
12,5
Hossz 1 [mm]:
373
Külső átmérő 1 [mm]:
148
Rugóforma:
Csavarrugó
Hossz [mm]:
373
Külső átmérő [mm]:
148
huzalátmérő [mm]:
12,5
huzalátmérő [mm]:
12
Termékfotó
Monroe futómű rugó elsőtengely
Gyártó: MONROE
Cikkszám: SP2866
Kártyaszám: 2703905
15
14 720 Ft-tól
Tömeg [kg]:
2,3
Csomagolási hossz [mm]:
40,6
Csomagolási szélesség [cm]:
15,1
Csomagolási magasság [cm]:
15,2
Vámtarifa szám:
73 202 089
huzalátmérő [mm]:
12,5
Garancia:
5 év garancia
Termékfotó
Kyb futómű rugó elsőtengely,368mm
Gyártó: KYB
Cikkszám: RH3520
Kártyaszám: 2704821
12
13 060 Ft-tól
Beépítési oldal:
elsőtengely
Jellemző méret:
E
Rugóforma:
Csavarrugó
Tömeg [kg]:
2,1
Vastagság 1 [mm]:
12,5
Külső átmérő [mm]:
147
Hossz [mm]:
368
Termékfotó
Kyb futómű rugó elsőtengely,372mm,5 ajtós
Gyártó: KYB
Cikkszám: RH3521
Kártyaszám: 2706311
12
12 820 Ft-tól
Beépítési oldal:
elsőtengely
Jellemző méret:
E
Rugóforma:
Csavarrugó
Tömeg [kg]:
2,21
Vastagság 1 [mm]:
12,8
Külső átmérő [mm]:
146
Hossz [mm]:
372
További termékek

OE referencia számok listája:
(Az azonosító számokat rendelés előtt mindig pontosítani kell a járműgyártói dokumentációkban!)

OPEL (312256)
OPEL (312277)
OPEL (312302)
OPEL (312303)
GENERAL MOTORS (93179669)
GENERAL MOTORS (93182918)
GENERAL MOTORS (93187341)
GENERAL MOTORS (93187849)


