Univerzális menü

Bosch generátor 130amper,szabadonfutó szíjtárcsával,vákuumszivattyú nélkül

Cikkszám: 0 986 048 801
Gyártó: BOSCH
Kártyaszám: 2706139
1 munkanap alatt beszerezhető 2 db.
Bolti ár:
86 590 Ft
-9%
Online ár:
78 720 Ft

Figyelem! A kedvezmény kizárólag a weboldalunkon leadott rendelés esetén érvényes!

db

Személyes vásárlás a központban: 15:00-ig leadott rendelés esetén másnap; 15:00 után leadott rendelés esetén 2 munkanap múlva lehetséges. Személyes vásárlás budapesti kirendeltségben: 15:00-ig leadott rendelés esetén másnap 15:30 után; 15:00 után leadottrendelés esetén 2 munkanap múlva lehetséges. Személyes vásárlás vidéki kirendeltségben: 15:00-ig leadott rendelés esetén 2 munkanap múlva 9:00-tól; 15:00 után leadott rendelés esetén 3 munkanap múlva lehetséges. Futárral történő kiszállítás: 15:00-ig leadott rendelés esetén másnap; 15:00 után leadott rendelés esetén 2 munkanap múlva átadjuk a futárnak. Kérjük minden esetben várja meg munkatársunk értesítését!

Olajok kenőanygok folyadékok elektromos alkatrészek visszáruzása nem lehetséges. A visszáruzandó tételeket sérülés mentes eredeti csomagolásban hat napon belül vesszük vissza. Cseredarabok mechanikai sérülés mentesen tisztán gyári csomagolásban visszáruzhatóak. (130)

Termékfotó
Denso generátor 130amper,szabadonfutó szíjtárcsával
Gyártó: DENSO
Cikkszám: DAN509
Kártyaszám: 2706143
12
90 870 Ft-tól
Feszültség [V]:
14
Generátor-töltőáram [A]:
130
Minőség:
OE
Bordák száma:
6
Szíjtárcsaátmérő [mm]:
62
Szíjtárcsák:
Szabadonfutó szíjtárcsával
Járműhálózat-kivitel:
12 V-os hálózatú járművekhez
Új alkatrész:
Bruttó tömeg [g]:
7 120
Termékfotó
Starline generátor 130amper,szabadonfutó szíjtárcsával,vákuumszivattyú nélkül
Gyártó: STARLINE
Cikkszám: AX1284
Kártyaszám: 4858066
2
77 300 Ft-tól
cserealkatrész:
Feszültség [V]:
14
Generátor-töltőáram [A]:
130
Rögzítési mód:
egyszeres lengőkar
Generátor kivitel:
vákuumszivattyú nélkül
Szíjtárcsa és generátor távolsága [mm]:
112 5
Forgásirány:
óramutató járásával megegyező forgásirány
Szíjtárcsák:
Szabadonfutó szíjtárcsával
Rovátkák száma:
6
Szíjtárcsaátmérő [mm]:
61 5
Hossz [mm]:
175
javasolt javítási kiterjesztés:
Ékszíj/hosszbordás szíj
Csatlakozókivitel száma:
B+ D+ DFM
Bordák száma:
6
rögzítő furatok száma:
2
Termékfotó
Bv Psh generátor 130amper,szabadonfutó szíjtárcsával
Gyártó: BV PSH
Cikkszám: 135.546.130.050
Kártyaszám: 14051158
16
69 530 Ft-tól
Minőség:
+Line
Feszültség [V]:
12
Generátor-töltőáram [A]:
130
Szíjtárcsák:
Szabadonfutó szíjtárcsával
Szíjtárcsaátmérő [mm]:
61,7
Rovátkák száma:
6
Bilincs:
B+ (M8)
rögzítő furatok száma:
2
Rögzítési szög [fok]:
-5
Minőség:
+Line Original
Szíjtárcsaátmérő [mm]:
62
További termékek

OE referencia számok listája:
(Az azonosító számokat rendelés előtt mindig pontosítani kell a járműgyártói dokumentációkban!)

