Univerzális menü

Bilstein támcsapágy gólyaláb elsőtengely,golyóscsapággyal

B1 OE Replacement
Cikkszám: 12-224456
Gyártó: BILSTEIN
Kártyaszám: 2704139
2 munkanap alatt beszerezhető 9 db.
Bolti ár:
24 420 Ft
-9%
Online ár:
22 200 Ft

Figyelem! A kedvezmény kizárólag a weboldalunkon leadott rendelés esetén érvényes!

db

Személyes vásárlás a központban: 11:00-ig leadott rendelés másnap; 11:00 után leadott rendelés esetén 2 munkanap múlva lehetséges. Személyes vásárlás budapesti kirendeltségben: 11:00-ig leadott rendelés esetén másnap 15:30 után; 11:00 után leadottrendelés esetén 2 munkanap múlva 9:00-tól lehetséges. Személyes vásárlás vidéki kirendeltségben: 11:00-ig leadott rendelés 2 munkanap múlva 9:00-tól; 11:00 után leadott esetén 3 munkanap múlva 9:00-tól lehetséges. Futárral történő kiszállítás: 11:00-ig leadott rendelést másnap; 11:00 után leadott rendelést 2 munkanap múlva átadjuk a futárnak. Kérjük minden esetben várja meg munkatársunk értesítését!

Olajok kenőanyagok folyadékok patent izzó nem visszáruzható! Visszáruzandó alkatrészeket hat napon belül eredeti csomagolásban sértetlenül vesszük vissza. Cseredarabokat tisztán sértetlenül ledugózva eredeti csomagolásban 1 éven belül vesszük vissza. (33)

Termékfotó
Metzger támcsapágy gólyaláb első tengely kétoldali,görgőscsapágy nélkül
Gyártó: METZGER
Cikkszám: 6490162
Kártyaszám: 2701840
14
14 310 Ft-tól
Beépítési oldal:
Első tengely kétoldali
Csapágyazás típusa:
Gumifém csapágy
Kiegészítő cikk/kiegészítő info 2:
görgőscsapágy nélkül
Szükséges darabszám:
2
Beépítési oldal:
elsőtengely
Beépítési oldal:
Első tengely bal
Beépítési oldal:
Első tengely jobb
Termékfotó
Lemförder támcsapágy gólyaláb golyóscsapágy nélkül,első tengely bal
Gyártó: LEMFÖRDER
Cikkszám: 26960 01
Kártyaszám: 2703268
10
5 500 Ft-tól
Alternatív javítókészlet:
31505 01
Kiegészítő cikk/kiegészítő info 2:
golyóscsapágy nélkül
Beépítési oldal:
Első tengely bal
Beépítési oldal:
Első tengely jobb
OE-számhoz:
13 186 960
OE-számhoz:
13186959
OE-számhoz:
3 44 543
OE-számhoz:
3 44 544
OE-számhoz:
9231097
SVHC:
Nincs információ, kérem, forduljon a gyártóhoz!
Termékfotó
Sachs támcsapágy gólyaláb golyóscsapágy nélkül,első tengely bal
Gyártó: SACHS
Cikkszám: 802 269
Kártyaszám: 2703272
9
8 910 Ft-tól
Alternatív javítókészlet:
802 384
Kiegészítő cikk/kiegészítő info 2:
golyóscsapágy nélkül
Beépítési oldal:
Első tengely bal
Beépítési oldal:
Első tengely jobb
OE-számhoz:
13 186 960
OE-számhoz:
13186959
OE-számhoz:
3 44 543
OE-számhoz:
3 44 544
OE-számhoz:
9231097
SVHC:
Nincs információ, kérem, forduljon a gyártóhoz!
Termékfotó
Febi Bilstein támcsapágy gólyaláb gumi/fém,első tengely bal,első tengely jobb
Gyártó: Febi Bilstein
Cikkszám: 28117
Kártyaszám: 2704141
33
8 000 Ft-tól
Vastagság [mm]:
49
Magasság [mm]:
49
Belső átmérő [mm]:
15
Külső átmérő [mm]:
120
Anyag:
Gumi/fém
Beépítési oldal:
Első tengely kétoldali
Tömeg [kg]:
0,79
Kiegészítő cikk/kiegészítő info 2:
csapágy nélkül
OE-számhoz:
03 44 544
Beépítési oldal:
Első tengely bal
Beépítési oldal:
Első tengely jobb
Kiegészítő cikk/kiegészítő info 2:
golyóscsapágy nélkül
Beépítési oldal:
elsőtengely
Szervizinformáció figyelembe veendő:
Termékfotó
MaxGear támcsapágy gólyaláb gumi/fém,elsőtengely,első tengely kétoldali
Gyártó: Maxgear
Cikkszám: 72-3282
Kártyaszám: 2704144
17
11 300 Ft-tól
Anyag:
Gumi/fém
Beépítési oldal:
Első tengely kétoldali
Tömeg [kg]:
0,95
Vastagság [mm]:
49
Belső átmérő [mm]:
15
Magasság [mm]:
49
Külső átmérő [mm]:
120
OE-számhoz:
03 44 544
Kiegészítő cikk/kiegészítő info 2:
csapágy nélkül
Beépítési oldal:
elsőtengely
További termékek