További olvasom
Beépítési oldal
elsőtengely
Tovább olvasom

1.3 CDTI (L48) Dízel 1248 66kW (90LE) 1248ccm Z 13 DTH 19113

1.6 Turbo (L48) Benzin 1598 132kW (180LE) 1598ccm A 16 LETZ 16 LET 22676

1.7 CDTI (L48) Dízel 1686 59kW (80LE) 1686ccm Z 17 DTL 17847

1.7 CDTI (L48) Dízel 1686 74kW (100LE) 1686ccm Z 17 DTH 17848

1.7 CDTI (L48) Dízel 1686 81kW (110LE) 1686ccm A 17 DTJZ 17 DTJ 22686

1.7 CDTI (L48) Dízel 1686 92kW (125LE) 1686ccm A 17 DTRZ 17 DTR 22689

1.9 CDTI (L48) Dízel 1910 110kW (150LE) 1910ccm Z 19 DTH 18072

1.9 CDTI (L48) Dízel 1910 74kW (100LE) 1910ccm Z 19 DTL 19119

1.9 CDTI (L48) Dízel 1910 88kW (120LE) 1910ccm Z 19 DT 19117

1.9 CDTI 16V (L48) Dízel 1910 88kW (120LE) 1910ccm Z 19 DTJ 18244

2.0 Turbo (L48) Benzin 1998 125kW (170LE) 1998ccm Z 20 LEL 17899

2.0 Turbo (L48) Benzin 1998 147kW (200LE) 1998ccm Z 20 LER 18064

2.0 Turbo (L48) Benzin 1998 177kW (240LE) 1998ccm Z 20 LEH 19116

1.3 CDTI (L08) Dízel 1248 66kW (90LE) 1248ccm Z 13 DTH 19331

1.6 Turbo (L08) Benzin 1598 132kW (180LE) 1598ccm A 16 LETZ 16 LET 22679

1.7 CDTI (L08) Dízel 1686 59kW (80LE) 1686ccm Z 17 DTL 32003

1.7 CDTI (L08) Dízel 1686 81kW (110LE) 1686ccm A 17 DTJZ 17 DTJ 22687

1.7 CDTI (L08) Dízel 1686 92kW (125LE) 1686ccm A 17 DTRZ 17 DTR 22690

1.7 CDTi (L08) Dízel 1686 74kW (101LE) 1686ccm Z 17 DTH 18299

1.3 CDTI (L35) Dízel 1248 66kW (90LE) 1248ccm Z 13 DTH 19115

1.6 Turbo (L35) Benzin 1598 132kW (180LE) 1598ccm A 16 LETZ 16 LET 22678

1.7 CDTI (L35) Dízel 1686 59kW (80LE) 1686ccm Z 17 DTL 18078

1.7 CDTI (L35) Dízel 1686 74kW (101LE) 1686ccm Z 17 DTH 18079

1.7 CDTI (L35) Dízel 1686 81kW (110LE) 1686ccm A 17 DTJZ 17 DTJ 22688

1.7 CDTI (L35) Dízel 1686 92kW (125LE) 1686ccm A 17 DTRZ 17 DTR 22691

1.9 CDTI (L35) Dízel 1910 110kW (150LE) 1910ccm Z 19 DTH 18080

1.9 CDTI (L35) Dízel 1910 74kW (100LE) 1910ccm Z 19 DTL 19120

1.9 CDTI (L35) Dízel 1910 88kW (120LE) 1910ccm Z 19 DT 19118

1.9 CDTI 16V (L35) Dízel 1910 88kW (120LE) 1910ccm Z 19 DTJ 18245

2.0 Turbo (L35) Benzin 1998 125kW (170LE) 1998ccm Z 20 LEL 18076

2.0 Turbo (L35) Benzin 1998 147kW (200LE) 1998ccm Z 20 LER 18077

1.6 Turbo (L67) Benzin 1598 132kW (180LE) 1598ccm A 16 LETZ 16 LET 22677

1.8 (L67) Benzin 1796 103kW (140LE) 1796ccm A 18 XERZ 18 XER 19362

1.8 (L67) Benzin 1796 92kW (125LE) 1796ccm Z 18 XE 18948

1.9 CDTi (L67) Dízel 1910 110kW (150LE) 1910ccm Z 19 DTH 18951

2.0 Turbo (L67) Benzin 1998 125kW (170LE) 1998ccm Z 20 LEL 18949

2.0 Turbo (L67) Benzin 1998 147kW (200LE) 1998ccm Z 20 LER 18950

1.3 CDTi (L69) Dízel 1248 66kW (90LE) 1248ccm Z 13 DTH 30934

1.7 CDTi (L69) Dízel 1686 74kW (101LE) 1686ccm Z 17 DTH 30935

1.7 CDTi (L69) Dízel 1686 81kW (110LE) 1686ccm Z 17 DTJ 33843

Tovább olvasom
A BILSTEIN, ma thyssenkrupp Bilstein GmbH, 1954-ben forradalmasította a lengéscsillapító technológiát és azóta az autóipar innovatív rendszerpartnereként kiváló minőséggel és csúcsteljesítménnyel nyűgöz le. A thyssenkrupp AG részeként a BILSTEIN a világ egyik legnagyobb beszállítója, évente mintegy 10 millió lengéscsillapítót gyárt. 1954-ben a BILSTEIN mérnökei kifejlesztik az első sorozatgyártásra alkalmas egycsöves gáznyomású lengéscsillapítót, amely a de-carbon elven alapul, és amelyet a mai napig az aktív vezetésbiztonsághoz való jelentős hozzájárulásként tartanak számon. A technológia előnyei a kiemelkedő biztonsági, teljesítmény- és kényelmi jellemzők. A nagy áttörés akkor következik be, amikor a Mercedes Benz felismeri a lengéscsillapítókban rejlő lehetőségeket, és sorozatgyártásban alkalmazza azokat. 1961-ben a Porsche először szerel Bilstein lengéscsillapítókat egy Forma-1-es versenyautóba, aminek eredményeképpen 1962-től minden Porsche versenyautót, 1965-től pedig minden prototípust és sportautót ezzel szerelnek fel. A technológia folyamatos továbbfejlesztése következik, mint például 1983-ban a McLaren Formula-1-es versenycsapat számára kifejlesztett, teljesen számítógépes, UHF-vevővel ellátott lengéscsillapítók. Az 1990-es években megjelennek az első elektronikus (fél)aktív csillapító rendszerek és 1999 óta minden Mercedes S-osztály a BILSTEIN légrugórendszerével kerül le a gyártósorról. A Mercedes-Benz E-osztály légrugó modulját 2002-től gyártják. Más prémiumgyártók már régen meggyőződtek a termékek minőségéről. Ezek közé tartozik az Aston Martin Audi, BMW, Bugatti, Jaguar, Land Rover és Porsche.
Tovább olvasom