Powered by Smartsupp Opel ASTRA H 2004-2014 kombi (A04) hátsótengely futómű rugó
Univerzális menü

Bilstein futómű rugó hátsótengely

Cikkszám: 36-210350
Gyártó: BILSTEIN
Kártyaszám: 2709205
Termékfotó
Kyb futómű rugó hátsótengely,301mm
Gyártó: KYB
Cikkszám: RX6768
Kártyaszám: 2708756
10
23 230 Ft-tól
Beépítési oldal:
hátsótengely
Rugóforma:
Állandó rugóátmérőjű csavarrugó
Jellemző méret:
E
Tömeg [kg]:
2,68
Vastagság 1 [mm]:
12,8
Külső átmérő [mm]:
145
Hossz [mm]:
301
További termékek

OE referencia számok listája:
(Az azonosító számokat rendelés előtt mindig pontosítani kell a járműgyártói dokumentációkban!)

OPEL (424100)
OPEL (93182064)


Tovább olvasom
Beépítési oldal
hátsótengely
Tovább olvasom

1.9 CDTI (L35) diesel (1.9 16V 110kw 150LE 1910ccm) Eng.code: Z19DTH Type id: 18080

1.9 CDTI (L35) diesel (1.9 8V 74kw 100LE 1910ccm) Eng.code: Z19DTL Type id: 19120

1.9 CDTI (L35) diesel (1.9 8V 88kw 120LE 1910ccm) Eng.code: Z19DT Type id: 19118

Tovább olvasom
A BILSTEIN, ma thyssenkrupp Bilstein GmbH, 1954-ben forradalmasította a lengéscsillapító technológiát és azóta az autóipar innovatív rendszerpartnereként kiváló minőséggel és csúcsteljesítménnyel nyűgöz le. A thyssenkrupp AG részeként a BILSTEIN a világ egyik legnagyobb beszállítója, évente mintegy 10 millió lengéscsillapítót gyárt. 1954-ben a BILSTEIN mérnökei kifejlesztik az első sorozatgyártásra alkalmas egycsöves gáznyomású lengéscsillapítót, amely a de-carbon elven alapul, és amelyet a mai napig az aktív vezetésbiztonsághoz való jelentős hozzájárulásként tartanak számon. A technológia előnyei a kiemelkedő biztonsági, teljesítmény- és kényelmi jellemzők. A nagy áttörés akkor következik be, amikor a Mercedes Benz felismeri a lengéscsillapítókban rejlő lehetőségeket, és sorozatgyártásban alkalmazza azokat. 1961-ben a Porsche először szerel Bilstein lengéscsillapítókat egy Forma-1-es versenyautóba, aminek eredményeképpen 1962-től minden Porsche versenyautót, 1965-től pedig minden prototípust és sportautót ezzel szerelnek fel. A technológia folyamatos továbbfejlesztése következik, mint például 1983-ban a McLaren Formula-1-es versenycsapat számára kifejlesztett, teljesen számítógépes, UHF-vevővel ellátott lengéscsillapítók. Az 1990-es években megjelennek az első elektronikus (fél)aktív csillapító rendszerek és 1999 óta minden Mercedes S-osztály a BILSTEIN légrugórendszerével kerül le a gyártósorról. A Mercedes-Benz E-osztály légrugó modulját 2002-től gyártják. Más prémiumgyártók már régen meggyőződtek a termékek minőségéről. Ezek közé tartozik az Aston Martin Audi, BMW, Bugatti, Jaguar, Land Rover és Porsche.
Tovább olvasom