OPEL (1204434)
OPEL (13153236)
OPEL (6204189)
OPEL (93169030)
OPEL (93169031)
OPEL (93180104)
OPEL (9562208)

SAAB (93169259)
SAAB (93180104)

VAUXHALL (R1530099)
VAUXHALL (93180104)


További olvasom
cserealkatrész
Feszültség [V]
14
Generátor-töltőáram [A]
130
Rögzítési mód
egyszeres lengőkar
Generátor kivitel
vákuumszivattyú nélkül
Szíjtárcsa és generátor távolsága [mm]
112,5
Forgásirány
óramutató járásával megegyező forgásirány
Szíjtárcsák
Szabadonfutó szíjtárcsával
Rovátkák száma
6
Szíjtárcsaátmérő [mm]
61,5
Hossz [mm]
175
javasolt javítási kiterjesztés
Ékszíj/hosszbordás szíj
Tovább olvasom

1.9 CDTI (L48) Dízel 1910 110kW (150LE) 1910ccm Z 19 DTH 18072

1.9 CDTI (L48) Dízel 1910 74kW (100LE) 1910ccm Z 19 DTL 19119

1.9 CDTI (L48) Dízel 1910 88kW (120LE) 1910ccm Z 19 DT 19117

1.9 CDTI 16V (L48) Dízel 1910 88kW (120LE) 1910ccm Z 19 DTJ 18244

1.9 CDTI (L08) Dízel 1910 74kW (101LE) 1910ccm Z 19 DTL 19287

1.9 CDTI (L08) Dízel 1910 88kW (120LE) 1910ccm Z 19 DT 19464

1.9 CDTi (L08) Dízel 1910 110kW (150LE) 1910ccm Z 19 DTH 18301

1.9 CDTi 16V (L08) Dízel 1910 88kW (120LE) 1910ccm Z 19 DTJ 18300

1.9 CDTI (L35) Dízel 1910 110kW (150LE) 1910ccm Z 19 DTH 18080

1.9 CDTI (L35) Dízel 1910 74kW (100LE) 1910ccm Z 19 DTL 19120

1.9 CDTI (L35) Dízel 1910 88kW (120LE) 1910ccm Z 19 DT 19118

1.9 CDTI 16V (L35) Dízel 1910 88kW (120LE) 1910ccm Z 19 DTJ 18245

1.9 CDTi (L67) Dízel 1910 110kW (150LE) 1910ccm Z 19 DTH 18951

1.9 CDTI (F48) Dízel 1910 110kW (150LE) 1910ccm Z 19 DTH 17946

1.9 CDTI (F48) Dízel 1910 74kW (100LE) 1910ccm Z 19 DTL 19986

1.9 CDTI (F48) Dízel 1910 88kW (120LE) 1910ccm Z 19 DT 17934

1.9 CDTI (F69) Dízel 1910 110kW (150LE) 1910ccm Z 19 DTH 17942

1.9 CDTI (F69) Dízel 1910 74kW (100LE) 1910ccm Z 19 DTL 19285

1.9 CDTI (F69) Dízel 1910 88kW (120LE) 1910ccm Z 19 DT 17939

1.9 CDTI (F68) Dízel 1910 110kW (150LE) 1910ccm Z 19 DTH 17941

1.9 CDTI (F68) Dízel 1910 74kW (100LE) 1910ccm Z 19 DTL 19286

1.9 CDTI (F68) Dízel 1910 88kW (120LE) 1910ccm Z 19 DT 17940

1.9 CDTI (F35) Dízel 1910 110kW (150LE) 1910ccm Z 19 DTH 17945

1.9 CDTI (F35) Dízel 1910 74kW (100LE) 1910ccm Z 19 DTL 19284

1.9 CDTI (F35) Dízel 1910 88kW (120LE) 1910ccm Z 19 DT 17938

1.9 CDTI (M75) Dízel 1910 110kW (150LE) 1910ccm Z 19 DTH 18689

1.9 CDTI (M75) Dízel 1910 74kW (100LE) 1910ccm Z 19 DTL 18690

1.9 CDTI (M75) Dízel 1910 88kW (120LE) 1910ccm Z 19 DT 18691

1.9 TiD Dízel 1910 110kW (150LE) 1910ccm Z 19 DTH 18258

1.9 TiD Dízel 1910 88kW (120LE) 1910ccm Z 19 DT 18254

1.9 TiD Dízel 1910 110kW (150LE) 1910ccm Z 19 DTH 18570

1.9 TiD Dízel 1910 88kW (120LE) 1910ccm Z 19 DT 18569

Tovább olvasom
