Powered by Smartsupp Opel ASTRA H GTC 2005-2010 (A04) elsőtengely futómű rugó
Univerzális menü

Bilstein futómű rugó

BILSTEIN - B3 OE Replacement
Cikkszám: 37-210304
Gyártó: BILSTEIN
Kártyaszám: 2707875
2 munkanap alatt beszerezhető 2 db.
Bolti ár:
33 630 Ft
-9%
Online ár:
30 580 Ft

Figyelem! A kedvezmény kizárólag a weboldalunkon leadott rendelés esetén érvényes!

db

Ebben a beszerzési variációban a termékek nem visszaáruzhatók ! (215)

Termékfotó
Eibach futómű rugó elsőtengely,332mm
Gyártó: EIBACH
Cikkszám: R10713
Kártyaszám: 2703563
13
20 950 Ft-tól
Beépítési oldal:
elsőtengely
Futómű:
sportfutóművel szerelt járművekhez
Rugóforma:
Csavarrugó
csak párban cserélendő:
OE szám ellenőrzése:
huzalátmérő [mm]:
13
Hossz [mm]:
332
Menetek száma:
5,8
a páros csere javasolt:
Rugóforma:
Állandó rugóátmérőjű csavarrugó
Termékfotó
Kyb futómű rugó elsőtengely,335mm
Gyártó: KYB
Cikkszám: RH3529
Kártyaszám: 2703901
11
13 500 Ft-tól
Beépítési oldal:
elsőtengely
Jellemző méret:
E
Rugóforma:
Csavarrugó
Tömeg [kg]:
2,28
Vastagság 1 [mm]:
13
Külső átmérő [mm]:
145
Hossz [mm]:
335
További termékek

OE referencia számok listája:
(Az azonosító számokat rendelés előtt mindig pontosítani kell a járműgyártói dokumentációkban!)

OPEL (312260)
VAUXHALL (93179682)
GENERAL MOTORS (93179682)


Tovább olvasom
Beépítési oldal
elsőtengely
Tovább olvasom

1.6 Turbo (L67) benzin (1.6 16V 132kw 180LE 1598ccm) Eng.code: A16LET,Z16LET Type id: 22677

2.0 Turbo (L08) benzin (2.0 16V 125kw 170LE 1998ccm) Eng.code: Z20LEL Type id: 18298

2.0 Turbo (L08) benzin (2.0 16V 177kw 240LE 1998ccm) Eng.code: Z20LEH Type id: 19988

Tovább olvasom
A BILSTEIN, ma thyssenkrupp Bilstein GmbH, 1954-ben forradalmasította a lengéscsillapító technológiát és azóta az autóipar innovatív rendszerpartnereként kiváló minőséggel és csúcsteljesítménnyel nyűgöz le. A thyssenkrupp AG részeként a BILSTEIN a világ egyik legnagyobb beszállítója, évente mintegy 10 millió lengéscsillapítót gyárt. 1954-ben a BILSTEIN mérnökei kifejlesztik az első sorozatgyártásra alkalmas egycsöves gáznyomású lengéscsillapítót, amely a de-carbon elven alapul, és amelyet a mai napig az aktív vezetésbiztonsághoz való jelentős hozzájárulásként tartanak számon. A technológia előnyei a kiemelkedő biztonsági, teljesítmény- és kényelmi jellemzők. A nagy áttörés akkor következik be, amikor a Mercedes Benz felismeri a lengéscsillapítókban rejlő lehetőségeket, és sorozatgyártásban alkalmazza azokat. 1961-ben a Porsche először szerel Bilstein lengéscsillapítókat egy Forma-1-es versenyautóba, aminek eredményeképpen 1962-től minden Porsche versenyautót, 1965-től pedig minden prototípust és sportautót ezzel szerelnek fel. A technológia folyamatos továbbfejlesztése következik, mint például 1983-ban a McLaren Formula-1-es versenycsapat számára kifejlesztett, teljesen számítógépes, UHF-vevővel ellátott lengéscsillapítók. Az 1990-es években megjelennek az első elektronikus (fél)aktív csillapító rendszerek és 1999 óta minden Mercedes S-osztály a BILSTEIN légrugórendszerével kerül le a gyártósorról. A Mercedes-Benz E-osztály légrugó modulját 2002-től gyártják. Más prémiumgyártók már régen meggyőződtek a termékek minőségéről. Ezek közé tartozik az Aston Martin Audi, BMW, Bugatti, Jaguar, Land Rover és Porsche.
Tovább olvasom