OE referencia számok listája:
(Az azonosító számokat rendelés előtt mindig pontosítani kell a járműgyártói dokumentációkban!)

OPEL (0344 544)
OPEL (0344544S1)
OPEL (344544)
OPEL (344544S1)
VAUXHALL (13186960)

VAUXHALL (13186960S1)


További olvasom
Beépítési oldal
elsőtengely
Kiegészítő cikk/kiegészítő info 2
golyóscsapággyal
Tovább olvasom

1.3 CDTI (L48) Dízel 1248 66kW (90LE) 1248ccm Z 13 DTH 19113

1.6 Turbo (L48) Benzin 1598 132kW (180LE) 1598ccm A 16 LETZ 16 LET 22676

1.7 CDTI (L48) Dízel 1686 59kW (80LE) 1686ccm Z 17 DTL 17847

1.7 CDTI (L48) Dízel 1686 74kW (100LE) 1686ccm Z 17 DTH 17848

1.7 CDTI (L48) Dízel 1686 81kW (110LE) 1686ccm A 17 DTJZ 17 DTJ 22686

1.7 CDTI (L48) Dízel 1686 92kW (125LE) 1686ccm A 17 DTRZ 17 DTR 22689

1.9 CDTI (L48) Dízel 1910 110kW (150LE) 1910ccm Z 19 DTH 18072

1.9 CDTI (L48) Dízel 1910 74kW (100LE) 1910ccm Z 19 DTL 19119

1.9 CDTI (L48) Dízel 1910 88kW (120LE) 1910ccm Z 19 DT 19117

1.9 CDTI 16V (L48) Dízel 1910 88kW (120LE) 1910ccm Z 19 DTJ 18244

2.0 Turbo (L48) Benzin 1998 125kW (170LE) 1998ccm Z 20 LEL 17899

2.0 Turbo (L48) Benzin 1998 147kW (200LE) 1998ccm Z 20 LER 18064

1.3 CDTI (L08) Dízel 1248 66kW (90LE) 1248ccm Z 13 DTH 19331

1.6 Turbo (L08) Benzin 1598 132kW (180LE) 1598ccm A 16 LETZ 16 LET 22679

1.7 CDTI (L08) Dízel 1686 59kW (80LE) 1686ccm Z 17 DTL 32003

1.7 CDTI (L08) Dízel 1686 81kW (110LE) 1686ccm A 17 DTJZ 17 DTJ 22687

1.7 CDTI (L08) Dízel 1686 92kW (125LE) 1686ccm A 17 DTRZ 17 DTR 22690

1.7 CDTi (L08) Dízel 1686 74kW (101LE) 1686ccm Z 17 DTH 18299

1.9 CDTI (L08) Dízel 1910 74kW (101LE) 1910ccm Z 19 DTL 19287

1.9 CDTI (L08) Dízel 1910 88kW (120LE) 1910ccm Z 19 DT 19464

1.9 CDTi (L08) Dízel 1910 110kW (150LE) 1910ccm Z 19 DTH 18301

1.9 CDTi 16V (L08) Dízel 1910 88kW (120LE) 1910ccm Z 19 DTJ 18300

2.0 Turbo (L08) Benzin 1998 125kW (170LE) 1998ccm Z 20 LEL 18298

2.0 Turbo (L08) Benzin 1998 147kW (200LE) 1998ccm Z 20 LER 18294

2.0 Turbo (L08) Benzin 1998 177kW (240LE) 1998ccm Z 20 LEH 19988

1.3 CDTI (L35) Dízel 1248 66kW (90LE) 1248ccm Z 13 DTH 19115

1.6 Turbo (L35) Benzin 1598 132kW (180LE) 1598ccm A 16 LETZ 16 LET 22678

1.7 CDTI (L35) Dízel 1686 59kW (80LE) 1686ccm Z 17 DTL 18078

1.7 CDTI (L35) Dízel 1686 74kW (101LE) 1686ccm Z 17 DTH 18079

1.7 CDTI (L35) Dízel 1686 81kW (110LE) 1686ccm A 17 DTJZ 17 DTJ 22688

1.7 CDTI (L35) Dízel 1686 92kW (125LE) 1686ccm A 17 DTRZ 17 DTR 22691

1.9 CDTI (L35) Dízel 1910 110kW (150LE) 1910ccm Z 19 DTH 18080

1.9 CDTI (L35) Dízel 1910 74kW (100LE) 1910ccm Z 19 DTL 19120

1.9 CDTI (L35) Dízel 1910 88kW (120LE) 1910ccm Z 19 DT 19118

1.9 CDTI 16V (L35) Dízel 1910 88kW (120LE) 1910ccm Z 19 DTJ 18245