A Bosch csoport különböző technológiák és szolgáltatások vezető nemzetközi szállítója. Világszerte mintegy 395 000 munkatársat foglalkoztat (2020. december 31-én) és 71,5 milliárd euró árbevételt ért el 2020-ban. A cégcsoport négy üzleti területen végzi tevékenységét, ezek a mobilitási megoldások, az ipari technika, a fogyasztási cikkek, valamint az energia- és épülettechnika. Az autóipar területén a Bosch a világ elsőszámú felszerelés- és innovációs vezetője, amely eredeti és utángyártott termékeket gyárt és forgalmaz. A Bosch a világ különböző autógyártóinak szállít autóalkatrészeket. Nagy az esélye annak, hogy az Ön járművében lévő számos alkatrészt is a Bosch gyártotta. A Bosch alkatrészek a tartósság, a megbízhatóság, a kiváló minőség és az innováció szinonimái. Számos Bosch-alkatrész szolgált a mai gépjárművekben használt modern technológiák alapjául. A vállalat világszerte számos szabadalommal rendelkezik, és jelentős bevételeket fektetett a kutatásba és fejlesztésbe a különböző területeken, beleértve az autóalkatrészeket, háztartási készülékeket, elektromos szerszámokat és biztonsági rendszereket. Az alapítójáról elnevezett Robert Bosch GmbH az egyik legnagyobb és legrégebbi autóalkatrész-gyártó. A Boscht 1886. november 15-én alapították a Precíziós Mechanika és Elektrotechnika Műhelyeként. A jelenlegi nevet 1937-ben kapta meg. A vállalat székhelye Stuttgartban, Németországban található. Gyártó és forgalmazó központjai a világ minden táján, többek között Észak-Amerikában, Ausztráliában és Ázsiában találhatók. A Bosch által gyártott autóalkatrészek sorában szerepelnek a generátorok, indítók, motorpozíció-érzékelők, gyújtáselemek, üzemanyagrendszerek, akkumulátorok, kormányrendszerek és ablaktörlő lapátok. A Bosch 1887-ben vezette be az első kisfeszültségű mágneszáras gyújtást a helyhez kötött benzinmotorokhoz. Egy évtizeddel később, 1897-ben a Bosch bevezette a belső égésű motorok mágneszáras gyújtószerkezeteit. 1902-ben a márka piacra dobta első sikeres nagyfeszültségű gyújtógyertyáit. A Bosch 1913-ban és 1926-ban kezdett el fényszórók és ablaktörlők gyártásával foglalkozni. 1927-ben a márka mérföldkövet ért el az első dízel üzemanyag-befecskendező szivattyú bevezetésével. Ez a rendszer a modern dízel befecskendező rendszer előfutára volt. Az első személyautó dízel befecskendező szivattyút 1936-ban építették be egy Mercedes-Benz járműbe. A Bosch 1976-ban kezdett oxigénérzékelőket kínálni. 1978-ban a vállalat bevezette a blokkolásgátló fékrendszert (ABS), amely az ABS-érzékelő segítségével megakadályozza a kerekek blokkolását csúszós útviszonyok között. A Bosch a kipörgésgátló rendszerek, az elektronikus menetstabilizáló programok (ESP), az autórádiók és a fedélzeti navigációs rendszerek specializációjáról is ismert. 1986-ban és 1995-ben jelentek meg a Bosch kipörgésgátló rendszerei, illetve ESP-jei. 1980-ban a Bosch elsőként vezette be az elektronikus légzsákvezérlő rendszereket a járművekben. Ezeket kezdetben a Mercedes S-osztályú autókban alkalmazták. A vállalat 2010-ben elsőként vezette be az automatikus vészfékező mechanizmust. Ez a rendszer figyelmezteti a vezetőt, hogy fékezzen, ha az autó közelében lévő tárgyat észlel, és úgy érzi, hogy ütközés fenyeget. Ha a vezető nem reagál, a rendszer automatikusan aktiválja a fékező mechanizmust, hogy megállítsa a járművet. A Bosch hibrid rendszereket is szállít különböző márkákhoz, többek között a Peugeot-hoz, a Volkswagenhez és a Porschéhez.
Tovább olvasom