2.0 Turbo (L35) Benzin 1998 125kW (170LE) 1998ccm Z 20 LEL 18076

2.0 Turbo (L35) Benzin 1998 147kW (200LE) 1998ccm Z 20 LER 18077

1.6 Turbo (L67) Benzin 1598 132kW (180LE) 1598ccm A 16 LETZ 16 LET 22677

1.9 CDTi (L67) Dízel 1910 110kW (150LE) 1910ccm Z 19 DTH 18951

2.0 Turbo (L67) Benzin 1998 125kW (170LE) 1998ccm Z 20 LEL 18949

2.0 Turbo (L67) Benzin 1998 147kW (200LE) 1998ccm Z 20 LER 18950

1.6 (M75) Benzin 1598 77kW (105LE) 1598ccm Z 16 XE1Z 16 XEP 18686

1.8 (M75) Benzin 1796 103kW (140LE) 1796ccm A 18 XERZ 18 XER 18886

1.8 (M75) Benzin 1796 88kW (120LE) 1796ccm A 18 XEL 53382

1.8 LPG (M75) Benzin/Autógáz (LPG) 1796 103kW (140LE) 1796ccm Z 18 XER 128502

1.9 CDTI (M75) Dízel 1910 110kW (150LE) 1910ccm Z 19 DTH 18689

1.9 CDTI (M75) Dízel 1910 74kW (100LE) 1910ccm Z 19 DTL 18690

1.9 CDTI (M75) Dízel 1910 88kW (120LE) 1910ccm Z 19 DT 18691

2.0 (M75) Benzin 1998 147kW (200LE) 1998ccm Z 20 LER 18687

2.0 (M75) Benzin 1998 177kW (241LE) 1998ccm Z 20 LEH 19261

2.2 (M75) Benzin 2198 110kW (150LE) 2198ccm Z 22 YH 18688

Tovább olvasom
A BILSTEIN, ma thyssenkrupp Bilstein GmbH, 1954-ben forradalmasította a lengéscsillapító technológiát és azóta az autóipar innovatív rendszerpartnereként kiváló minőséggel és csúcsteljesítménnyel nyűgöz le. A thyssenkrupp AG részeként a BILSTEIN a világ egyik legnagyobb beszállítója, évente mintegy 10 millió lengéscsillapítót gyárt. 1954-ben a BILSTEIN mérnökei kifejlesztik az első sorozatgyártásra alkalmas egycsöves gáznyomású lengéscsillapítót, amely a de-carbon elven alapul, és amelyet a mai napig az aktív vezetésbiztonsághoz való jelentős hozzájárulásként tartanak számon. A technológia előnyei a kiemelkedő biztonsági, teljesítmény- és kényelmi jellemzők. A nagy áttörés akkor következik be, amikor a Mercedes Benz felismeri a lengéscsillapítókban rejlő lehetőségeket, és sorozatgyártásban alkalmazza azokat. 1961-ben a Porsche először szerel Bilstein lengéscsillapítókat egy Forma-1-es versenyautóba, aminek eredményeképpen 1962-től minden Porsche versenyautót, 1965-től pedig minden prototípust és sportautót ezzel szerelnek fel. A technológia folyamatos továbbfejlesztése következik, mint például 1983-ban a McLaren Formula-1-es versenycsapat számára kifejlesztett, teljesen számítógépes, UHF-vevővel ellátott lengéscsillapítók. Az 1990-es években megjelennek az első elektronikus (fél)aktív csillapító rendszerek és 1999 óta minden Mercedes S-osztály a BILSTEIN légrugórendszerével kerül le a gyártósorról. A Mercedes-Benz E-osztály légrugó modulját 2002-től gyártják. Más prémiumgyártók már régen meggyőződtek a termékek minőségéről. Ezek közé tartozik az Aston Martin Audi, BMW, Bugatti, Jaguar, Land Rover és Porsche.
Tovább olvasom